Palubka
- Flery
- Bazarník
- Příspěvky: 6079
- Registrován: 16. 05. 2003 23:55
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
jednoduchý jako facka..
pouze vyndáš origo budíky ze spodu sou 3 štekly tak to akorát přehodíš elektrika je univerzální bude ti fungovat i ekonoměr ale bacha na to jaký budíky kupuješ!
za 1 musí bejt ze 4 válu jinak ti bude lhát otáčkoměr
za 2 ten klíč co je vzádu na ekonoměr takovej plastík by měl bejt na tvou řídící jednotku...
cena se pohybuje okolo 500,- kč za komplet budíky jedny mam ale bohužel na 6vál
další dotaz?
pouze vyndáš origo budíky ze spodu sou 3 štekly tak to akorát přehodíš elektrika je univerzální bude ti fungovat i ekonoměr ale bacha na to jaký budíky kupuješ!
za 1 musí bejt ze 4 válu jinak ti bude lhát otáčkoměr
za 2 ten klíč co je vzádu na ekonoměr takovej plastík by měl bejt na tvou řídící jednotku...
cena se pohybuje okolo 500,- kč za komplet budíky jedny mam ale bohužel na 6vál
další dotaz?
Tel : 773 622 822
____________________
E39 525D
____________________
E39 525D
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
Flery píše:...za 1 musí bejt ze 4 válu jinak ti bude lhát otáčkoměr...
Aspoň nekecaj. Kľudne si zožeň palubu aj z R6, podstatný je - u starších typov codier stecker, taká plastová tyčka, podľa vylámaných nožičiek na tej tyčke otáčkomer vie či je osadený v 6-valci alebo 4-valci, u novších typov vpredu pod plexisklom je taký stecker vyzerá to ako biela krabička, v nej je integráč s vopred nahratými údajmi o type motora, tento elektronický musíš mať presný - aspoň myslím

Pletieš tu hrušky s jabkama.Flery píše:...za 2 ten klíč co je vzádu na ekonoměr takovej plastík by měl bejt na tvou řídící jednotku...
Ja mám bastlenú palubku z 318, 324d, 324 TD, 320i, podstatné veci sú z 320.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
- Flery
- Bazarník
- Příspěvky: 6079
- Registrován: 16. 05. 2003 23:55
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
už se tu probíralo že palubka z R6 neni vhodná na R4 a lže to.
já nevim bastlit se dá ale jak zjistíš jestli ti to treba nelže o 200-400 otáček? musiš to změřit!!!
pokud bys chtěl tak mam budíky z 323i s červenejma ručkama necham je za 500,- a co se týče "coder steckeru"/klíče/ tak co vim já tak ať sem tam měl z 4 vála nebo z 6ti vála ukazoval otáčkoměr stejně pouze se měnil ekonoměr...
jinak ten žlutej se zapojuje pokud tam máš kabel tak vemes palubku a napojis to co tam de splect to nejde.
ilustrační foto


já nevim bastlit se dá ale jak zjistíš jestli ti to treba nelže o 200-400 otáček? musiš to změřit!!!
pokud bys chtěl tak mam budíky z 323i s červenejma ručkama necham je za 500,- a co se týče "coder steckeru"/klíče/ tak co vim já tak ať sem tam měl z 4 vála nebo z 6ti vála ukazoval otáčkoměr stejně pouze se měnil ekonoměr...
jinak ten žlutej se zapojuje pokud tam máš kabel tak vemes palubku a napojis to co tam de splect to nejde.
ilustrační foto


Tel : 773 622 822
____________________
E39 525D
____________________
E39 525D
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
ano, preberalo sa. Ale nikto to neskúšal zameniť. Zobral som palubku z 318, založil šteker zo 6 valca a ejha - ukazuje presne. Dal som do 316 palubku z 323, založil šteker z 316 a ejha - ukazuje presne. Takže keď mi chceš stále tvrdiť, že je to blbosť, dobre, ale v tom prípade si mením meno na D. Copperfield. 

Naposledy upravil(a) Max-Max dne 06. 04. 2004 21:59, celkem upraveno 1 x.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
M40 mají kódovací štekr jako integráč.Zdrahy píše:Ja potřebujiííííí ten klíč !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bude pasovat na 318i m40 ? asi ne co ?
Fleryho obrázek ukazuje přístrojovku staršího typu s mech. štekrem, tj do r.1986.
Já dal z 6-válce do 318i M10, musel jsem upravit štekr na 4-válec.
Domnívam se, že jako celek zaměnit jde, je nutno dát správný kódovací člen.