viscospojka

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
jeeena
Příspěvky: 724
Registrován: 03. 11. 2004 22:30
Bydliště: Okolo zdroje,Prazdroje...

viscospojka

Příspěvek od jeeena » 05. 06. 2008 17:08

Kde se dá nejlevněji sehnat(nová)? Případně má někdo slevu v autodílech,kde by se dala koupit?

Uživatelský avatar
horis
Slabší duchem
Příspěvky: 1322
Registrován: 29. 09. 2006 12:57

Příspěvek od horis » 05. 06. 2008 17:12

Kladno - 3400,-kč (autodíly Lacko, ul. Unhoštská)

na vrakáčí - 1000,-kč

co já se s viscou na všech báwech natrápil ... :?
e30 323i :arrow: e30 320i :arrow: e34 535i :arrow: e30 320Ci :arrow: e39 528i :arrow: e30 325i

Uživatelský avatar
Hanis
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 2298
Registrován: 09. 06. 2003 11:25
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hanis » 05. 06. 2008 18:20

2800,- Sachs nová
Lidi jsou zlí, lžou, mrdaj a kradou

Mikka.M5
Příspěvky: 766
Registrován: 01. 11. 2005 21:28
Bydliště: Moravské Budějovice

Příspěvek od Mikka.M5 » 05. 06. 2008 19:07

Hanis píše:2800,- Sachs nová
Kde?
e30 325i M-technik I -> e36 320i -> e30 323i M-technik I - > E36 323i M-technik = ekologické vozy

Uživatelský avatar
Hanis
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 2298
Registrován: 09. 06. 2003 11:25
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hanis » 05. 06. 2008 19:19

Mikka.M5 píše:
Hanis píše:2800,- Sachs nová
Kde?
U mě :)
Lidi jsou zlí, lžou, mrdaj a kradou

Uživatelský avatar
DVORIS
Příspěvky: 6423
Registrován: 21. 12. 2005 21:01
Bydliště: Agip

Příspěvek od DVORIS » 05. 06. 2008 19:43

U nás taky :wink: Nad použitou bych ani neuvažoval
Obrázek

Uživatelský avatar
Malutky
Příspěvky: 741
Registrován: 24. 05. 2007 11:58
Bydliště: Havířov - Suchá

Příspěvek od Malutky » 05. 06. 2008 22:12

Na e21 naštěstí není :lol: :lol:

jajic
sponzor E30.cz
Příspěvky: 1852
Registrován: 18. 09. 2007 21:18
Bydliště: někde mezi Č.Těšínem a Třincem

Příspěvek od jajic » 05. 06. 2008 22:16

visco vyhodit........už tam cpu saharu
Obrázek
vše na prodej

Uživatelský avatar
Hanzz
Příspěvky: 2166
Registrován: 29. 01. 2006 15:34
Bydliště: plzeň

Příspěvek od Hanzz » 06. 06. 2008 08:35

jajic píše:visco vyhodit........už tam cpu saharu
pokud to nedelas z duvodu uspory mista, coz u M40 asi ne, tak je to pekna ptakovina, visca to chladi nejlip
ex:e30 318is,324d,325iAT,316iT,e36 325Ci,e36 320i,e34 520i,e46 330dt, e46 325iT, e46 330i, e46 330d -> ???
Obrázek

Autoskla, dovoz aut z D, běžný servis.

jajic
sponzor E30.cz
Příspěvky: 1852
Registrován: 18. 09. 2007 21:18
Bydliště: někde mezi Č.Těšínem a Třincem

Příspěvek od jajic » 06. 06. 2008 08:56

v čem je visca lepší?
Obrázek
vše na prodej

Uživatelský avatar
zamknuto
Příspěvky: 156
Registrován: 14. 09. 2006 16:19
Bydliště: Zlínský kraj

Příspěvek od zamknuto » 06. 06. 2008 09:22

Taky s ní mám problém ! Uvažuju nad tím dát tam klasickou elektrickou vyrtuli s čidlem na chladič! Je to moc blbej nápad? :?
E34 520i M50

jajic
sponzor E30.cz
Příspěvky: 1852
Registrován: 18. 09. 2007 21:18
Bydliště: někde mezi Č.Těšínem a Třincem

Příspěvek od jajic » 06. 06. 2008 09:42

podle mne to není špatná idea.já tam mám saharu z alfy twin spark a ta jede jako svině........
a stejně.......doufám,že m40 tam dlouho nebude :D
Obrázek
vše na prodej

Uživatelský avatar
Dolfa 325i
Příspěvky: 372
Registrován: 12. 11. 2005 11:33
Bydliště: Blansko

Příspěvek od Dolfa 325i » 06. 06. 2008 09:57

Funkční visco je nejspolehlivější způsob chlazení !
V motorovém prostoru udržuje proudění vzduchu vždy když běží motor...
Já jsem taky řešil jestli vyhodit viscu nebo ne (o tom že ten motor brzdí není pochyb) nakonec zůstala..

Uživatelský avatar
zamknuto
Příspěvky: 156
Registrován: 14. 09. 2006 16:19
Bydliště: Zlínský kraj

Příspěvek od zamknuto » 06. 06. 2008 10:06

A co třeba tam udělat odpor něco jako na ventilátoru topení aby se po nastartování točila ta el. vrtule v nějakých min otáčkách a po sepnutí toho teplotního čidla se rozjela naplno! V tomhle moc odborník nejsem tak se jen ptám!
E34 520i M50

Uživatelský avatar
Dolfa 325i
Příspěvky: 372
Registrován: 12. 11. 2005 11:33
Bydliště: Blansko

Příspěvek od Dolfa 325i » 06. 06. 2008 10:51

zamknuto píše:A co třeba tam udělat odpor něco jako na ventilátoru topení aby se po nastartování točila ta el. vrtule v nějakých min otáčkách a po sepnutí toho teplotního čidla se rozjela naplno! V tomhle moc odborník nejsem tak se jen ptám!
Jo takhle nějak jsem nad tím taky uvažoval, jenže jsem měl problém že jsem ji musel dát zevnitř a tam je málo místa u R6 (i když se dají objednat "tenké" větráky které se používájí pro závodní vozy)....
Řešení to je, otázka je jak dlouho by pak ta vrtule vydržela...

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 06. 06. 2008 10:51

Dolfa 325i píše:Funkční visco je nejspolehlivější způsob chlazení !
V motorovém prostoru udržuje proudění vzduchu vždy když běží motor...
Já jsem taky řešil jestli vyhodit viscu nebo ne (o tom že ten motor brzdí není pochyb) nakonec zůstala..
Je to tak - k čemu vymýšlet bastly, když to konstruktér udělal nejlíp už dávno.
Visco spojka sama snímá teplotu za chladičem - je na to vypočtená a ví, kdy má zabrat.
Pokud funguje, je to nejlepší způsob dochlazování, pokud nefunguje, je opět nejlepší dát tam novou.

Uživatelský avatar
zamknuto
Příspěvky: 156
Registrován: 14. 09. 2006 16:19
Bydliště: Zlínský kraj

Příspěvek od zamknuto » 06. 06. 2008 11:04

Dolfa 325i píše:
zamknuto píše:A co třeba tam udělat odpor něco jako na ventilátoru topení aby se po nastartování točila ta el. vrtule v nějakých min otáčkách a po sepnutí toho teplotního čidla se rozjela naplno! V tomhle moc odborník nejsem tak se jen ptám!
Jo takhle nějak jsem nad tím taky uvažoval, jenže jsem měl problém že jsem ji musel dát zevnitř a tam je málo místa u R6 (i když se dají objednat "tenké" větráky které se používájí pro závodní vozy)....
Řešení to je, otázka je jak dlouho by pak ta vrtule vydržela...


To by mě taky zajímalo jak by to bylo z životností leda to ještě skusit napojit nějak na tacho aby se to třeba nad 20kmh vyplo ale nevím jak by to bylo složitý!
E34 520i M50

Uživatelský avatar
Hanzz
Příspěvky: 2166
Registrován: 29. 01. 2006 15:34
Bydliště: plzeň

Příspěvek od Hanzz » 06. 06. 2008 11:11

dejte za pravdu konstrukterum z mnichova a nevymejslejte picoviny :wink:
ex:e30 318is,324d,325iAT,316iT,e36 325Ci,e36 320i,e34 520i,e46 330dt, e46 325iT, e46 330i, e46 330d -> ???
Obrázek

Autoskla, dovoz aut z D, běžný servis.

Uživatelský avatar
Míšánek
Příspěvky: 3495
Registrován: 12. 09. 2005 13:33
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvek od Míšánek » 06. 06. 2008 11:16

Hanzz píše:dejte za pravdu konstrukterum z mnichova a nevymejslejte picoviny :wink:
Kdyby každý dával za pravdu těm slavným konstruktérům, tak by taky nemusely nikdy vzniknout takové projekty jako je 750iAL Biturbo atd...

Jinak ve svojí 520i jsem tak měl el. vrtuli (nevim jestli origo, nejspíš ne, ale koupil jsem to tak) a bylo to naprosto v pohodě. Teď v ropákovi mám viscu, ale stará mně odešla, tak sjem radši koupil novou. Ale el. vrtuli bych se Já osobně nebránil...
No smoke, no fun...
Obrázek

Uživatelský avatar
Hanzz
Příspěvky: 2166
Registrován: 29. 01. 2006 15:34
Bydliště: plzeň

Příspěvek od Hanzz » 06. 06. 2008 11:46

Misane, tady se resi oprava auta a ne stavba nejakyho projektu, tak nedelej zase moc chytryho :twisted:
ex:e30 318is,324d,325iAT,316iT,e36 325Ci,e36 320i,e34 520i,e46 330dt, e46 325iT, e46 330i, e46 330d -> ???
Obrázek

Autoskla, dovoz aut z D, běžný servis.

Odpovědět