ridici vstrik u td
ridici vstrik u td
muze mi prosim nekdo vysvetlit co presne ma na svedomi ridici vstrik u td typu s novejsim tedy elektronicky rizenym cerpadlem? mam svoji verzi ale presto bych chtel vedet presne co se od nej odviji, co se deje ve chvili kdy je odpojenej(mam vyzkouseny ze to jede stejne) pak kde je jeho presny misto, ja ho mam na patym valci a nejak se mi to nezda....dekuji zasvecenym
smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni
Od rozvodu ctvrty valec, ale myslim, ze je to jedno. Presnou funkci neznam, taky mi to pri odpojenym jelo stejne. Snima to zdvih jehly trysky, ale proc...?
Ja ho kupoval novej, bo mi z nej tekla nafta a nesel utesnit - 6500,- po vsech moznych slevach od BOSCHe.
Ja ho kupoval novej, bo mi z nej tekla nafta a nesel utesnit - 6500,- po vsech moznych slevach od BOSCHe.
------------------------
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520
Snímá to zdvih jehly pro řj jaký je předvstřik ve skutečnosti a ta to vyhodnotí jestli je to dle mapy datových polí co má uložený v paměti v pořádku nebo udělá korekci pomocí taktovacího ventilu na vstřikovacím čerpadle změnou taktu otevírání a zavírání a tím změní tlak nafty na píst hydraulického přesuvníku vstřiku.
Při jeho odpojení,se ventil neotevírá=uzavře se a působí větší tlak na píst přesuvníku a ten natočí kladkový prstenec ve směru dříve=tedy max.možný předvstřik.Když se po jeho odpojení nic nestane tak bud nefunguje tento taktovací ventil,nebo je přidřený píst přesuvníku vstřiku.Motor má jít po jeho odpojení tvrdě=přeforovaný předvstřik.
Při jeho odpojení,se ventil neotevírá=uzavře se a působí větší tlak na píst přesuvníku a ten natočí kladkový prstenec ve směru dříve=tedy max.možný předvstřik.Když se po jeho odpojení nic nestane tak bud nefunguje tento taktovací ventil,nebo je přidřený píst přesuvníku vstřiku.Motor má jít po jeho odpojení tvrdě=přeforovaný předvstřik.