Palubka neukazuje
Palubka neukazuje
Zdravím. Mám asi takovej problém: Koupil jsem 324td z 93. roku. Při vše perfrktně fungovalo, vše bez problémů. Koupil jsem natankoval jsem naftu a vyjel k domovu. cca po 10km přestal ukazovat otáčkoměr, ukazatel paliva, spotřeby... zkrátka vše, kromě tachometru. Po zastavení mi nešel ani vypnout motor, ale to už zase chodí (i když netuším díky čemu). Prosím proto o radu co by mohlo být příčinou toho, že kromě tachometru a ukazatele ABS a baterky při otečení klíčku na 2. polohu, nic nefunguje (nesvítí ani kontrolka žhavení, zkrátka nic. Moc děkuju za radu, protože si myslím, že baterie v palubce to asi nebudou. Zdar
- Chvalda 318iS
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3731
- Registrován: 28. 06. 2005 09:53
- Bydliště: Poděbrady
Re: Palubka neukazuje
Dle tohohle popisu by mi samozřejmě pojistky zajímaly jako první, protože:morvan píše:Zdravím. Mám asi takovej problém: Koupil jsem 324td z 93. roku. Při vše perfrktně fungovalo, vše bez problémů. Koupil jsem natankoval jsem naftu a vyjel k domovu. cca po 10km přestal ukazovat otáčkoměr, ukazatel paliva, spotřeby... zkrátka vše, kromě tachometru. Po zastavení mi nešel ani vypnout motor, ale to už zase chodí (i když netuším díky čemu). Prosím proto o radu co by mohlo být příčinou toho, že kromě tachometru a ukazatele ABS a baterky při otečení klíčku na 2. polohu, nic nefunguje (nesvítí ani kontrolka žhavení, zkrátka nic. Moc děkuju za radu, protože si myslím, že baterie v palubce to asi nebudou. Zdar
1. rychloměr je přes jinou pojistku, než ostatní přístroje
2. kontrolka dobíjení žádnou pojistku nemá
Re: Palubka neukazuje
myslím si že máš někde špatnou nebo zaoxidovanou kostru někde v palubce a nebo na přívodních drátechmorvan píše:Zdravím. Mám asi takovej problém: Koupil jsem 324td z 93. roku. Při vše perfrktně fungovalo, vše bez problémů. Koupil jsem natankoval jsem naftu a vyjel k domovu. cca po 10km přestal ukazovat otáčkoměr, ukazatel paliva, spotřeby... zkrátka vše, kromě tachometru. Po zastavení mi nešel ani vypnout motor, ale to už zase chodí (i když netuším díky čemu). Prosím proto o radu co by mohlo být příčinou toho, že kromě tachometru a ukazatele ABS a baterky při otečení klíčku na 2. polohu, nic nefunguje (nesvítí ani kontrolka žhavení, zkrátka nic. Moc děkuju za radu, protože si myslím, že baterie v palubce to asi nebudou. Zdar
Mám stejnej problém ale v E30 325i. Nekuzaje palivoměr,teplota,otáčky,ekonoměr,nesvítí CHECK ani inspekce a nejde ani větrák.Při zapnutí klíčku do 2 polohy svítí ABS a dobíjení,po nastartování asi 2 vteřiny ukazujou otáčky i ekonoměr palivo a teplota mají snahu něco ukázat a pak to padne a nic.Můžeš napsat zhruba v jakých místech jsi měl problém s kabelama?? Díky
zkus odpojit baterku,pak dej jinou pojistku a jeste se podivej jestli se ti nekde treba prodreny kabel,nebo ustrizeny kabel treba u radia nedotyka kostry. jinak pojistka cislo 10 je od kontrolek a budiku a 21 je od pameti radia,vnitrniho osvetleni a stejne jako 10. od kontrolek.
Takze nejdriv bych odpojil baterku,pojistky bych vymenil meli by tam byt 7,5 amp pak prekontroloval kabely za radiem,palubovkou ( prodrene,roztrepene ustrizene) popripade kdyby se ti nezdal nejaky konektor tak ho prostrikni kontaktolem a pak prekontroluj kostru jestli neni zaoxidovana
pak zkus opet zapojit baterku a dej vedet 
Takze nejdriv bych odpojil baterku,pojistky bych vymenil meli by tam byt 7,5 amp pak prekontroloval kabely za radiem,palubovkou ( prodrene,roztrepene ustrizene) popripade kdyby se ti nezdal nejaky konektor tak ho prostrikni kontaktolem a pak prekontroluj kostru jestli neni zaoxidovana


Tak za zkoušku nic nedáš já mám třeba v pulce ustipaný některé kabely od rádia a musim je komplet vymenit i s kabely do autozapalovače který mě taky nejde. Ještě zkus skouknout pojistkovku jestli v ni neni voda a popřípadě nějáký dotek na nesprávných místech. A odpoj radio a zkus tam dám o něco silnější pojistku jeslti jí to taky odpálí. Mě ta vymena za silnější před 3 roky vyřešila problem u Citroenu BX
hodně štěstí

1.jandouch píše:Stou pojistkou už jsem to zkoušel,30A mi prdne jak nic,pomohlo by mi schéma kdyby někdo měl.
Pokud se pálí pravidelně 30A pojistka na pozici 10, jde o tvrdej zkrat.
Odpojil bych baterku a rovnou hledal ohmetrem.
Pro úplnost bych prohlídl relé K7 - jeho vinutí je napájený taky přes pojistku 10.
2.
Odkazy na schémata hledej ve FAQ.
.
Při hledání zkratu v tomhle případě je nutný měřit odpor mezi kontaktem, kam se zasouvá pojistka na straně ke spotřebičům a kostrou, přitom postupně odpojovat jednotlivý konektory a hlídat hodnotu na displeji.jandouch píše:Nejspíš mám zkusím to omrknoutA jak jsi psal že by jsi to měřil ohmmetrem to se delá jak? Mám multimeter,tam jde taky nastavit odpor ale jestli můžeš poradit jak přesně měřit??
Pokud neumíš měřák obsluhovat, bude lepší si vyžádat někoho znalýho.
Nejjednoduší pro tebe bude odpojit rádio a konektory z přístrojovky, při postupným zapojování poznáš, kterej pojistku spálí...
.