Chod studeného M20B25 - vyřešeno.

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Uživatelský avatar
Pawka G.
Příspěvky: 2858
Registrován: 11. 12. 2003 19:33
Bydliště: Metropolis - odjakživa :-)

Příspěvek od Pawka G. » 15. 05. 2008 19:13

Tweety píše:
Max-Max píše:spinac klapky by to mohl byt, pac nesepne a RJ si mysli ze je v otackach ale vaha dava opacnej signal protoze je na volnobehu..zkus i to
Je mi jen divný, proč to dělá opravdu jen když auto stojí dlouho :? A na druhou stranu, proč by to dělalo za jízdy. Jedeš a ono to prostě škubne, jako bys na setinu sekundy vypnul klíček. Nedělá to jen na volnoběh. Zítra vyndám vše na co dosáhnu a vše vyčistim. Uvidim co dál. Když to nepomůže, navštívim diagnostiku. Tohle zkoušení se mi nikdy nevyplatilo :(
Mně tohle vynechávání dělaly svíčky, ale tos asi zkoušel
E36 323i coupé

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 15. 05. 2008 19:18

Jako kdyby se ztratil údaj o otáčkách, signál o průtoku vzduchu, vypadlo napájení ŘJ nebo něco takovýho..

Jakkoli vadný svíčky nezpůsobí pád rafičky ekonoměru k nule.

Uživatelský avatar
Vasa
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 3034
Registrován: 17. 05. 2005 17:30
Bydliště: Plzeň +420775466722

Příspěvek od Vasa » 15. 05. 2008 23:22

Venca píše:Jako kdyby se ztratil údaj o otáčkách, signál o průtoku vzduchu, vypadlo napájení ŘJ nebo něco takovýho..
Jakkoli vadný svíčky nezpůsobí pád rafičky ekonoměru k nule.

Ja uz jsem to sice Tweetymu rikal, ale u me puvodni ETY se mi stavala totozna vec. Rozdil byl v tom, ze se to objvevovalo zcela nahodne. Bylo to v roce 1996, takze info z netu zrovna moc nebylo :)
Vymenil jsem v tom temer vse, diagnostika nehlasila zadnou chybu a nakonec to byla vadna RJ. Musim rici, ze jsem to resil temer rok a uz jsem to auto chtel poslat proti zdi...
Nakonec to vyresili soudruzi v BMW servisu v Mnichove a to tim stylem, ze sehnali stejne auto a na dilne menili dily z jednoho do druheho. Meli to tam cca mesic a nechteli to vubec rict, ale nakonec nam to prozradili jak na to prisli :lol:
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm

Uživatelský avatar
Tweety
Příspěvky: 6122
Registrován: 16. 07. 2004 17:52
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tweety » 18. 05. 2008 17:02

Takže byla den odpojena baterka a dělá to furt.

Při tomhle chodu odpojena lambda - stejný chod
Odpojeno čidlo teploty (modré) - snížily se otáčky, ale vypadává to pořád
Odpojen volnoběžný ventil - stejný chod :?:

No, vídím to tak že se objednám na diagnostiku, tyhle problémy mě opravdu ani při nejmenším nebaví hledat...

BTW, opravdu začnu přemýšlet o prodeji auta, tak nějak toho mám už plné zuby :roll:

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 18. 05. 2008 18:10

Jestli se nepletu, jsou tam někde čidla snímající otáčky - signál od nich se někde může ztrácet a ŘJ proto může zavírat palivo (jen můj dohad, nemám zkušenost s Motronicem a 325i)...

Každopádně by to měl profík na diagnostice poznat, pokud se mu to několikrát projeví.

Uživatelský avatar
Tweety
Příspěvky: 6122
Registrován: 16. 07. 2004 17:52
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tweety » 18. 05. 2008 18:33

Venca píše:Jestli se nepletu, jsou tam někde čidla snímající otáčky - signál od nich se někde může ztrácet a ŘJ proto může zavírat palivo (jen můj dohad, nemám zkušenost s Motronicem a 325i)...

Každopádně by to měl profík na diagnostice poznat, pokud se mu to několikrát projeví.
No otázkou je, jestli on na diagnostice něco uvidí v době, kdy motor bude ohřátý a poběží zcela normálně. Ukládají se nějaké chybové informace stejně jako jsem zvyklý při diagnostice koncernových aut (tudíž že do smazání na diagnostice, zůstanou uložené ?)

Uživatelský avatar
DVORIS
Příspěvky: 6423
Registrován: 21. 12. 2005 21:01
Bydliště: Agip

Příspěvek od DVORIS » 18. 05. 2008 18:56

Tweety píše:
Venca píše:Jestli se nepletu, jsou tam někde čidla snímající otáčky - signál od nich se někde může ztrácet a ŘJ proto může zavírat palivo (jen můj dohad, nemám zkušenost s Motronicem a 325i)...

Každopádně by to měl profík na diagnostice poznat, pokud se mu to několikrát projeví.
No otázkou je, jestli on na diagnostice něco uvidí v době, kdy motor bude ohřátý a poběží zcela normálně. Ukládají se nějaké chybové informace stejně jako jsem zvyklý při diagnostice koncernových aut (tudíž že do smazání na diagnostice, zůstanou uložené ?)
Diagnostika probíhá měřením od zahřívací fáze až po provozní teplotu,tzn.se diagnostikuje od studeného motoru :wink:
Obrázek

Uživatelský avatar
Tweety
Příspěvky: 6122
Registrován: 16. 07. 2004 17:52
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tweety » 18. 05. 2008 19:01

DVORIS píše:
Tweety píše:
Venca píše:Jestli se nepletu, jsou tam někde čidla snímající otáčky - signál od nich se někde může ztrácet a ŘJ proto může zavírat palivo (jen můj dohad, nemám zkušenost s Motronicem a 325i)...

Každopádně by to měl profík na diagnostice poznat, pokud se mu to několikrát projeví.
No otázkou je, jestli on na diagnostice něco uvidí v době, kdy motor bude ohřátý a poběží zcela normálně. Ukládají se nějaké chybové informace stejně jako jsem zvyklý při diagnostice koncernových aut (tudíž že do smazání na diagnostice, zůstanou uložené ?)
Diagnostika probíhá měřením od zahřívací fáze až po provozní teplotu,tzn.se diagnostikuje od studeného motoru :wink:
To bych tam to auto musel nechat přes noc ?! :shock: :?

Uživatelský avatar
DVORIS
Příspěvky: 6423
Registrován: 21. 12. 2005 21:01
Bydliště: Agip

Příspěvek od DVORIS » 18. 05. 2008 20:06

Jak píšeš,po mně to tak vždy chtěli
Obrázek

Uživatelský avatar
Tweety
Příspěvky: 6122
Registrován: 16. 07. 2004 17:52
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tweety » 21. 05. 2008 18:29

Tak jsem se vrátil z diagnostiky (profi diagnostiky, která umí i 16ti minutový celkový test všeho elektronického :wink: ). Dvě závažné chyby. Nízké napětí v okruhu a špatný drát u čidla teploty pro ŘJ...vše už je napraveno, nechme se překvapit zítřkem :D

Po dvou týdnech v mé nové káře Škoda Felicie MPi pyčo, už mám toho mýho pohřebáčka zase hrozně rád :twisted:

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 21. 05. 2008 18:38

Tweety píše:... Nízké napětí v okruhu ...
V kterým okruhu?

Uživatelský avatar
Tweety
Příspěvky: 6122
Registrován: 16. 07. 2004 17:52
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tweety » 21. 05. 2008 18:39

Vozidla jako takového. Prostě asi prej slabá baterka

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 21. 05. 2008 18:55

Tweety píše:Vozidla jako takového. Prostě asi prej slabá baterka
To by mohlo vysvětlovat ty výpadky s poklesem ekonoměru - ŘJ při podpětí nefunguje.
Otázka je, co to podpětí v síti způsobuje. Jen na špatnej stav akumulátoru bych to neviděl.
Cosi jako špatný ukostření třeba...

Uživatelský avatar
Tweety
Příspěvky: 6122
Registrován: 16. 07. 2004 17:52
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tweety » 22. 05. 2008 10:45

Venca píše:
Tweety píše:Vozidla jako takového. Prostě asi prej slabá baterka
To by mohlo vysvětlovat ty výpadky s poklesem ekonoměru - ŘJ při podpětí nefunguje.
Otázka je, co to podpětí v síti způsobuje. Jen na špatnej stav akumulátoru bych to neviděl.
Cosi jako špatný ukostření třeba...
Takže jsem to byl testnout. Auto běží krásně, bez výpadků. Otáčky jsou na studenym motoru někde kolem 900 (předtím cca 600). Baterku jsem ještě nedobíjel, tudíž to vidím opravdu na to špatný vedení (plusový kabel) k čidlu teploty pro ŘJ.

Tímto všem děkuji za snahu mi pomoci, problém vyřešen :wink:

Uživatelský avatar
maca
člen E30.cz
Příspěvky: 6234
Registrován: 02. 01. 2005 17:51
Bydliště: osek-teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od maca » 22. 05. 2008 18:29

a pritom takova blbost, vid :lol:
clovek jak starne tak zjistuje, ze original je stejne nejlepsi :mrgreen:

Uživatelský avatar
mivrda
Příspěvky: 176
Registrován: 18. 08. 2007 21:29
Bydliště: Praha

Funkce hledat.... :-)

Příspěvek od mivrda » 07. 09. 2009 17:32

Zdravim i kdyz je to stray prispevek chci podekovat za tohle forum nebot jsem zde nasel presne muj problem a stejne tak diky tomu nasel i zavadu a povedlo se ji velmi snadno odstranit... :-) Funkce hledat zafunguvala

Uživatelský avatar
Zavarenec
Brázdim Škarpovič
Příspěvky: 7772
Registrován: 23. 09. 2005 12:59
Bydliště: P9

Příspěvek od Zavarenec » 07. 09. 2009 20:51

Tweety mohl by jsi prosím do prvního příspěvku upravit předmět s tim, že za to dáš vyřešeno? Za nějakou dobu se to bude hodit až tu někdo něco takovýho bude hledat, nebude ztrácet čas 1000 podobnýma tematama, který končej po třech příspěvcích formou hledej (což zase hodí člověka tam kde byl) nebo to končí na mrtvym bodě

Díky :wink:
-----------------------
Označeno.

Venca.

.
E30 327i MK M Cabrio MTechII
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé

Odpovědět