Co žere víc e30 325iX nebo 325i automat?

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
mr.bouchac
Příspěvky: 311
Registrován: 08. 11. 2004 21:42
Bydliště: FM-city

Příspěvek od mr.bouchac » 14. 06. 2008 18:20

no co na to řict? snad jen že se valim pod stolem smíchy. Chlape asi fakt s automatem neumíš a jak si napsal je buď pro postižené nebo kriply, takže asi budeš horší než kripl :D sorry za to přirovnání ale sám si ho použil

Já si postižený nepřipadám a jako kripl už vůbec ne. Několik let jsem jezdil jen s klasika fofrklackem a o automatu jsem nechtěl ani slyšet. Ale teď se mi naskytla koupě jedné pětky v automatu, moc jsem nechtěl ale zkusil jsem a je nádhera. Někteří tady možna to auto znát budou, 525iXAT v kůži :D ex Miguelovo autí.
S automatem jsem nad míru spokojen, zatím teda najeto kolem 2tis km ale žádné mozoly nepozoruju. Je sice fakt že když je automat studený tak řadí v jiném spektru otáčk což je bych řekl dobře, to že se nedá s automatem vystřelit při studeném motoru jako u manuálu je snad jen a jen dobře, aspoň ti to trochu brání kurvit motor. To že sis kvedla rychlosti sam je jen a jen tvoje blbost, kdyby ses držel manuálu tak cvakneš Dčko a jedeš. Kick-down, pokud se ti zasekaval tak pravděpodobně si měl špatný spínač, ja si tuto funkci jen pochvaluju, chci předjet, sešlápnu pedál zmáčknut kick-down, automat podkopne o dva kvalty a auto letí jak raketa....Brždění motorem, na to si přišel jak že nejde? Chci brzdit tak pustim pedál plynu a auto rovnoměrně zpomalulje a podřazuje stejně jako s manuálem ale nemusíš se o nic starat. To co si napsal a tom dojíždění traktoru...nechápu, ale mě se to nikdy nestalo a průjezd zatáček? proč bych měl tu zatáčku projíždět na brzdě? když necham s plynem tak ji líp projedu...


Sečteno podtrženo automat je dobrá věc a pokud se s tím člověk naučí jezdit pak už na manuál nechce :D
mr.bouchac

Uživatelský avatar
T613
člen E30.cz
Příspěvky: 593
Registrován: 13. 03. 2006 01:07
Bydliště: Zlín

Příspěvek od T613 » 14. 06. 2008 20:30

no napsal jsi to podruhe jen trochu jinak - neumis jezdit s automatem a co se tyce tech mozolu tak asi mas krivou ruku, nikdy jsem neslysel ani nemel takovy problem :lol: a kdyz jsme u toho tak ja to tlacitko mackat nemusim jelikoz mam upraveny volic pro maximalni pohodli takze radim dlani 8)

to zes mel vadne tlacitko KD neni snad neprijemnost? ho proste vymenim a jedu dal, takze taky nechapu co resis

US cars snad nejdou vubec srovnat, tam jsou vetsinou 3g maty u motoru 5.0+ s kroutakem jak raketoplan a konma jak trabant takze to fakt jede samo ;-)
prodavam ND z techto aut: E38 730iA M60 V8, 730iL piste SZ nebo ICQ
prodavam ND z techto aut: E32 750iL 740iL 735i 730i, piste SZ nebo ICQ

Uživatelský avatar
Fido
Velký bratr ..... Hartge
Příspěvky: 2117
Registrován: 12. 02. 2003 10:27
Bydliště: Southfork aka Chateau
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fido » 15. 06. 2008 21:05

Měl jsi smůlu na špatnej kus, ten kdo to auto měl před tebou se k tomu automatu nejspíš choval jako prase a taky to takhle dopadlo. Měl jsem automat jak v trojce tak v 6ce a je to naprostá pohoda. Upřímně, docela mi teď chybí, asi stárnu :-)

P.S. šaltovat za jízdy s touhle starou almarou, jakou maj ty naši veteráni, je fakt ta největší pikačovina, co můžeš udělat. Zkrátka nastartuju, dám D a jedu. Až dojedu na místo, tak dám zase P, chcípnu a nazdar. Není nic jednoduššího.
sanguis non est aqua
E24 635CSi Hartge & E34 525iXAT & E46 M3 Cabrio & E46 325Ci & G02 X4 & G12 M760Li

Uživatelský avatar
Martin_BMW
Příspěvky: 230
Registrován: 25. 10. 2004 11:13
Bydliště: New Bor City
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_BMW » 18. 06. 2008 18:46

Helldiver píše:Ono bude asi trosku daco ineho jazdit s automatom v E32 750i, kde ani nic ineho nepasuje a v E30 320i, kde ten motor aj s manualom ma hoodne slabe chvilky cez pomerne siroke otackove spektrum a automat to musi uz uplne kastrovat...
750 jsem si koupil puvodne v automatu, jen k vuli tomu, ze jina opravdu neni, ale predelat to jde, puvodne sem do toho chtel jit. Pasuje prevodovka z 850i, ale kardan se musi nechat udelat, tak sem se na to vykaslal, je to draha sranda.

Uživatelský avatar
Adam Lipský
Příspěvky: 141
Registrován: 01. 07. 2007 20:31
Bydliště: Týn n/Vlt.

Příspěvek od Adam Lipský » 18. 06. 2008 23:20

Škoda, že nejsi u Českých Budějovic, mám tu firmu, co upravuje kardany na přání a tak tragické to není, když vyvážení včetně všeho stojí 1500. Jednalo by se o prodloužení nebo zkrácení hřídele?

Uživatelský avatar
Martin_BMW
Příspěvky: 230
Registrován: 25. 10. 2004 11:13
Bydliště: New Bor City
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_BMW » 19. 06. 2008 18:45

750 uz dneska jezdi jinde po svete. V CB mi tusim v ATW Tuningu nabizeli, ze to udelaji, vse z novych dilu cca za 200tis. To ale nemelo cenu delat, navic jsem je nemel, a ani bych to za to nedal, tak jsem zustal v automatu.
Neznam rozmery ty prevodovky z 850, tak ani netusim, jestli zkracovat. Dneska bych uz do toho stejne nesel, nejak sem zpohodlnel.

Odpovědět