Palubka

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Odpovědět
Johny

Palubka

Příspěvek od Johny » 05. 04. 2004 18:09

Cauky. Je tezky dat do 318 r.v. 87 palubku s otackomerem? A za kolik se da sehnat?

Uživatelský avatar
Flery
Bazarník
Příspěvky: 6079
Registrován: 16. 05. 2003 23:55
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Flery » 06. 04. 2004 09:29

jednoduchý jako facka..
pouze vyndáš origo budíky ze spodu sou 3 štekly tak to akorát přehodíš elektrika je univerzální bude ti fungovat i ekonoměr ale bacha na to jaký budíky kupuješ!
za 1 musí bejt ze 4 válu jinak ti bude lhát otáčkoměr
za 2 ten klíč co je vzádu na ekonoměr takovej plastík by měl bejt na tvou řídící jednotku...
cena se pohybuje okolo 500,- kč za komplet budíky jedny mam ale bohužel na 6vál
další dotaz?
Tel : 773 622 822
____________________
E39 525D

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 06. 04. 2004 18:42

Flery píše:...za 1 musí bejt ze 4 válu jinak ti bude lhát otáčkoměr...

Aspoň nekecaj. Kľudne si zožeň palubu aj z R6, podstatný je - u starších typov codier stecker, taká plastová tyčka, podľa vylámaných nožičiek na tej tyčke otáčkomer vie či je osadený v 6-valci alebo 4-valci, u novších typov vpredu pod plexisklom je taký stecker vyzerá to ako biela krabička, v nej je integráč s vopred nahratými údajmi o type motora, tento elektronický musíš mať presný - aspoň myslím :?
Flery píše:...za 2 ten klíč co je vzádu na ekonoměr takovej plastík by měl bejt na tvou řídící jednotku...
Pletieš tu hrušky s jabkama.

Ja mám bastlenú palubku z 318, 324d, 324 TD, 320i, podstatné veci sú z 320.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník » 06. 04. 2004 19:27

Flery píše:pouze vyndáš origo budíky ze spodu sou 3 štekly tak to akorát přehodíš
Myslis tim ty konektory? Tak ty tam mam jenom dva. Ten prostredni mam nezapojenej. Diky... :P

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 06. 04. 2004 19:33

Anonymous píše:
Flery píše:pouze vyndáš origo budíky ze spodu sou 3 štekly tak to akorát přehodíš
Myslis tim ty konektory? Tak ty tam mam jenom dva. Ten prostredni mam nezapojenej. Diky... :P
Nezabudni - farbu na farbu.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Johny

Příspěvek od Johny » 06. 04. 2004 20:11

Max-Max píše:Nezabudni - farbu na farbu.
To bych snad neprehodil :wink: , ale co je ten treti(zlutej)? To nevadi, ze tam nic nemam?

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 06. 04. 2004 20:26

Johny píše:
Max-Max píše:Nezabudni - farbu na farbu.
To bych snad neprehodil :wink: , ale co je ten treti(zlutej)? To nevadi, ze tam nic nemam?
Board computer.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Flery
Bazarník
Příspěvky: 6079
Registrován: 16. 05. 2003 23:55
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Flery » 06. 04. 2004 21:12

už se tu probíralo že palubka z R6 neni vhodná na R4 a lže to.
já nevim bastlit se dá ale jak zjistíš jestli ti to treba nelže o 200-400 otáček? musiš to změřit!!!

pokud bys chtěl tak mam budíky z 323i s červenejma ručkama necham je za 500,- a co se týče "coder steckeru"/klíče/ tak co vim já tak ať sem tam měl z 4 vála nebo z 6ti vála ukazoval otáčkoměr stejně pouze se měnil ekonoměr...

jinak ten žlutej se zapojuje pokud tam máš kabel tak vemes palubku a napojis to co tam de splect to nejde.

ilustrační foto
Obrázek

Obrázek
Tel : 773 622 822
____________________
E39 525D

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 06. 04. 2004 21:43

ano, preberalo sa. Ale nikto to neskúšal zameniť. Zobral som palubku z 318, založil šteker zo 6 valca a ejha - ukazuje presne. Dal som do 316 palubku z 323, založil šteker z 316 a ejha - ukazuje presne. Takže keď mi chceš stále tvrdiť, že je to blbosť, dobre, ale v tom prípade si mením meno na D. Copperfield. :wink:
Naposledy upravil(a) Max-Max dne 06. 04. 2004 21:59, celkem upraveno 1 x.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Flery
Bazarník
Příspěvky: 6079
Registrován: 16. 05. 2003 23:55
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Flery » 06. 04. 2004 21:57

já sem kdysi dával z 320i na 318i a nakonec se mi to povedlo ale já sem na ten spodek z 318ky napáchal budíky z 320i a makalo to

takže v tom případě tu mam jedny na prodej..
za 500,-

Obrázek
Tel : 773 622 822
____________________
E39 525D

Uživatelský avatar
Zdrahy
Příspěvky: 832
Registrován: 28. 09. 2003 11:29
Bydliště: Přerov

Příspěvek od Zdrahy » 20. 04. 2004 21:38

Ja potřebujiííííí ten klíč !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bude pasovat na 318i m40 ? asi ne co ?
...
Obrázek

Venca.

Příspěvek od Venca. » 20. 04. 2004 21:56

Zdrahy píše:Ja potřebujiííííí ten klíč !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bude pasovat na 318i m40 ? asi ne co ?
M40 mají kódovací štekr jako integráč.

Fleryho obrázek ukazuje přístrojovku staršího typu s mech. štekrem, tj do r.1986.

Já dal z 6-válce do 318i M10, musel jsem upravit štekr na 4-válec.

Domnívam se, že jako celek zaměnit jde, je nutno dát správný kódovací člen.

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 20. 04. 2004 22:29

Venca. píše: Domnívam se, že jako celek zaměnit jde, je nutno dát správný kódovací člen.
Presne tak, v ničom inom to nie je.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Odpovědět