OT: Sem by som len dodal, že kto hovorí svojmu autu cukrík, mal by vidieť najprv Maxovu 320i, aby zbytočné nepoužíval onen honosný názov na svoje "obyčajné" bawoMax-Max píše:Na záver dodávam, že mám auto zo švajcu a podľa toho aj vyzerá a jazdí (pán menom Slimshady ho videl).
plusy a minusy E30 320i
Faszom a seggedbe verem te buzi 
To je zase debata
Tabulkově žere dvoulitr o 0,5 litru víc než dvouapůle....jasně i s dvouapůlí se dá jezdit za osm ale kdo to dokáže trvale??? to pak ten šestivál nepotřebuješ - a nekrmte mě tady údajema typu osm litrů na sto u dvacet let starýho motoru s takovýmhle objemem, jestli takhle žere jeden kousek ze sta tak to není pravidlo.
To Shade: taky jsem takhle uvažoval v době kdy jsem studoval a rozhodoval se mezi 2,0 a 2,5 - vyhrála dvouapůle a nelituju - jenže já nechodil na brigošky za 40 na hodinu. nevim co studuješ, ale s takovejma příjmama o jakejch tu píšeš...jestli tě srazí na kolena 300 měsíčně navíc tak si NIKDY nekupuj auto....protože auto jsou výdaje výdaje a zase výdaje...to není jenom benzín a povinný ručení. To je taky olej, brzdový destičky, pneu a pochopitelně u takhle starýho auta spousta dílů - a to jsem vynechal pokuty
.
Pokud se přeci jen rozhodneš do bawce jít, tak si kup 1,8...nízký ručení a solidní spotřeba a rozhodně to nejni líný. až na tom budeš finančně líp, tak si můžeš koupit třeba dvouapůli....protože rozdíl v provozních nákladech mezi dvoulitrem a dvouapůlí fakt velkej nebude.
Tabulkově žere dvoulitr o 0,5 litru víc než dvouapůle....jasně i s dvouapůlí se dá jezdit za osm ale kdo to dokáže trvale??? to pak ten šestivál nepotřebuješ - a nekrmte mě tady údajema typu osm litrů na sto u dvacet let starýho motoru s takovýmhle objemem, jestli takhle žere jeden kousek ze sta tak to není pravidlo.
To Shade: taky jsem takhle uvažoval v době kdy jsem studoval a rozhodoval se mezi 2,0 a 2,5 - vyhrála dvouapůle a nelituju - jenže já nechodil na brigošky za 40 na hodinu. nevim co studuješ, ale s takovejma příjmama o jakejch tu píšeš...jestli tě srazí na kolena 300 měsíčně navíc tak si NIKDY nekupuj auto....protože auto jsou výdaje výdaje a zase výdaje...to není jenom benzín a povinný ručení. To je taky olej, brzdový destičky, pneu a pochopitelně u takhle starýho auta spousta dílů - a to jsem vynechal pokuty
Pokud se přeci jen rozhodneš do bawce jít, tak si kup 1,8...nízký ručení a solidní spotřeba a rozhodně to nejni líný. až na tom budeš finančně líp, tak si můžeš koupit třeba dvouapůli....protože rozdíl v provozních nákladech mezi dvoulitrem a dvouapůlí fakt velkej nebude.
member of zewl crew
- DAN
- Věčně nespokojený
- Příspěvky: 3683
- Registrován: 24. 07. 2003 11:35
- Bydliště: Mrdákov
- Kontaktovat uživatele:
O 320 je tady na stránkách hezkej článek ze Světa Motorů.
318 je optimální volba, myslím. Pak jsme možná zapomněli na E28 524td. Dá se sehnat za inteligentní peníze, pov.ruč. je stejný, "přímý náklady" na provoz (cca 8l nafty / 100 km). A E28 je, alespoň pro mě, nádherný, pohodlný, bezpečný auto.
Samozřejmě nejdůležitější je dobře koupit. A to vyžaduje nekonečnou práci v terénu, schánění a znalost. Nejjistější cesta je něco dovezenýho, nejlépe, ze Švícarska a postavit to na TP. Takže nejdříve bych něco bral dotaženýho a pak scháněl TP.
faborita néé, to už je lepší traboš
a to myslím vážně. Jakýkoli BMW se s fáčkem nedá v čemkoli srovnávat. To je jako porovnávat platinu s hovnem. V něčem to snese srovnání, ale ve výsledku jsou to dvě, z důvodu extrémních rozdílů, neporovnatelný věci.

318 je optimální volba, myslím. Pak jsme možná zapomněli na E28 524td. Dá se sehnat za inteligentní peníze, pov.ruč. je stejný, "přímý náklady" na provoz (cca 8l nafty / 100 km). A E28 je, alespoň pro mě, nádherný, pohodlný, bezpečný auto.
Samozřejmě nejdůležitější je dobře koupit. A to vyžaduje nekonečnou práci v terénu, schánění a znalost. Nejjistější cesta je něco dovezenýho, nejlépe, ze Švícarska a postavit to na TP. Takže nejdříve bych něco bral dotaženýho a pak scháněl TP.
BMW The Ultimate Driving Machine
Konečně pár rozumnej názorů.Tak bych taky rad přispěl svojí troškou do mlýna. V době když sem byl na stření tak taky nexistovalo že byhc si chtěl koupit neco jinyho než pořádný BMW nejlépe 325i. Od doby co makam se me predstavy musely rapidne zmenit i kdyz bych moc rad 2,5 tak mi bude asi muset stacit jen 1,8. i kdyt 113 koníku na dobu kdy se 318 vyráběla mi příde jako velice nadprůměrná hodnota.Dalsí výhodou nižší povinné ručení
318: 4 776
325: 7 653
což je alespon podlé mého pro studenta dost důležitý.Myslím že spotřeba se tu už vyřešila.
Jak sem koukal na netu tak je tam 318ctek hafo a je z čeho vybírat.Když vemem v uvahu nahradní díly až zas tak strašný to neni rozhodně levnější než nejakej Peugeot nebo Hyundai na kde třeba na Scoupe stojí neorigo tlumič 3000.
Pokud chceš něco co má levný nahradní díly tak si kub fáčko nebo žigula (i když u nej je napeosto debilní zpracování všeho
)
318: 4 776
325: 7 653
což je alespon podlé mého pro studenta dost důležitý.Myslím že spotřeba se tu už vyřešila.
Jak sem koukal na netu tak je tam 318ctek hafo a je z čeho vybírat.Když vemem v uvahu nahradní díly až zas tak strašný to neni rozhodně levnější než nejakej Peugeot nebo Hyundai na kde třeba na Scoupe stojí neorigo tlumič 3000.
Pokud chceš něco co má levný nahradní díly tak si kub fáčko nebo žigula (i když u nej je napeosto debilní zpracování všeho
ty brigady za 40 to sem ja 
chapu ze to neni mnoho ae je to to jedine co mam..pokud nekdo vi o dvojnasobne hodinove mzde necht mi da prostim vedet
ae musim rict ze me to k "udrzeni auta pri zivote bez nakladnych oprav a uprav" staci.. taky vsichni rikali ze sem spadl z visne rovnou na kebuli diz chcu koupit 25let staryho baworaka s povinym rucenim 7 tacu rocne a spotrebou 15/100, a diz se na nem neco posere tak to nikdo nespravi.. jenze ja si stal za svym a byl pevne rozhodnutej riskovat i to ze se spalim ae proste raci budu na konci vseho litovat ze sem to udelal nez litovat toho ze sem to neudelal, nezkusil
a nelituju.. mam auto 3/4 roku, najel sem aci 5 tisic kilometru a jediny co sem za tu dobu musel vymenit byly sterace
+ pojistka zimni pneu a pak do toho liju benzin olej a brzdovou kapalinu pac mam prasklej valecek a nemuzu ho za boha nikde sehnat
a sice to auto uz ma za ty leta dost ae proste porad jezdi v pohode, porad nastartuje v minus deseti a porad udela stovku za 10.motor je taky vylitanej ae porad ma tah a silu proste 6 valcu a ten obsah to nikdo neuzene a taky s tim nikdo nemuze jezdit porad na plno, pac to by musel za sebou tahat cisternu
.to je to co obdivuju na elitnich nemeckych autech,,zalezi jak se k tomu predchozi majitel choval ae pokud se choval acpon trosku rozumne tak to auto vydrzi sto let
chapu ze to neni mnoho ae je to to jedine co mam..pokud nekdo vi o dvojnasobne hodinove mzde necht mi da prostim vedet
ae musim rict ze me to k "udrzeni auta pri zivote bez nakladnych oprav a uprav" staci.. taky vsichni rikali ze sem spadl z visne rovnou na kebuli diz chcu koupit 25let staryho baworaka s povinym rucenim 7 tacu rocne a spotrebou 15/100, a diz se na nem neco posere tak to nikdo nespravi.. jenze ja si stal za svym a byl pevne rozhodnutej riskovat i to ze se spalim ae proste raci budu na konci vseho litovat ze sem to udelal nez litovat toho ze sem to neudelal, nezkusil
a nelituju.. mam auto 3/4 roku, najel sem aci 5 tisic kilometru a jediny co sem za tu dobu musel vymenit byly sterace
+ pojistka zimni pneu a pak do toho liju benzin olej a brzdovou kapalinu pac mam prasklej valecek a nemuzu ho za boha nikde sehnat
a sice to auto uz ma za ty leta dost ae proste porad jezdi v pohode, porad nastartuje v minus deseti a porad udela stovku za 10.motor je taky vylitanej ae porad ma tah a silu proste 6 valcu a ten obsah to nikdo neuzene a taky s tim nikdo nemuze jezdit porad na plno, pac to by musel za sebou tahat cisternu
.to je to co obdivuju na elitnich nemeckych autech,,zalezi jak se k tomu predchozi majitel choval ae pokud se choval acpon trosku rozumne tak to auto vydrzi sto let
----------------------:)
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
A keď už v e30 bol M20B20 nahovno, prečo sa vyrábal toľko rokov? Zrejme to nebude len tak. Aj v e36 je 2.0 aj 2.5, približne rovnaký percentuálny rozdiel je vo výkone aj teraz, aj rozdiel v spotrebe je podobný. Pre BMW má zrejme význam vyrábať "naprd" motory. Toto je zase debata o ničom. Hlavne mať 325i, síce vylítanú vranu, ale je to pseudo 170 kobyl (keď to má 130 tak už je to úspech), ale je 2.5. Tejto logike fakt nerozumiem.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
tak ja myslim ze pokud budes mit 150 konovou CRX tak po dvaceti letech bude vylitana a mrtva a mit 100 koni ae BMW motory sou nejlepsi na svete a vykon pretrvavaMax-Max píše:A keď už v e30 bol M20B20 nahovno, prečo sa vyrábal toľko rokov? Zrejme to nebude len tak. Aj v e36 je 2.0 aj 2.5, približne rovnaký percentuálny rozdiel je vo výkone aj teraz, aj rozdiel v spotrebe je podobný. Pre BMW má zrejme význam vyrábať "naprd" motory. Toto je zase debata o ničom. Hlavne mať 325i, síce vylítanú vranu, ale je to pseudo 170 kobyl (keď to má 130 tak už je to úspech), ale je 2.5. Tejto logike fakt nerozumiem.
a mozna je v nemecku nebo globalne na svete jina situace a jen nase uzasna republika bere stejnou pojistku za 2.0 a 2.5..nevite nekdo?
----------------------:)
Předpokládám že tohle je reakce na to co jsem napsal tak se jako správně potrefená husa ozvu. Nikdo si tu nemyslí že by byl dvoulitr nahovno, ale ve srovnání s dvouapůlí je prostě mimo. Nevim proč do toho motáš E36, to jsou 24V....čili úplně jiný motory. Jestliže výrobce udává, že mu ten motor žere o půl litru víc než dvouapůle tak to asi nedělá proto, že chce dvouapůli upřednostňovat ne???Max-Max píše:A keď už v e30 bol M20B20 nahovno, prečo sa vyrábal toľko rokov? Zrejme to nebude len tak. Aj v e36 je 2.0 aj 2.5, približne rovnaký percentuálny rozdiel je vo výkone aj teraz, aj rozdiel v spotrebe je podobný. Pre BMW má zrejme význam vyrábať "naprd" motory. Toto je zase debata o ničom. Hlavne mať 325i, síce vylítanú vranu, ale je to pseudo 170 kobyl (keď to má 130 tak už je to úspech), ale je 2.5. Tejto logike fakt nerozumiem.
Mimochodem, zdaleka ne všechny 325i jsou vylítané vrány a už vůbec ne všechny 320i jou super - posledním tvejm dvěma větám zase nerozumím já
member of zewl crew
And, Shade... jestli mate silnej zaludek, tak zkuste praci tady: http://www.aaaauto.cz/ Chtej videt kus prace, ale zase platej. Odzkouseno.
Neco jinyho je, za jak dlouho Vas to prestane bavit...
Jinak este dodatek k autu - moji volbou je 318is ...
+ spotreba, vykon, ruceni
- porizovaci naklady, zvuk, neni to 6val
Ale vsechno zalezi na stavu... radsi skvelou 316i nez shnilou 318is.
Muj nazor.
Jinak este dodatek k autu - moji volbou je 318is ...
+ spotreba, vykon, ruceni
- porizovaci naklady, zvuk, neni to 6val
Ale vsechno zalezi na stavu... radsi skvelou 316i nez shnilou 318is.
Muj nazor.
iSo bych chtel jedine novy..pac je to ten princip z malyho obsahu vyhonili hodne vykonu ae po letech sou ty motory mrtvy a taky proto ze pokud ma nekdo iSo tak si to nekoupil aby s tim jezdil na spotrebu takze motor dostaval vetsi kapky a cely je to nachylnejsiMarosh píše: moji volbou je 318is ...
----------------------:)
Myslim, ze ne tak docela...staci koupit dobrej kus. Uhonena by byla, kdyby mela treba 250-300tis. km, to jo a nebo kdyby byla furt v omezovaci. Iso neni zase az tak extremne vyhoneny - vykon udelala nova 4ventilova hlava, zbytek je de facto M40 s retezem.And píše:iSo bych chtel jedine novy..pac je to ten princip z malyho obsahu vyhonili hodne vykonu ae po letech sou ty motory mrtvy a taky proto ze pokud ma nekdo iSo tak si to nekoupil aby s tim jezdil na spotrebu takze motor dostaval vetsi kapky a cely je to nachylnejsiMarosh píše: moji volbou je 318is ...
Teprv upravena iS z motorsportu (160PS a vic) je vyhonena skoro na max.
Podle me v Cesky Republice moc slusny nekoupis a nebo bys musel mit kua stesti. Zeptej se nekoho kdo to vozi z rajchu nebo svajcu
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
Veľmi správny prístup. BMW, to je ten podstatný fakt.Mirek píše:já jsem do kombíka dal iS složený z dílů co jsem koupil na třech vrakovištích, spotřební věci samozřejmě nový a byl jsem moc spokojenej
měl jsem taky 320i a nějak mě to netrápilo
teď mám 325i a taky mě to netrápí
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
-
athlon_137
- Příspěvky: 1885
- Registrován: 15. 02. 2003 12:21