Ako rozeznat etu/papier problem
Ako rozeznat etu/papier problem
Zdravim
Rozhodol som si svoje prve bmw e30 a prosim vas o radu. Našiel som si na inzerat auto ktore ma podla majitela motor 2.7eta a papiere 2.0. Motor eta tam chcem, paci sa mi krutak na nizkych otačkach. Slo by mi to do hlavy tak ze je to 320i a predchadzajuci majitel tam namontoval etu. Na moje prekvapenie som ale zistil ze na karoserii je stitok s 325e a podla VIN je toto vozidlo rocnik vyroby 86. A aby toho nebolo dost, je to zvonku plastak (zadne svetla, predne reflektory) ale motor je usporiadanz tak ako u chromaka (nadrzka chladenia, ostrekovaca). Takze bud je to 325e chromak prerobenz na plastaka, alebo nejaky plastak (mozna 320i) na papieroch ety chromaka. Aky je tam ale motor, y toho povodneho plastaka alebo ten chromak eta. Ja chcem tu etu, ako 2 liter nechcem, to radsej 1.8i aspon to zrat tolko nebude. Viem ze to co som tu popisal znie chaoticky ale vlastne bz som potreboval nejakz poznavaci znak eta motoru, nejakz jednoznacny, lebo karoseria a voz mi vyhovuje, len chcem tam nechcem 2 liter. No a tiez moze s tym byt nejaky problem ked je v tych papieroch takz mix? Dakujem za odpovede
Edit: VIN sedi z velkeho technickeho (320i) s tym na karoserii kde je 325e
A jazdi to slusne, toz by to aj mohla byt eta, ale nesoferoval som doteraz ziadnu inu etu ani E30 2 liter
Rozhodol som si svoje prve bmw e30 a prosim vas o radu. Našiel som si na inzerat auto ktore ma podla majitela motor 2.7eta a papiere 2.0. Motor eta tam chcem, paci sa mi krutak na nizkych otačkach. Slo by mi to do hlavy tak ze je to 320i a predchadzajuci majitel tam namontoval etu. Na moje prekvapenie som ale zistil ze na karoserii je stitok s 325e a podla VIN je toto vozidlo rocnik vyroby 86. A aby toho nebolo dost, je to zvonku plastak (zadne svetla, predne reflektory) ale motor je usporiadanz tak ako u chromaka (nadrzka chladenia, ostrekovaca). Takze bud je to 325e chromak prerobenz na plastaka, alebo nejaky plastak (mozna 320i) na papieroch ety chromaka. Aky je tam ale motor, y toho povodneho plastaka alebo ten chromak eta. Ja chcem tu etu, ako 2 liter nechcem, to radsej 1.8i aspon to zrat tolko nebude. Viem ze to co som tu popisal znie chaoticky ale vlastne bz som potreboval nejakz poznavaci znak eta motoru, nejakz jednoznacny, lebo karoseria a voz mi vyhovuje, len chcem tam nechcem 2 liter. No a tiez moze s tym byt nejaky problem ked je v tych papieroch takz mix? Dakujem za odpovede
Edit: VIN sedi z velkeho technickeho (320i) s tym na karoserii kde je 325e
A jazdi to slusne, toz by to aj mohla byt eta, ale nesoferoval som doteraz ziadnu inu etu ani E30 2 liter
Naposledy upravil(a) lucifuk dne 09. 04. 2008 22:02, celkem upraveno 2 x.
Re: Ako rozeznat etu
at je to co je to, do podobnyho bordelu bych nesel..je to max potencionalni zdroj problemu jak papirovejch tak technickejch
5er
ETA má dost podobnej výkon jako 2.0i a jestli je to origo eta nepředělávaná tak se koukni na sání podle toho to poznáš.
tohle je eta

tohle je 2.0 (obrázek jsem si půjčil od Váci, snad mu to nevadí)

tohle je eta

tohle je 2.0 (obrázek jsem si půjčil od Váci, snad mu to nevadí)

E30 327i MK M Cabrio MTechII
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé
nevadi
On by mi tak ani nevadil ten 2 liter, hlavne ma sere ze ani neviem co to je, plastak s motorom chromaka (boli take ety?) a aj ma od toho odradza ten bordel v papieroch. Ale kasna je celkom dobra, z vybavi to nema akurat ABS a posilnovac riadeni, co by mi az tak nevadilo.
Re: re
Aby jsi mel predstavu co znamena Vybava v E30:lucifuk píše:No mislel som to skor tak ze co to nema a nevadi mi to az tak. Ale tak ked si zacal... ma to kozene vyhrievane sedacky, elektricke predne okna, elektricke zrkadla a stresne okno. Co dalej sa tam davalo?
- 4x el okna
- el. stresni okno
- ABS
- tempomat
- BC II
- vyhrivani sedacek
- posilovac rizeni
- mlhovky
- vyhrivane trysky ostrikovacu, zamku, zrcatek (winterpaket)
- podsvicenou radici paku
- M-Tech spojlery
- sterace a ostrikovace prednich svetel
- original loketni operka s drzkem napoju
- original kanystr do rezervy
- 15" BBS
- nezavisle topeni Webasto
- bocni blinkry
- kozeny interier vcetne volantu, rucni brzdy, radicky
- BMW Soundsystem (6xrepro + BWM zesilovac)
- elektricka antena
- tonovana skla
- imitace dreva v interieru
- tazne zarizeni
- airbag ridice
a bude toho urcite jeste vic...
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
