bmw m40 maximálka je koli?
bmw m40 maximálka je koli?
kolik vytáhne bmw 318i m40 na trojku a jakou má maximálku mě to dá na trojku 120km/h a maximálu nevim díky za odpovědi znalci
- swaczynad
- Příspěvky: 1472
- Registrován: 09. 10. 2006 13:04
- Bydliště: Střítež - Severní Morava tel:737444644
- Kontaktovat uživatele:
podle poměru diferenciálu ano, ale podle kol ne! Pokud se tedy bavíme o tachometrovém údaji rychlosti, ten je stejný při libovolných kolech, tento údaj se pak ovšem při různých kolech více či méně liší od skutečné rychlosti.douby píše:liší se to podle diferu a kol
teda pokud se nepletu


drobné kódování NCS Expert, denní svícení US DRL pro:
3er: E46, E9x
5er: E39, E6x
6er: E63
7er: E38
Z4: E85
X3: E83
X5: E53
ceny symbolické

další požadavky na dotaz
- Cvrcek Martin
- Příspěvky: 589
- Registrován: 02. 04. 2006 20:45
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Zbytečný špekulace...
1. V návodu k obsluze jsou uvedený převodový poměry.
2. Zjistím si poměr v diferenciálu.
3. Spočtu si obvod kol.
4. Vypočítám si pilový diagram, tj. i max. rychlosti na jednotlivé stupně.
5. Vezmu zařízení GPS a na vhodném úseku porovnám jeho údaj s rychloměrem...
Je to snad problém...?
1. V návodu k obsluze jsou uvedený převodový poměry.
2. Zjistím si poměr v diferenciálu.
3. Spočtu si obvod kol.
4. Vypočítám si pilový diagram, tj. i max. rychlosti na jednotlivé stupně.
5. Vezmu zařízení GPS a na vhodném úseku porovnám jeho údaj s rychloměrem...
Je to snad problém...?
Jako nevim, ale některý tvoje odpovědi mi připadaj až moc vědecký, každej to tolik zas žrát nemusí, nie?Venca píše:Zbytečný špekulace...
1. V návodu k obsluze jsou uvedený převodový poměry.
2. Zjistím si poměr v diferenciálu.
3. Spočtu si obvod kol.
4. Vypočítám si pilový diagram, tj. i max. rychlosti na jednotlivé stupně.
5. Vezmu zařízení GPS a na vhodném úseku porovnám jeho údaj s rychloměrem...
Je to snad problém...?

E36 323i coupé
Kde vidíš něco vědeckýho?Pawka G. píše:Jako nevim, ale některý tvoje odpovědi mi připadaj až moc vědecký, každej to tolik zas žrát nemusí, nie?Venca píše:Zbytečný špekulace...
1. V návodu k obsluze jsou uvedený převodový poměry.
2. Zjistím si poměr v diferenciálu.
3. Spočtu si obvod kol.
4. Vypočítám si pilový diagram, tj. i max. rychlosti na jednotlivé stupně.
5. Vezmu zařízení GPS a na vhodném úseku porovnám jeho údaj s rychloměrem...
Je to snad problém...?
Tohle je matematika ze základní školy - počítání převodových poměrů.
Já to měl v 7. třídě...
A GPS má dnes v kapse kdejakej vypatlanej vořežprut.
Ale jo, ale už mi nějak připadá spousta odpovědí nějak zbytečně podrážděnech, asi nějaký erekce na slunci bo coVenca píše:Kde vidíš něco vědeckýho?Pawka G. píše:Jako nevim, ale některý tvoje odpovědi mi připadaj až moc vědecký, každej to tolik zas žrát nemusí, nie?Venca píše:Zbytečný špekulace...
1. V návodu k obsluze jsou uvedený převodový poměry.
2. Zjistím si poměr v diferenciálu.
3. Spočtu si obvod kol.
4. Vypočítám si pilový diagram, tj. i max. rychlosti na jednotlivé stupně.
5. Vezmu zařízení GPS a na vhodném úseku porovnám jeho údaj s rychloměrem...
Je to snad problém...?
Tohle je matematika ze základní školy - počítání převodových poměrů.
Já to měl v 7. třídě...
A GPS má dnes v kapse kdejakej vypatlanej vořežprut.


E36 323i coupé
Nojo, ale základní školou prošlo asi tak 85% těch dotazujících se, takže jako vědecky náročný bych tyhle výpočty neviděl.Pawka G. píše:Ale jo, ale už mi nějak připadá spousta odpovědí nějak zbytečně podrážděnech, asi nějaký erekce na slunci bo coProstě asi člověk co má pět příspěvků nebude mít nějak moc znalostí, kdo z nás se kdysi neptal na dementní otázky
Je ovšem fakt, že i úroveň základek je asi dneska jinde než před deseti a více lety...
- Cvrcek Martin
- Příspěvky: 589
- Registrován: 02. 04. 2006 20:45
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
...a tak to se zase zasměj jako 
Faktem ovšem zůstává, že změnou celkového průměru/obvodu kol si také změníš stálý převod do rychla/do pomala a můžeš způsobit odchylku skutečné rychlosti auta od rychlosti na tachometru..

Faktem ovšem zůstává, že změnou celkového průměru/obvodu kol si také změníš stálý převod do rychla/do pomala a můžeš způsobit odchylku skutečné rychlosti auta od rychlosti na tachometru..
ex E30 323i, ex E36 325i, nyní Octavia TDi s šestijádrovym ECU a turbem ze Zetoru -odbržděných 700Kw na stavebním válci 
Veškeré opravy vozů všech značek

Veškeré opravy vozů všech značek
- swaczynad
- Příspěvky: 1472
- Registrován: 09. 10. 2006 13:04
- Bydliště: Střítež - Severní Morava tel:737444644
- Kontaktovat uživatele:
děkuji za objasnění situace!!! hned jsem chytřejší! akorád si zkus všimnout červeně vyznačených slov z našich výplodů, neříkají náhodou totéž?
ještě jedna teorie, pokud bys měl 13" kola na nízkém profilu (což ani dopředu myslím nejde nasadit, a do zadu taky pokud máš kotouče) tak by se ti možná podařilo vytočit pětku do omezovače, a údaj rychloměru by byl podstatně větší než skutečnost,
kdežto na velkých kolech 17" nebo snad 18" by se ti otáčkoměr zastavil někde pod 5500ot/min, a rychloměr by ukazoval naopak méně než skutečnost,
ale skutečné hodnoty rychlosti v obou případech by byly velice podobné!
Cvrcek Martin píše:...a tak to se zase zasměj jako
Faktem ovšem zůstává, že změnou celkového průměru/obvodu kol si také změníš stálý převod do rychla/do pomala a můžeš způsobit odchylku skutečné rychlosti auta od rychlosti na tachometru..
akorád tě opravím, změnou kol ne, že můžeš způsobit odchylku od skutečné rychlosti, ale způsobíš jí!swaczynad píše:podle poměru diferenciálu ano, ale podle kol ne! Pokud se tedy bavíme o tachometrovém údaji rychlosti, ten je stejný při libovolných kolech, tento údaj se pak ovšem při různých kolech více či méně liší od skutečné rychlosti.
teda pokud se nepletu
ještě jedna teorie, pokud bys měl 13" kola na nízkém profilu (což ani dopředu myslím nejde nasadit, a do zadu taky pokud máš kotouče) tak by se ti možná podařilo vytočit pětku do omezovače, a údaj rychloměru by byl podstatně větší než skutečnost,
kdežto na velkých kolech 17" nebo snad 18" by se ti otáčkoměr zastavil někde pod 5500ot/min, a rychloměr by ukazoval naopak méně než skutečnost,
ale skutečné hodnoty rychlosti v obou případech by byly velice podobné!

drobné kódování NCS Expert, denní svícení US DRL pro:
3er: E46, E9x
5er: E39, E6x
6er: E63
7er: E38
Z4: E85
X3: E83
X5: E53
ceny symbolické

další požadavky na dotaz
- Cvrcek Martin
- Příspěvky: 589
- Registrován: 02. 04. 2006 20:45
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
...tedy vypadá to, že jsem tě špatně pochopil, jinak osobně mám zkušenosti s experimentováním s průměrem kol a různýmy difry takže tuším, o jakých změnách se tu bavíme..
ex E30 323i, ex E36 325i, nyní Octavia TDi s šestijádrovym ECU a turbem ze Zetoru -odbržděných 700Kw na stavebním válci 
Veškeré opravy vozů všech značek

Veškeré opravy vozů všech značek
- swaczynad
- Příspěvky: 1472
- Registrován: 09. 10. 2006 13:04
- Bydliště: Střítež - Severní Morava tel:737444644
- Kontaktovat uživatele:
ok, jasně!Cvrcek Martin píše:...tedy vypadá to, že jsem tě špatně pochopil, jinak osobně mám zkušenosti s experimentováním s průměrem kol a různýmy difry takže tuším, o jakých změnách se tu bavíme..

drobné kódování NCS Expert, denní svícení US DRL pro:
3er: E46, E9x
5er: E39, E6x
6er: E63
7er: E38
Z4: E85
X3: E83
X5: E53
ceny symbolické

další požadavky na dotaz
Tak vám děkuji za odpovědi,těch skušeností moc nemám je to mé první bmw,ale vypočíta bych si uměl to jo,ale chtěl jsem jen tak oritentační maximální rychlost která by méla bej cca 200 km/h, a to že mi to dá natrojku 120km/h je málo
(Bmw e36 1,8i (m40)!motor je Pŕece poslední model co se dával do e30 tek:: 


ja to vidim tak, ze at mas jakejkoli difer, tak na trojku ti to uz nejde dal, protoze se nedostanes k omezovaci (6500/min) coz je zpusobeno projetim vacky nebo obecne stavem hlavy motoru..
Ex 316i coupe, jetzt kombajn driver mit 318i touring....
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990