jo a asi nebudou z nerezi ale pochromované, nebo vám taky doma zmodrali nerezové hrnce??
Nerez svody na e30 320/325 m20 a dále na m50 e36
-
Brutalni Monstrum Wole
- Příspěvky: 817
- Registrován: 07. 03. 2007 21:38
uu
musim rict ze ja jsem spokojen a urc nejsem sam,, montaz byla mirne slozitejsi ale jinak bez problemu zadne hrozne tezkosti a to jsem stolař!!
musim doporucit je to libovka, kdo ma penize kupte si je. kdo neni lempl,, tak to zvladne!!!!!!! staci mit klic s rackovym okem, na nepristupne stefty myslim jen jeden, vic ne , jinak dat to na stevty zadny med ale v klidu. jsou to prece jen ladenky))))))))) jo a s prípojenim na potrubi neni problem jen mit trubku o delce cca5cm prumeru 5cm myslim)) a zavarit na potrubi od katu, pak jeto bez problemu opravdu,,, zadne svody nejsou takove zeje koupis a nasadis muj nazor,pajo diky ja jsem spokojen

Naposledy upravil(a) Roomin325 dne 26. 04. 2008 22:57, celkem upraveno 1 x.
Ale, samozřejmě, že vše jde - nakonec u mne jsou tam také. Mé hodnocení bylo spíše o slibovaných, resp. uváděných přínosech, které prokazatelně nejsou. Já jsem je v podstatě ani nečekal, protože za 6-7.000,- Kč není reálné očekávat zázraky. Byl to spíš pravdivý pohled na uskutečněnou úpravu pro ty, kteří o tomto přemýšlejí a slyší pouze vychvalování a nikdo dosud neřekl reálnou skutečnost a to i s příp. negativy. Prosím tedy ostatní majitele těchto již namontovaných svodů, aby pravdivě napsali své poznatky o změně zvuku a zejm. o slibovaném navýšení výkonu. A nemusí tam psát miliony vykřičníků. Děkuji i za ostatní potencionální zájemce.
desp sen.
desp sen.
-=www.desp.ic.cz=- BMW fun site
Tak já děkuji všem za pozitivní i negativní poznatky - vážím si všech - samozřejmě já ty svody nevyrábím jen prodávám takže netvrdím že montáž je absolutní pohoda - člověk musí trochu zapojit mozek a pomoct si. Ale vlastní dojmy - mám svody m20
krátké parohy mají vždy vychýlený jeden svod - dá se to ale natlačit na šteft - nevím proč to tak je - jsou to idioti a kdyby dosedací plochu udělali z jednoho dílu jako jsou všechny ostatní tak by byl problém vyřešen.
Dále je tu banalita s lambdou - ta je posunuta o něco níže a tak kabel nedosáhne - zase jednoduché řešení - stačí naříznout svazek který vede k lambdě a dráty k ní si vyndat vec cca o 10cm potom svazek zase zaizolovat a voala hotovo - lambda pasuje a dosáhne.
Svody jsou z nerezu a magnet jimi propadne - problém je v tom že na hrnec nejde taková teplota a hlavně není z 1mm tlustého nerezu.
Jinak i svody od kramáře zfialoví časem - jen možná později - viděl jsem svody na Cobrě a ty stály krutý balík a taky byly fialové to je normální.
Teď posílám svody na E30 318IS a ty jsou nádherné - dokonalá robota absolutně krásné i s mezikusem na originální výfuk.
No a ještě jedna věc - bavili jsme se s někým o tom co jsou ty svody zač a jak je to s výkonem atd.
ASI JE TO TAKTO:
Svody e30 m20 - napodobenina Harge
svody e36 m50 - napodobenina supersprint
svody e30 e36 318 is - nevím ale nejsou jako origo!! dám sem fotky a můžete se sami vyjádřit.
Jinak - nevím co píšou ohledně výkonu na ebay - ale já jsem nikdy nikomu netvrdil kolik koní to dodá atd. Můj dodavatel se o výkonu ani nárustu krouťáku nevyjadřuje u BMW jen u hondy a nisanu.
Věřím tomu že svody změní průběh točivého momentu do jiných hodnot - nemusí anitak přidat jako spýše posunout max na jiné otáčky.
To je tak asi vše co jsem vypozoroval za tu dobu co je prodávám. Jo a ještě jedna věc - rominek má svody i s těsněním s ochranou a dal to tam celkem v klidu. tak nevím.
krátké parohy mají vždy vychýlený jeden svod - dá se to ale natlačit na šteft - nevím proč to tak je - jsou to idioti a kdyby dosedací plochu udělali z jednoho dílu jako jsou všechny ostatní tak by byl problém vyřešen.
Dále je tu banalita s lambdou - ta je posunuta o něco níže a tak kabel nedosáhne - zase jednoduché řešení - stačí naříznout svazek který vede k lambdě a dráty k ní si vyndat vec cca o 10cm potom svazek zase zaizolovat a voala hotovo - lambda pasuje a dosáhne.
Svody jsou z nerezu a magnet jimi propadne - problém je v tom že na hrnec nejde taková teplota a hlavně není z 1mm tlustého nerezu.
Jinak i svody od kramáře zfialoví časem - jen možná později - viděl jsem svody na Cobrě a ty stály krutý balík a taky byly fialové to je normální.
Teď posílám svody na E30 318IS a ty jsou nádherné - dokonalá robota absolutně krásné i s mezikusem na originální výfuk.
No a ještě jedna věc - bavili jsme se s někým o tom co jsou ty svody zač a jak je to s výkonem atd.
ASI JE TO TAKTO:
Svody e30 m20 - napodobenina Harge
svody e36 m50 - napodobenina supersprint
svody e30 e36 318 is - nevím ale nejsou jako origo!! dám sem fotky a můžete se sami vyjádřit.
Jinak - nevím co píšou ohledně výkonu na ebay - ale já jsem nikdy nikomu netvrdil kolik koní to dodá atd. Můj dodavatel se o výkonu ani nárustu krouťáku nevyjadřuje u BMW jen u hondy a nisanu.
Věřím tomu že svody změní průběh točivého momentu do jiných hodnot - nemusí anitak přidat jako spýše posunout max na jiné otáčky.
To je tak asi vše co jsem vypozoroval za tu dobu co je prodávám. Jo a ještě jedna věc - rominek má svody i s těsněním s ochranou a dal to tam celkem v klidu. tak nevím.
Laděné svody
Mám radost z rozumné reakce Paji, protože jsem se trochu obával nějakých hysterických výlevů o kažení inzerátu. To skutečně nebylo cílem - snaha byla o podání věrného obrazu pořízení této úpravy včetně splněných očekávání.
Když se otevře nějaká nabídka na tyto svody z ebaye, tak se tam dodavatel honosí přednostmi - většinou zvýšení výkonu s dodatkem až ...., někdy posunutí kroutícího momentu a někdy dále zvuk, atd. - samozřejmě většina z nich napíše bez záruky a dokonce jsem se již setkal i s ukazováním grafů s křivkami (přitom se jedná pravděpodobně o jednoho výrobce, protože provedení i cena u různých dodavatelů je cca stejná).
Já jsem i přes napsané výtky spokojen, protože co jsem chtěl tak mám a jak jsem napsal v prvním příspěvku - neočekával jsem zázraky, zvláště, když montáž laděných svodů je pouhým článkem jinak velmi složitého procesu při snaze o příp. úpravy výkonových parametrů.
desp sen.
Když se otevře nějaká nabídka na tyto svody z ebaye, tak se tam dodavatel honosí přednostmi - většinou zvýšení výkonu s dodatkem až ...., někdy posunutí kroutícího momentu a někdy dále zvuk, atd. - samozřejmě většina z nich napíše bez záruky a dokonce jsem se již setkal i s ukazováním grafů s křivkami (přitom se jedná pravděpodobně o jednoho výrobce, protože provedení i cena u různých dodavatelů je cca stejná).
Já jsem i přes napsané výtky spokojen, protože co jsem chtěl tak mám a jak jsem napsal v prvním příspěvku - neočekával jsem zázraky, zvláště, když montáž laděných svodů je pouhým článkem jinak velmi složitého procesu při snaze o příp. úpravy výkonových parametrů.
desp sen.
-=www.desp.ic.cz=- BMW fun site
nechci se zastavat zakazdou cen paji a ani nemohu protoze me auto s tema svodama zatim jeste nejede ale mel bych na Tebe jeden dotaz, uplne normalne, bez zatku hadek nebo napadani...mas krom namontovanejch svodu na tom motoru jeste nakou dalsi upravu? vybranou hlavu, sani, vacky nebo neco podobne ci jsi jen na seriovej motor nasadil svody? a co mas za motor, dikydesp píše: Mé hodnocení bylo spíše o slibovaných, resp. uváděných přínosech, které prokazatelně nejsou. Já jsem je v podstatě ani nečekal, protože za 6-7.000,- Kč není reálné očekávat zázraky.
smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni
Hádání je to poslední. To přeci vůbec nebylo namířeno vůči Pajovi, opakuji to již počtvrté (zároveň v každém ze tří předchozích příspěvků) - jednalo se o jakýsi pokus o pravdivý náhled na rozdíl mezi slibovanými přínosy od výrobce (Paja nic neslibuje) a subjektivními poznatky po namontování. Výrobce nepodmiňuje přínosy dalšími úpravami, které jen pro trochu technicky znalého člověka jsou nutně související, resp. podmiňující.
Co se týká motoru - zmínil jsem to již na úvod ve svém prvním příspěvku - jedná se o M40 (čtyřválec 1,8 ), nemá žádné další úpravy mimo GO.
Opakuji poněkolikáté - k úpravě jsem i po slibovaných přínosech přistupoval reálně pouze s očekáváním lepšího pohledu do motorového prostoru a tajně doufal alespoň v trošičku jiný zvuk.
Reálný výsledek je takový, jaký je a za tím si pevně stojím a není to vůbec proti Pajovi. Je to obdoba např. DCho rozboru (ne)funkce přímého sání na výrobci slibovaný nárůst výkonu, atd. Troufnu si odhadnout, že 95% potencionálních zájemců o tuto záležitost neplánuje další úpravy motoru (kanály sání, vačka, chipování ŘJ, atd.) a bez všech těchto nezbytných souvislostí mají tak jediný neoddiskutovatelný výsledek - cca 10 cm úzkým průzorem v motorovém prostoru pohled na "laděné" svody. Kdo z potencionálních zájemců upřednostní tuto krásnou libůstku i bez slibovaných efektů - prosím, cesta je otevřená. Nakonec jsem tak učinil i já. Ale třeba to u jiných typů motorů bude fungovat jinak.
desp sen.
Co se týká motoru - zmínil jsem to již na úvod ve svém prvním příspěvku - jedná se o M40 (čtyřválec 1,8 ), nemá žádné další úpravy mimo GO.
Opakuji poněkolikáté - k úpravě jsem i po slibovaných přínosech přistupoval reálně pouze s očekáváním lepšího pohledu do motorového prostoru a tajně doufal alespoň v trošičku jiný zvuk.
Reálný výsledek je takový, jaký je a za tím si pevně stojím a není to vůbec proti Pajovi. Je to obdoba např. DCho rozboru (ne)funkce přímého sání na výrobci slibovaný nárůst výkonu, atd. Troufnu si odhadnout, že 95% potencionálních zájemců o tuto záležitost neplánuje další úpravy motoru (kanály sání, vačka, chipování ŘJ, atd.) a bez všech těchto nezbytných souvislostí mají tak jediný neoddiskutovatelný výsledek - cca 10 cm úzkým průzorem v motorovém prostoru pohled na "laděné" svody. Kdo z potencionálních zájemců upřednostní tuto krásnou libůstku i bez slibovaných efektů - prosím, cesta je otevřená. Nakonec jsem tak učinil i já. Ale třeba to u jiných typů motorů bude fungovat jinak.
desp sen.
-=www.desp.ic.cz=- BMW fun site
ahoj všechno v klidu čtu a nejsem vůbec proti. samozřejmě výrobce sice nepíše zvýšení výkonu ale někteří prodejci si to tam dopisují. jinak podle mě se musí zákonitě změnit průběh točivého momentu- někde tady byl kompletní článek o laděných svodech a tam se psalo že na svodu se vlastně ladí - (necituji - zvuk který vychází z válce - ve kterém místě se střetne se zvukem z vedlejšího válce atd. je to nějaké zapeklite nechci tady mluvit hnoje.) jinak točivý moment se změní určitě ale pozor já nepíšu k lepšímu!!! je možné že se posune krouták k horní hranici ot a někdo by radši chtěl dolů nevím? každopádně jsou moc krásné, není to chrom je to nerez, e30 jsou podle mě vymyšlené nejhůře jelikož mají každý svod k hlavě válce zvlášt nemají 3 a 3 že by měly jako tři vedle sebe svoji jednu dosedací plochu a proto se stává že na števty nejdou dát jen tak lehce. jinak e36 a ostatní jsou uplně ok - sami vidíte jak vypadají 318is.
jinak máme akci na svody
http://www.autocult.cz/product_info.php ... 218bb9cf95
http://www.autocult.cz/product_info.php ... 218bb9cf95
pozor je to jen do vyprodání zásob!!!!!!!!!
jinak máme akci na svody
http://www.autocult.cz/product_info.php ... 218bb9cf95
http://www.autocult.cz/product_info.php ... 218bb9cf95
pozor je to jen do vyprodání zásob!!!!!!!!!
tak mám tady neco nového na prodej co bude v mém eshopu. jedná se o zakázkovou práci - strední díl a koncový komplet v nerezu udelaný podle originálního dílu bmw e30 325i - je to presná kopie ale komplet nerez
cena zatím není daná bude to budto po kusech nebo i s trubkama nerez nachystané na kompletní potrubí primo navazující od mojich ladených svodu co prodávám.
no a nebo bude mozné si to kopit kompletní - celé posvarované tigem v nerezu od hlavy motoru az po konec.
zatím jen fotky - více info do týdne.

cena zatím není daná bude to budto po kusech nebo i s trubkama nerez nachystané na kompletní potrubí primo navazující od mojich ladených svodu co prodávám.
no a nebo bude mozné si to kopit kompletní - celé posvarované tigem v nerezu od hlavy motoru az po konec.
zatím jen fotky - více info do týdne.

Ahoj Pajo ten email co mas uvedeny v profilu funguje?? poslal bych ti foto tech svodu mam to nafocene mobilem je to trochu videt jak to nesedi a jsou ty trubky oprene, jak jsme si to volali. Zatim, m20 svody.
EX-Ford Sierra 2,0 DOHC---
EX-BMW E39 TOUR 525TDSA (na tahaní třici)---
EX-BMW E36 Touring 318i M43(celkem solidní vybava)
EX-BMW Z3 1,9 16V Cabrio...
EX-OPEL VIVARO
OPEL VIVARO WESTFALIA
EX-BMW E30 COUPE M20B20 Race car.
SAM TIGER CAT E1 (komplet repase)
EX-BMW E39 TOUR 525TDSA (na tahaní třici)---
EX-BMW E36 Touring 318i M43(celkem solidní vybava)
EX-BMW Z3 1,9 16V Cabrio...
EX-OPEL VIVARO
OPEL VIVARO WESTFALIA
EX-BMW E30 COUPE M20B20 Race car.
SAM TIGER CAT E1 (komplet repase)
Jak jsem slíbil tady jsou videa - jedná se konkrétně o bmw 320i e30 motor m20 - snížení hlavy motoru o 0,4mm a těsnění od victor-rainz to nejnižší co se dá sehnat.
Laděné svody od tatechnix které prodávám a dále první díl
a koncový díl originál e30 325i ale na zakázku kompletně z nerezu potrubí 48,3mm x 1,6mm nerez ve dvou trubkách.
http://www.youtube.com/watch?v=StCGBYzSuRw
http://www.youtube.com/watch?v=s2K5vUhXngU
Laděné svody od tatechnix které prodávám a dále první díl
a koncový díl originál e30 325i ale na zakázku kompletně z nerezu potrubí 48,3mm x 1,6mm nerez ve dvou trubkách.
http://www.youtube.com/watch?v=StCGBYzSuRw
http://www.youtube.com/watch?v=s2K5vUhXngU
poslal jsem ti ten mail neni to moc videt ale neco malo jo. Venca
EX-Ford Sierra 2,0 DOHC---
EX-BMW E39 TOUR 525TDSA (na tahaní třici)---
EX-BMW E36 Touring 318i M43(celkem solidní vybava)
EX-BMW Z3 1,9 16V Cabrio...
EX-OPEL VIVARO
OPEL VIVARO WESTFALIA
EX-BMW E30 COUPE M20B20 Race car.
SAM TIGER CAT E1 (komplet repase)
EX-BMW E39 TOUR 525TDSA (na tahaní třici)---
EX-BMW E36 Touring 318i M43(celkem solidní vybava)
EX-BMW Z3 1,9 16V Cabrio...
EX-OPEL VIVARO
OPEL VIVARO WESTFALIA
EX-BMW E30 COUPE M20B20 Race car.
SAM TIGER CAT E1 (komplet repase)
-
Brutalni Monstrum Wole
- Příspěvky: 817
- Registrován: 07. 03. 2007 21:38
http://cgi.ebay.de/Auto-Motorrad-Teile_ ... 286.c0.m14
tady mají podobné a levnější ale to asi nebude taková kvalita jako tvoje
tady mají podobné a levnější ale to asi nebude taková kvalita jako tvoje






