324TD touring - pár dotazů
324TD touring - pár dotazů
-po kolika km měnit rozvody?
- něco rachotí v motoru, měl jsem za to že by to mohlo být ložisko spojky ale měl by to být údajně setrvák, je to možný?
-zespodu je dost chycený šíbr (manuální), je složitý ho vyměnit?
-hučí přední ložisko, mění se pouze ložisko nebo celý pherson?
díky
- něco rachotí v motoru, měl jsem za to že by to mohlo být ložisko spojky ale měl by to být údajně setrvák, je to možný?
-zespodu je dost chycený šíbr (manuální), je složitý ho vyměnit?
-hučí přední ložisko, mění se pouze ložisko nebo celý pherson?
díky
Zdar mám td sedan takže:rozvody dělám po 80 000km,v příručce je psáno že když měníš náboj je to jeden kus s ložiskem,tak ho můžeš použít jen jednou ale já ho z jednoho auta sundal na druhy nandal a v poho.Na šíbr musíš mit silný nervy ale pokud jsi trochu šikovnej tak to pujde a s tím motorem těžko říct je potřeba to slyšet. 
BMW DAVE
324 td,320i cabrio,525d touring
324 td,320i cabrio,525d touring
Re: 324TD touring - pár dotazů
Tvuj popis by mohl znamenat spoustu zavad, ale kdyz uz jsi nakousl ten setrvak...: TD by melo mit tzv. Twin mass flywheel - slangove do CZ: dvouhmotnostni setrvak. Casem se v tomto certovo vynalezu unavi nektere komponenty z nichz se sklada a pak by to mohlo vydavat zvuky ktere popisujes. Dale by jsi mohl vypozorovat nejake vybrace v urcitem rezimu zatizeni a otackek. Nelze to takhle od stolu spolehlive identifikovat.jzxr píše: - něco rachotí v motoru, měl jsem za to že by to mohlo být ložisko spojky ale měl by to být údajně setrvák, je to možný?
Kazdopadne ja jsem ho uz na M50 take menil, protoze mi v nem neco odeslo a motor mel velkou snahu z toho auta utect pryc
Kazdopadne se tento problem neresi snadno neb kazdy pouzity je sazka do loterie a novy stoji od 14tis. vyse...
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
- Lospiratos
- Příspěvky: 957
- Registrován: 12. 03. 2006 20:33
- Bydliště: Praha7
díky za reakce. po sešlápnutí spojky se nic nezmění a vypadá to na ten setrvák. dělá to hlavně při volnoběhu a je to fakt rachot jako když je úplně vysypaný ložisko:) asi se po něm začnu pomalu shánět, motor si jinak přede nádherně a tohle to dost kazí. že je to čertův vynález prohlásil i můj "dvorní mechanik", prohlásil něco jako "tohle tam dávali schválně aby se to muselo měnit".
rozvody mám včera vyměněný tak mám na 80t. klídek
že je vyměnit šíbr práce na půl hodiny se nádherně čte ale já to nikdy nedělal tak to asi bude trochu problémek co? vyndává se vrchem nebo spodem?
ještě jednou díky všem za pomoc
rozvody mám včera vyměněný tak mám na 80t. klídek
že je vyměnit šíbr práce na půl hodiny se nádherně čte ale já to nikdy nedělal tak to asi bude trochu problémek co? vyndává se vrchem nebo spodem?
ještě jednou díky všem za pomoc
a jak se to chova pri jizde? ma to snahu vibrovat?jzxr píše:ani při sešlápnutí ani při vyšlápnutí spojky se nezmění vůbec nic a tak mě vylučovací metodou zbývá jenom ten setrvák
pokud chrasti jak popisujes tak to by musel byt uplne na "kasi"... kdyz se to stalo mne tak to delalo s celym autem takovou paseku, ze mne ty vibrace malem vyhodily z auta ven
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
za jízdy se auto chová naprosto normálně, vlastně to rachotí jenom při volnoběhu a když trochu přidám (třeba na 1000ot.) tak to přestane. žádné vibrace, nic, jenom rachocení a zvuk to má jako vysypaný přidřený ložisko. občas to při tom rachocení i nepatrně stáhne otáčky motoru (při volnoběhu), musí to být něco přidřenýho. je to rachot jako když je totálně K.O. ložisko kola a stejně tak to i drhne, ale jak jsem psal při sešlápnutí spojky i vyšlápnutí se vůbec nic nezmění a řadit jde pěkně.
