Rada pro začátečníka
kup si to na co se citis. ja osobne bych ti do zacatku doporucil 1,6. nejede moc, ale ani malo. na takovy ty kecy tady od tech chytraku ve stylu kup si feldu nebo skodovku, se vyser. bmw je oproti nim aspon bezpecny. a kdyz budes ridit jak clovek a ne jak prase, tak se musis bat jen ostatnich idiotu a lidi, co ti ve tme vyskoci za stromem.
BMW under the construction
Přesně tak, kup si obsah jaký chceš, moje první BMW byla taky e30 a rovnou 2,5i...O_o píše:kup si to na co se citis. ja osobne bych ti do zacatku doporucil 1,6. nejede moc, ale ani malo. na takovy ty kecy tady od tech chytraku ve stylu kup si feldu nebo skodovku, se vyser. bmw je oproti nim aspon bezpecny. a kdyz budes ridit jak clovek a ne jak prase, tak se musis bat jen ostatnich idiotu a lidi, co ti ve tme vyskoci za stromem.


Tak hlavně opatrně a rozumně ....

e30 323i
e30 320i
e34 535i
e30 320Ci
e39 528i
e30 325i





O_o píše:kup si to na co se citis. ja osobne bych ti do zacatku doporucil 1,6. nejede moc, ale ani malo. na takovy ty kecy tady od tech chytraku ve stylu kup si feldu nebo skodovku, se vyser. bmw je oproti nim aspon bezpecny. a kdyz budes ridit jak clovek a ne jak prase, tak se musis bat jen ostatnich idiotu a lidi, co ti ve tme vyskoci za stromem.

zabit se da i na kolehoris píše:Přesně tak, kup si obsah jaký chceš, moje první BMW byla taky e30 a rovnou 2,5i...O_o píše:kup si to na co se citis. ja osobne bych ti do zacatku doporucil 1,6. nejede moc, ale ani malo. na takovy ty kecy tady od tech chytraku ve stylu kup si feldu nebo skodovku, se vyser. bmw je oproti nim aspon bezpecny. a kdyz budes ridit jak clovek a ne jak prase, tak se musis bat jen ostatnich idiotu a lidi, co ti ve tme vyskoci za stromem.Když budeš hovado, zabiješ se i v 1,6i ...
![]()
Tak hlavně opatrně a rozumně ....


Díkec mno popravdě jsem přemýšlel o 318is,ale jak říkám nevým,ale bmw jasná volbahoris píše:Přesně tak, kup si obsah jaký chceš, moje první BMW byla taky e30 a rovnou 2,5i...O_o píše:kup si to na co se citis. ja osobne bych ti do zacatku doporucil 1,6. nejede moc, ale ani malo. na takovy ty kecy tady od tech chytraku ve stylu kup si feldu nebo skodovku, se vyser. bmw je oproti nim aspon bezpecny. a kdyz budes ridit jak clovek a ne jak prase, tak se musis bat jen ostatnich idiotu a lidi, co ti ve tme vyskoci za stromem.Když budeš hovado, zabiješ se i v 1,6i ...
![]()
Tak hlavně opatrně a rozumně ....
Poslechni kluky, kup si R6, nejlépe rovnou 2,5i ...
Tím nic nezkazíš, časem by ti výkon chyběl ..... Proč nejezdit za skoro stejné peníze a nemít o 30-40 PS víc ??? Už se nikoho neptej, kup si e30, pokud možno 2,5i či 2,7 ETA, tím nic nezkazíš ..
Hoj ..


Hoj ..

e30 323i
e30 320i
e34 535i
e30 320Ci
e39 528i
e30 325i





36ka v ete, to jsem zvedavejhoris píše:Poslechni kluky, kup si R6, nejlépe rovnou 2,5i ...Tím nic nezkazíš, časem by ti výkon chyběl ..... Proč nejezdit za skoro stejné peníze a nemít o 30-40 PS víc ??? Už se nikoho neptej, kup si e30, pokud možno 2,5i či 2,7 ETA, tím nic nezkazíš ..
![]()
Hoj ..

ex:e30 318is,324d,325iAT,316iT,e36 325Ci,e36 320i,e34 520i,e46 330dt, e46 325iT, e46 330i, e46 330d -> ???

Autoskla, dovoz aut z D, běžný servis.

Autoskla, dovoz aut z D, běžný servis.
Spíše ETA v e36 ....Hanzz píše:36ka v ete, to jsem zvedavejhoris píše:Poslechni kluky, kup si R6, nejlépe rovnou 2,5i ...Tím nic nezkazíš, časem by ti výkon chyběl ..... Proč nejezdit za skoro stejné peníze a nemít o 30-40 PS víc ??? Už se nikoho neptej, kup si e30, pokud možno 2,5i či 2,7 ETA, tím nic nezkazíš ..
![]()
Hoj ..


Já se ale celou dobu bavím o e30, nevím kde si vzal e36 ...

Napsal jsem mu, ať si první BMW koupí e30, nejlépe 2,5i či 2,7i ETA, nevidím na tom nic špatného či nelogického ....



e30 323i
e30 320i
e34 535i
e30 320Ci
e39 528i
e30 325i





O_N_D_R_A píše:No zřejmě proto, že dotyčný chce koupit E36...
Jo chtěl bych e36 v kupéčku,ale nepohrdl bych ani e30 brácha měl e30 mírně v tuningu,mno spíš v tuzingu a na první pohled mě ta tříca zaujala,ale ne asik natolik jak e36 coupe ne
patrim do party lidi kteri zalozili http://www.bmw-club-breclav.ic.cz
Vše opravdu záleží na tom, co od toho auta očekáváš, na jaký bude účel (víkendové projíždky nebo denní ježdění) a na ceně, kolik do toho chceš investovat. Od toho se odvíjí stav auta /většinou/
Pokud má někdo z tvých přátel BMW, tak se svez se čtyřválcem, pak se šestiválcem a uvidíš sám...
Osobně mám 2.0 M50 bez vanosu a za rok jsem najel asi 12.000 km, při průměrné spotřebě 8,5 -9 l na sto kilometrů. Pokud jezdím kratší vzdálenosti jezdím za 10l.
Pokud má někdo z tvých přátel BMW, tak se svez se čtyřválcem, pak se šestiválcem a uvidíš sám...
Osobně mám 2.0 M50 bez vanosu a za rok jsem najel asi 12.000 km, při průměrné spotřebě 8,5 -9 l na sto kilometrů. Pokud jezdím kratší vzdálenosti jezdím za 10l.
EX E30 318i
EX E36 320i
VW Corrado
EX E36 320i
VW Corrado
Mno tu spotřebu bych řešil na prvním místě,aby nebyl problém se dostat třeba do Prahy aniž bych bral sebou aj trávu kolem.jak už jsem psal jsem z Břeclavi a věčina srazů bývá úplně mimo,tak aby mě cesta nestála víc jak vydělámO_N_D_R_A píše:Vše opravdu záleží na tom, co od toho auta očekáváš, na jaký bude účel (víkendové projíždky nebo denní ježdění) a na ceně, kolik do toho chceš investovat. Od toho se odvíjí stav auta /většinou/
Pokud má někdo z tvých přátel BMW, tak se svez se čtyřválcem, pak se šestiválcem a uvidíš sám...
Osobně mám 2.0 M50 bez vanosu a za rok jsem najel asi 12.000 km, při průměrné spotřebě 8,5 -9 l na sto kilometrů. Pokud jezdím kratší vzdálenosti jezdím za 10l.


patrim do party lidi kteri zalozili http://www.bmw-club-breclav.ic.cz
Jestli resis spotrebu, tak nekupuj r6, protoze ty nikdy nepojedou za 6. A vubec... Co od toho cekas? Jestli resis to, ze 3x do roka pojedes na sraz a budes muset koupit plnou tak si to auto vubec nekupuj. Nezlob se na me, ale moc to resis. Kdyby jsi byl srdcar, tak tohle vubec nebudes rozebirat.matesbmw píše:Mno tu spotřebu bych řešil na prvním místě,aby nebyl problém se dostat třeba do Prahy aniž bych bral sebou aj trávu kolem.jak už jsem psal jsem z Břeclavi a věčina srazů bývá úplně mimo,tak aby mě cesta nestála víc jak vydělámO_N_D_R_A píše:Vše opravdu záleží na tom, co od toho auta očekáváš, na jaký bude účel (víkendové projíždky nebo denní ježdění) a na ceně, kolik do toho chceš investovat. Od toho se odvíjí stav auta /většinou/
Pokud má někdo z tvých přátel BMW, tak se svez se čtyřválcem, pak se šestiválcem a uvidíš sám...
Osobně mám 2.0 M50 bez vanosu a za rok jsem najel asi 12.000 km, při průměrné spotřebě 8,5 -9 l na sto kilometrů. Pokud jezdím kratší vzdálenosti jezdím za 10l..Ted jsem měl najítý uplně něco jinýho 7řadu 2.8litr,byl to mazel,ale to auto by mě vyžralo aj bez jízdy
.
Kup si japonce, Vtec, pojedes za par a nektery lidi to zaujme.

Pod to se můžu podepsatGangsta píše:Jestli resis spotrebu, tak nekupuj r6, protoze ty nikdy nepojedou za 6. A vubec... Co od toho cekas? Jestli resis to, ze 3x do roka pojedes na sraz a budes muset koupit plnou tak si to auto vubec nekupuj. Nezlob se na me, ale moc to resis. Kdyby jsi byl srdcar, tak tohle vubec nebudes rozebirat.matesbmw píše: Mno tu spotřebu bych řešil na prvním místě,aby nebyl problém se dostat třeba do Prahy aniž bych bral sebou aj trávu kolem.jak už jsem psal jsem z Břeclavi a věčina srazů bývá úplně mimo,tak aby mě cesta nestála víc jak vydělám.Ted jsem měl najítý uplně něco jinýho 7řadu 2.8litr,byl to mazel,ale to auto by mě vyžralo aj bez jízdy
.
Kup si japonce, Vtec, pojedes za par a nektery lidi to zaujme.

No smoke, no fun...


- Dan td
- Site Admin
- Příspěvky: 3339
- Registrován: 12. 02. 2003 14:17
- Bydliště: Netuníkov
- Kontaktovat uživatele:
No konkrétně s motorem 2,8 pojedeš po dálnici za míň, než se čtyřválcem, při nějaké normální rychlostimatesbmw píše:Mno tu spotřebu bych řešil na prvním místě,aby nebyl problém se dostat třeba do Prahy aniž bych bral sebou aj trávu kolem.jak už jsem psal jsem z Břeclavi a věčina srazů bývá úplně mimo,tak aby mě cesta nestála víc jak vydělámO_N_D_R_A píše:Vše opravdu záleží na tom, co od toho auta očekáváš, na jaký bude účel (víkendové projíždky nebo denní ježdění) a na ceně, kolik do toho chceš investovat. Od toho se odvíjí stav auta /většinou/
Pokud má někdo z tvých přátel BMW, tak se svez se čtyřválcem, pak se šestiválcem a uvidíš sám...
Osobně mám 2.0 M50 bez vanosu a za rok jsem najel asi 12.000 km, při průměrné spotřebě 8,5 -9 l na sto kilometrů. Pokud jezdím kratší vzdálenosti jezdím za 10l..Ted jsem měl najítý uplně něco jinýho 7řadu 2.8litr,byl to mazel,ale to auto by mě vyžralo aj bez jízdy
.

njn jestly takhle resis spotrebu tak di urco do 4vala (: me vsichni peskujou ze sem magor ze mam r6 :/ i kdyz zatim jenn 2,0i a je pravda ze ten vykon chvylema uz zacina chbyet
ale to ze by si jezdil za levno s tim nepocitej (: stejne jako ze nemuzes pocitat ze vezmes za 500 (: a ujedes 200 km (: to bys zil v pohadkach (((((: proste to auto papka ale kdyz kluci vytahnou svi rejzozrouty tak si uzivaji jen kour z gum (: co je zamnou (: sice jezdi za pul (: ale ten pocit kdyz otocis klickem (: a uslysis ten zvoucek to se proste popsat neda (: a kdyz vydis svetla nejaky koktavky co se ti lepi na rit tak ti garantuju ze je neuvidis dlouho (: tot asi vse (:

BMW E30 320i 1987 chromáček <= RIP 23.1.2009