
Já si postižený nepřipadám a jako kripl už vůbec ne. Několik let jsem jezdil jen s klasika fofrklackem a o automatu jsem nechtěl ani slyšet. Ale teď se mi naskytla koupě jedné pětky v automatu, moc jsem nechtěl ale zkusil jsem a je nádhera. Někteří tady možna to auto znát budou, 525iXAT v kůži

S automatem jsem nad míru spokojen, zatím teda najeto kolem 2tis km ale žádné mozoly nepozoruju. Je sice fakt že když je automat studený tak řadí v jiném spektru otáčk což je bych řekl dobře, to že se nedá s automatem vystřelit při studeném motoru jako u manuálu je snad jen a jen dobře, aspoň ti to trochu brání kurvit motor. To že sis kvedla rychlosti sam je jen a jen tvoje blbost, kdyby ses držel manuálu tak cvakneš Dčko a jedeš. Kick-down, pokud se ti zasekaval tak pravděpodobně si měl špatný spínač, ja si tuto funkci jen pochvaluju, chci předjet, sešlápnu pedál zmáčknut kick-down, automat podkopne o dva kvalty a auto letí jak raketa....Brždění motorem, na to si přišel jak že nejde? Chci brzdit tak pustim pedál plynu a auto rovnoměrně zpomalulje a podřazuje stejně jako s manuálem ale nemusíš se o nic starat. To co si napsal a tom dojíždění traktoru...nechápu, ale mě se to nikdy nestalo a průjezd zatáček? proč bych měl tu zatáčku projíždět na brzdě? když necham s plynem tak ji líp projedu...
Sečteno podtrženo automat je dobrá věc a pokud se s tím člověk naučí jezdit pak už na manuál nechce
