Asi velkej problém :-(((((

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Odpovědět
SINTESI318
Příspěvky: 3
Registrován: 01. 04. 2008 21:08

Asi velkej problém :-(((((

Příspěvek od SINTESI318 » 01. 04. 2008 21:20

Čau všem sháním se tady po radě ... Dneska se mi stala taková věc (vím že je to moje blbost,tak mi nenadávajete) seděl jsem asi půl hodiny v autě a poslouchal rádio, baterka už nic moc .. Nastartoval jsem ale nevím proč, hned sem motor dosz vytůroval... Rozsvítili se mi všechny kontrolky na palubce kromě mazání , dvakrát sem to chcípnul a znova nastartoval a doufal že kontrolky zhasnou, ale nic se nestalo.. říkal jsem že alespon dojedu domů, jel sem asi 300 metrů a auto chcíplo, chtěl sem nastartovat a baterie vybitá, nastartoval jsem na roztlačením na zpátečku.. jel sem dalších asi 500 metrů zastavil jsem a jakmile sem pustil výstražný tak auto chcíplo.. znovu jsem to roztlačil ale auto moc nejelo, jen tak škitalo jako když dochází benzín... sakra nevím co s tím.. na kabely to nastartuje v pohodě, motor běží a když třeba rozsvítím světla auto chcípne, kontrolky svítěj všechny pořád.. (já vím sem vůl, ale nenapadá vás co to může být.:?? zkusím nejdříve jinou baterku, ale řekl bych že problém bude ještě jinde.. ) :( :(

Uživatelský avatar
mreceek
Příspěvky: 66
Registrován: 16. 04. 2007 15:50
Bydliště: Humpolec,Praha

Příspěvek od mreceek » 01. 04. 2008 21:23

no blbost to byla ale co chybama se clovek uci zkus zmerit kolik to dobiji mozna tam by mohl bejt problem

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Re: Asi velkej problém :-(((((

Příspěvek od Venca » 01. 04. 2008 21:32

SINTESI318 píše:...kontrolky svítěj všechny pořád..
Hádal bych, že od parkovací brzdy svítit nebude.
Od tlaku oleje taky ne, to jsi sám potvrdil.

Někde je špatný ukostření.

SINTESI318
Příspěvky: 3
Registrován: 01. 04. 2008 21:08

Příspěvek od SINTESI318 » 01. 04. 2008 21:35

Asi to bude alternátor... Protože je divný že jakmile si to auto vezmě nějaký odběr el. proudu v podobě třeba blinkru, tak to chcípně... Ale proč by svítily ty kontrolky ...

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 02. 04. 2008 06:43

SINTESI318 píše:... Ale proč by svítily ty kontrolky ...
Protože nemají kostru...

Uživatelský avatar
Honza2.5
Příspěvky: 212
Registrován: 05. 01. 2008 23:35
Bydliště: Prague

Příspěvek od Honza2.5 » 02. 04. 2008 09:51

presne venca ma pravdu ale hledat nekde spatnou zoxidovanou kostru nebo tak to je voser jak blazen...
E30 325i m20-rekonstrukce od 2016
E30 318i m40 bejvalka

Uživatelský avatar
zdene
E30.cz mecenáš
Příspěvky: 1945
Registrován: 19. 03. 2005 18:47
Bydliště: Blansko Tel:724227054

Příspěvek od zdene » 02. 04. 2008 10:06

Ale každopádně bych začal ukostřením alternátoru...
E46 330D
E30 323i :arrow: 327i :arrow: 325i :arrow: 335i :arrow: 328i
X5 4,8is

Uživatelský avatar
O_o
Příspěvky: 273
Registrován: 02. 09. 2007 21:36

Příspěvek od O_o » 02. 04. 2008 18:45

kazdopadne bych spis zacal uhlikama v altiku (:
BMW under the construction

Uživatelský avatar
adam320
Příspěvky: 4565
Registrován: 26. 08. 2004 16:28
Bydliště: mt. Blanc

Příspěvek od adam320 » 02. 04. 2008 18:55

u E30 to mas prolezly neboli povoleny ocisteny a prostrikany vsecko behem chvile...dyk je to par veci...jinak ve Tvym cinu poustet si radio zadnou blbost nespatruju :wink:
smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni

Uživatelský avatar
DAN
Věčně nespokojený
Příspěvky: 3683
Registrován: 24. 07. 2003 11:35
Bydliště: Mrdákov
Kontaktovat uživatele:

Re: Asi velkej problém :-(((((

Příspěvek od DAN » 02. 04. 2008 20:45

SINTESI318 píše: .. Nastartoval jsem ale nevím proč, hned sem motor dosz vytůroval...
No, řekl bych, že to byl nějakej ultrazkrat - Dr. Chocholoušek by z tebe měl radost. To je přece megapíčovina.
To už těď ale asi víš. :twisted:

Jako první bych se mrknul na kontakt u baterky - ty silový vodiče, dost často je tam vůle.
BMW The Ultimate Driving Machine

ghorst
Příspěvky: 55
Registrován: 02. 04. 2008 05:17
Bydliště: jižní morava

Příspěvek od ghorst » 03. 04. 2008 21:21

Vyčistit kostry,prostříkat,změřit altec,napnout řemeň a fertig.
ghorst for president
730i E32, 316 compact,E30 318 IS,E30 316i,E36 318 sedan,E34 525i,E34 525 TDS. E36 325 :-)))

Uživatelský avatar
mišák
Příspěvky: 833
Registrován: 23. 03. 2008 20:23
Bydliště: krnov

Příspěvek od mišák » 03. 04. 2008 21:44

odpoj nejhrubší kabel na altíku,je na 6 šřoubek,strč mezi to měřák a jestly ukáže při běhu nad 1500 ot. mín jak 12.5,tak vyměn altík a máš pokoj

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 03. 04. 2008 21:55

mišák píše:odpoj nejhrubší kabel na altíku,je na 6 šřoubek,strč mezi to měřák a jestly ukáže při běhu nad 1500 ot. mín jak 12.5,tak vyměn altík a máš pokoj
To je nějaký divný nápad.
Můžeš mi to kapku vysvětlit?

ghorst
Příspěvky: 55
Registrován: 02. 04. 2008 05:17
Bydliště: jižní morava

Příspěvek od ghorst » 03. 04. 2008 22:36

Venca píše:
mišák píše:odpoj nejhrubší kabel na altíku,je na 6 šřoubek,strč mezi to měřák a jestly ukáže při běhu nad 1500 ot. mín jak 12.5,tak vyměn altík a máš pokoj
To je nějaký divný nápad.
Můžeš mi to kapku vysvětlit?

taky bych rád věděll proč měnit alt
ghorst for president
730i E32, 316 compact,E30 318 IS,E30 316i,E36 318 sedan,E34 525i,E34 525 TDS. E36 325 :-)))

Salám
Příspěvky: 79
Registrován: 28. 12. 2007 03:47
Bydliště: Rájec-Jestřebí, okr. Blansko

Příspěvek od Salám » 04. 04. 2008 13:43

mišák píše:odpoj nejhrubší kabel na altíku,je na 6 šřoubek,strč mezi to měřák a jestly ukáže při běhu nad 1500 ot. mín jak 12.5,tak vyměn altík a máš pokoj
Asi bych to neodpojoval. Prvně to nemá žádný vliv na napětí, když to odpojíš a za druhý riskuješ měřák. Takhle se měří proud, že to hodíš do serie :idea:
E30 318is

Jede JAXVIŇA!!!

Uživatelský avatar
soraxcz
Příspěvky: 421
Registrován: 18. 10. 2007 21:55

Příspěvek od soraxcz » 04. 04. 2008 16:42

Dit ho chudaka akorat zlbnete (: skouknou kabely.. ocistit zahejbat konektorama nabit baterku a tada (: melo by to jit..
BMW E30 320i 1987 chromáček <= RIP 23.1.2009

Odpovědět