Mně tohle vynechávání dělaly svíčky, ale tos asi zkoušelTweety píše:Je mi jen divný, proč to dělá opravdu jen když auto stojí dlouhoMax-Max píše:spinac klapky by to mohl byt, pac nesepne a RJ si mysli ze je v otackach ale vaha dava opacnej signal protoze je na volnobehu..zkus i toA na druhou stranu, proč by to dělalo za jízdy. Jedeš a ono to prostě škubne, jako bys na setinu sekundy vypnul klíček. Nedělá to jen na volnoběh. Zítra vyndám vše na co dosáhnu a vše vyčistim. Uvidim co dál. Když to nepomůže, navštívim diagnostiku. Tohle zkoušení se mi nikdy nevyplatilo
Chod studeného M20B25 - vyřešeno.
E36 323i coupé
Venca píše:Jako kdyby se ztratil údaj o otáčkách, signál o průtoku vzduchu, vypadlo napájení ŘJ nebo něco takovýho..
Jakkoli vadný svíčky nezpůsobí pád rafičky ekonoměru k nule.
Ja uz jsem to sice Tweetymu rikal, ale u me puvodni ETY se mi stavala totozna vec. Rozdil byl v tom, ze se to objvevovalo zcela nahodne. Bylo to v roce 1996, takze info z netu zrovna moc nebylo

Vymenil jsem v tom temer vse, diagnostika nehlasila zadnou chybu a nakonec to byla vadna RJ. Musim rici, ze jsem to resil temer rok a uz jsem to auto chtel poslat proti zdi...
Nakonec to vyresili soudruzi v BMW servisu v Mnichove a to tim stylem, ze sehnali stejne auto a na dilne menili dily z jednoho do druheho. Meli to tam cca mesic a nechteli to vubec rict, ale nakonec nam to prozradili jak na to prisli

90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
- Tweety
- Příspěvky: 6122
- Registrován: 16. 07. 2004 17:52
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Takže byla den odpojena baterka a dělá to furt.
Při tomhle chodu odpojena lambda - stejný chod
Odpojeno čidlo teploty (modré) - snížily se otáčky, ale vypadává to pořád
Odpojen volnoběžný ventil - stejný chod
No, vídím to tak že se objednám na diagnostiku, tyhle problémy mě opravdu ani při nejmenším nebaví hledat...
BTW, opravdu začnu přemýšlet o prodeji auta, tak nějak toho mám už plné zuby
Při tomhle chodu odpojena lambda - stejný chod
Odpojeno čidlo teploty (modré) - snížily se otáčky, ale vypadává to pořád
Odpojen volnoběžný ventil - stejný chod

No, vídím to tak že se objednám na diagnostiku, tyhle problémy mě opravdu ani při nejmenším nebaví hledat...
BTW, opravdu začnu přemýšlet o prodeji auta, tak nějak toho mám už plné zuby

- Tweety
- Příspěvky: 6122
- Registrován: 16. 07. 2004 17:52
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
No otázkou je, jestli on na diagnostice něco uvidí v době, kdy motor bude ohřátý a poběží zcela normálně. Ukládají se nějaké chybové informace stejně jako jsem zvyklý při diagnostice koncernových aut (tudíž že do smazání na diagnostice, zůstanou uložené ?)Venca píše:Jestli se nepletu, jsou tam někde čidla snímající otáčky - signál od nich se někde může ztrácet a ŘJ proto může zavírat palivo (jen můj dohad, nemám zkušenost s Motronicem a 325i)...
Každopádně by to měl profík na diagnostice poznat, pokud se mu to několikrát projeví.
Diagnostika probíhá měřením od zahřívací fáze až po provozní teplotu,tzn.se diagnostikuje od studeného motoruTweety píše:No otázkou je, jestli on na diagnostice něco uvidí v době, kdy motor bude ohřátý a poběží zcela normálně. Ukládají se nějaké chybové informace stejně jako jsem zvyklý při diagnostice koncernových aut (tudíž že do smazání na diagnostice, zůstanou uložené ?)Venca píše:Jestli se nepletu, jsou tam někde čidla snímající otáčky - signál od nich se někde může ztrácet a ŘJ proto může zavírat palivo (jen můj dohad, nemám zkušenost s Motronicem a 325i)...
Každopádně by to měl profík na diagnostice poznat, pokud se mu to několikrát projeví.

- Tweety
- Příspěvky: 6122
- Registrován: 16. 07. 2004 17:52
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
To bych tam to auto musel nechat přes noc ?!DVORIS píše:Diagnostika probíhá měřením od zahřívací fáze až po provozní teplotu,tzn.se diagnostikuje od studeného motoruTweety píše:No otázkou je, jestli on na diagnostice něco uvidí v době, kdy motor bude ohřátý a poběží zcela normálně. Ukládají se nějaké chybové informace stejně jako jsem zvyklý při diagnostice koncernových aut (tudíž že do smazání na diagnostice, zůstanou uložené ?)Venca píše:Jestli se nepletu, jsou tam někde čidla snímající otáčky - signál od nich se někde může ztrácet a ŘJ proto může zavírat palivo (jen můj dohad, nemám zkušenost s Motronicem a 325i)...
Každopádně by to měl profík na diagnostice poznat, pokud se mu to několikrát projeví.


- Tweety
- Příspěvky: 6122
- Registrován: 16. 07. 2004 17:52
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Tak jsem se vrátil z diagnostiky (profi diagnostiky, která umí i 16ti minutový celkový test všeho elektronického
). Dvě závažné chyby. Nízké napětí v okruhu a špatný drát u čidla teploty pro ŘJ...vše už je napraveno, nechme se překvapit zítřkem 
Po dvou týdnech v mé nové káře Škoda Felicie MPi pyčo, už mám toho mýho pohřebáčka zase hrozně rád


Po dvou týdnech v mé nové káře Škoda Felicie MPi pyčo, už mám toho mýho pohřebáčka zase hrozně rád

- Tweety
- Příspěvky: 6122
- Registrován: 16. 07. 2004 17:52
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Takže jsem to byl testnout. Auto běží krásně, bez výpadků. Otáčky jsou na studenym motoru někde kolem 900 (předtím cca 600). Baterku jsem ještě nedobíjel, tudíž to vidím opravdu na to špatný vedení (plusový kabel) k čidlu teploty pro ŘJ.Venca píše:To by mohlo vysvětlovat ty výpadky s poklesem ekonoměru - ŘJ při podpětí nefunguje.Tweety píše:Vozidla jako takového. Prostě asi prej slabá baterka
Otázka je, co to podpětí v síti způsobuje. Jen na špatnej stav akumulátoru bych to neviděl.
Cosi jako špatný ukostření třeba...
Tímto všem děkuji za snahu mi pomoci, problém vyřešen

Funkce hledat.... :-)
Zdravim i kdyz je to stray prispevek chci podekovat za tohle forum nebot jsem zde nasel presne muj problem a stejne tak diky tomu nasel i zavadu a povedlo se ji velmi snadno odstranit...
Funkce hledat zafunguvala

Tweety mohl by jsi prosím do prvního příspěvku upravit předmět s tim, že za to dáš vyřešeno? Za nějakou dobu se to bude hodit až tu někdo něco takovýho bude hledat, nebude ztrácet čas 1000 podobnýma tematama, který končej po třech příspěvcích formou hledej (což zase hodí člověka tam kde byl) nebo to končí na mrtvym bodě
Díky
-----------------------
Označeno.
Venca.
.
Díky

-----------------------
Označeno.
Venca.
.
E30 327i MK M Cabrio MTechII
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé