nojo, když vyrazí na Brno, tak u Benešova už tam bude mít slušnejch 140adam320 píše:ne, po trech stech kilometrech ho nebude bolet hlava z toho desnyho zvuku a pritom ji ujede stejne rychlePawka G. píše:Po 300 kilometrech už ti přestane vadit nulová odezva na sešlápnutí plynu?Hanis píše: Pokud bych si měl vybrat ze dvou aut podobného stavu s motorizací is a 2,0 M20 na cestu dlohou víc jak 300km beru dvoulitra.
Ceny E30
E36 323i coupé
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
no hlavne je zasadnim faktem, ze ne iso prislo se sportsitze, jak se tady bijete do prsou, ze nebyt isa, tak.... je to stejnej pelech jako kazda jina e30, ani 500 PS pod kapotou z toho raketu neudela kdyz je podvozek v riti.... zvuk to ma opravdu jak zigul, na to aby se za to clovek nestydel tam musi dat nakou alespon koncovku.. zasranej dvoulitr najede 3x tolik pri stejne udrzbe, mozna bude zrat o 0,5 litru vice, iso udela lepsi cas na sprintu na prvnich 100 metrech... 2,5 jede a zere..kdo chce opici, musi mit na banany... M40 cvaka a jede i presto.... ropak pokud mu nepraskne hlava zere nejmin a jede nejmin... turboropa se sere mozna jeste vic nez M40...
kdy si uvedomite ze nejmladsi e30 je 14 let a dle toho se na to auto musite divat?
a hlavne, najit nevylagrovane iso je vetsi umeni nez najit nevylagrovanej dvoulitr
kdy si uvedomite ze nejmladsi e30 je 14 let a dle toho se na to auto musite divat?
a hlavne, najit nevylagrovane iso je vetsi umeni nez najit nevylagrovanej dvoulitr
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
- Chvalda 318iS
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3731
- Registrován: 28. 06. 2005 09:53
- Bydliště: Poděbrady
- Chvalda 318iS
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3731
- Registrován: 28. 06. 2005 09:53
- Bydliště: Poděbrady
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
za sebe musim rict, ze vzor kostka je dle meho mineni nejhorsi potah pro intros, ja tomu nemohu prijit na chut, jako bych sedel na ubrusu ze skolni jidelnyChvalda 318iS píše:Max-Max: Plně s tebou souhlasím, jinak nemyslel jsem sportsitze, ale látku na sportsitze, takzvaný "vzor kostka"
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
- Chvalda 318iS
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3731
- Registrován: 28. 06. 2005 09:53
- Bydliště: Poděbrady
Max-Max píše:za sebe musim rict, ze vzor kostka je dle meho mineni nejhorsi potah pro intros, ja tomu nemohu prijit na chut, jako bych sedel na ubrusu ze skolni jidelnyChvalda 318iS píše:Max-Max: Plně s tebou souhlasím, jinak nemyslel jsem sportsitze, ale látku na sportsitze, takzvaný "vzor kostka"
Ty potahy obecně nejsou žádná výhra, obyč potah se zase víc trhá než isovej, isovej je zase hrubší, proto se trhá míň... Já tam mám kůži (měnil jsem za is turisťáky) a jsem spokojenej... Spousta lidí už si o ni v létě spálila stehno, ale mě to nevadí, spálil jsem se jednou, od tý doby už jsem se naučil jak do toho lízt, abych nepřišel k úhoně
- Chvalda 318iS
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3731
- Registrován: 28. 06. 2005 09:53
- Bydliště: Poděbrady
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
takze polozme si otazku - koupit treba M40 ktera je rekneme bez chyby s debilnim motorem nebo 325i / 318is na ktere je v poradku jen klika na dverich a motor po mechanicke strance?Chvalda 318iS píše:Pravda, pravdaMax-Max píše:no zas o trvacnosti bezneho potahu taky zadna, to se trha i na pockani po tech letech
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
- Chvalda 318iS
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3731
- Registrován: 28. 06. 2005 09:53
- Bydliště: Poděbrady
To je hodně "vyhraněná" otázka, každopádně asi bych si nevybral... Záleží ale na každým na co auto chce, kdyby to bylo na prasení na letišti, tak mám o volbě jasno a volím radši vydechlotinu v podobě is/325i a zase naopak...
Když bych lehounce změnil výběr na: 316i v velmi pěkným stavu nebo použitý iso, bral bych asi po dlouhým rozmýšení iso, záleží to kus od kusu, teď ale jen teoretizujeme, realita je vždycky trochu jinde
Když bych lehounce změnil výběr na: 316i v velmi pěkným stavu nebo použitý iso, bral bych asi po dlouhým rozmýšení iso, záleží to kus od kusu, teď ale jen teoretizujeme, realita je vždycky trochu jinde
- Adam Lipský
- Příspěvky: 141
- Registrován: 01. 07. 2007 20:31
- Bydliště: Týn n/Vlt.
Doufám že nebudu za blba, ale proč je tak příšerně strašlivé M40 1.6? Od uživatelky (má ho 11 let) u nás na vsi jsem si poslechl, že s tím lze jet i za 6/100 a naopak když chce, tak ujede 50% ostatních aut (HTP apod.) a pak to dlabe 9/100. Rozvody mění po 50tis, je na tom natočeno celkem 390tis. a normálně to funguje.
Jinak 320 má pro mě oproti is jednu neoddiskutovatelnou výhodu: je moje.
Jinak 320 má pro mě oproti is jednu neoddiskutovatelnou výhodu: je moje.
myslim si ze lidi tady jsou jen protizaujaty ... taky si nemyslim ze jede nejak hruzostrasne , jasne 6tival je 6tival ale stim se to srovnavat neda, to je blbost ...Adam Lipský píše:Doufám že nebudu za blba, ale proč je tak příšerně strašlivé M40 1.6? Od uživatelky (má ho 11 let) u nás na vsi jsem si poslechl, že s tím lze jet i za 6/100 a naopak když chce, tak ujede 50% ostatních aut (HTP apod.) a pak to dlabe 9/100. Rozvody mění po 50tis, je na tom natočeno celkem 390tis. a normálně to funguje.
jinak za 6 stim nepojede,jedine z kopce s vetrem za zadama, ja jel za 7 min
E30 316i M40 



Koukám, že se to tu zvrtlo na pěknou debatku.
Ale o to na začátku nešlo, co je lepší na denní ježdění.
A pokud se to bere takhle tak má naprostou pravdu Max-Max, každá motorizace má svoje problémy a nedostatky, na denní ježdění už mají E30 jenom ty největší blázni.
Já kdybych měl jet víc jak 300km, tak s radostí skočím třeba do E36 328i, už tam je rozdíl propastnej na pohodlí a komfort cestování a to nemluvím o tom, že Hanis lže a nejel by nějakým dvoulitrem ale skočil by do svojí pětky.

E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
M20: častěji měnit rozvody (ikdyž ruku na srdce, kdo je měnil víc jak jednou, dvakrát), vymezování vůle ventilů (ikdyž práce asi na 2hodky). Štelovnání předstihu? Regulace volnoběhu? V technice jsem se aspon jednou setkal s tim, že prask koník.
M42: max jednou vyměnit rozvody, to je celé. Jinak sem se nesetka s nějakýma problémama okolo těchto motorů. Pokud to někomu cvaká tak asi hodně kašlal na oilservice
Argumentovat, že má auto lepší zvuk pro mě není argument
a to nemůžu říct, že by se mi zvuk isa nelíbil.
Na 300km bych bral normálně iso. Nevidím jedinej důvod brát m20b20, hlavně at mi nikdo neříká, že by 300km poslouchal motor
M42: max jednou vyměnit rozvody, to je celé. Jinak sem se nesetka s nějakýma problémama okolo těchto motorů. Pokud to někomu cvaká tak asi hodně kašlal na oilservice
Argumentovat, že má auto lepší zvuk pro mě není argument
Na 300km bych bral normálně iso. Nevidím jedinej důvod brát m20b20, hlavně at mi nikdo neříká, že by 300km poslouchal motor
325iC: LSD, StarTec, semi M-Technic I, Smoked Hella
- Adam Lipský
- Příspěvky: 141
- Registrován: 01. 07. 2007 20:31
- Bydliště: Týn n/Vlt.

a 
