Nazdar chlapi mám tu ´pár dotazů na odborníky na tyto typy motorů.Tatík vlstní e30 M20B20 Motronic a má problem.Studený motor chytá na drc po startu motor pěkně vrní,tzv.sametový chod.Po uplynutí cca 60sec. motor začne taročit podobným způsobem jako zahřátá Š120 s vytaženým sytičem a motor má cca 500ot/min.Pátrali jsme po možných příčinách problému,až došlo k tomu že jsem poradil ať sundá sací parohy a při tom mrkne na vstřiky.A ouha trysky v dezolátu 2trysky měly poškozený ten jako by rozprašovací klobouček jedna tryska uplně jiná,5 trysek má bílé konektory a ta jedna žlutý a nemá vůbec ten klobouček na konci tryskya po obvodu je větší.Trysky by jsme i vyměnili ale mám jen z motoru M20B25
Tudíž se ptám:
Jsou trysky-vstřiky z 2litra zaměnitelné s 2,5litrovými?(1,8i M10?)
Je možno funkčnost vstřiků ověřit v domácích podmínkách?S natlakováním problém není ale co potřebuje vstřik za impulz k otevření
Jemožné aby tenhle mišmaš v tryskách způsoboval problém s chodem motoru?Diagnostika nic neodhalila.
Za vaše objektivní rady vám mockrát děkuji,s pozdravem Dvořisci
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)