tlaky na m20b25
- swaczynad
- Příspěvky: 1472
- Registrován: 09. 10. 2006 13:04
- Bydliště: Střítež - Severní Morava tel:737444644
- Kontaktovat uživatele:
no a zná někdo spojitost mezi tlaky a kompresním poměrem, případně jestli jsou to příbuzné veličiny tak nějaky převod mezi nimi?
tabulka s kompresními poměry je třeba v knize "jak na to?e30"
ale tabulku s tlaky jsem nenašel!
a co se týče měření tlaků:
kolega přinesl z práce slušný měřák (z něhož je na první stránce foceno to měření)
v sadě jsou dva různé - na benzíny a diesly
stupnice u benzínu končí až v 17,5 tak asi ne jen tek (i kdyby jsme připočetli, že je třeba o 10% naddimenzovaná, tak jsme pořád nad 15ti...)
u dieslu začína někde na 20 a jde docela vysoko (můžu zjistit)
no a v minulosti jsem opravdu na kabriu m20b25 naměřil na všech válcích mezi 13,5 a 14
známý měsíc zpátky generálkoval hlavu stejného motoru a tlaky pak měl všude 13
no a jeden člověk mi říkal, že na tomto motoru (bez katu) má okolo 16 ale to jsem neviděl, tak nevím co si o tom mám myslet
tabulka s kompresními poměry je třeba v knize "jak na to?e30"
ale tabulku s tlaky jsem nenašel!
a co se týče měření tlaků:
kolega přinesl z práce slušný měřák (z něhož je na první stránce foceno to měření)
v sadě jsou dva různé - na benzíny a diesly
stupnice u benzínu končí až v 17,5 tak asi ne jen tek (i kdyby jsme připočetli, že je třeba o 10% naddimenzovaná, tak jsme pořád nad 15ti...)
u dieslu začína někde na 20 a jde docela vysoko (můžu zjistit)
no a v minulosti jsem opravdu na kabriu m20b25 naměřil na všech válcích mezi 13,5 a 14
známý měsíc zpátky generálkoval hlavu stejného motoru a tlaky pak měl všude 13
no a jeden člověk mi říkal, že na tomto motoru (bez katu) má okolo 16 ale to jsem neviděl, tak nevím co si o tom mám myslet

drobné kódování NCS Expert, denní svícení US DRL pro:
3er: E46, E9x
5er: E39, E6x
6er: E63
7er: E38
Z4: E85
X3: E83
X5: E53
ceny symbolické
další požadavky na dotaz
- bmwm3
- Lon Don
- Příspěvky: 2437
- Registrován: 14. 08. 2003 08:20
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Hele, já si myslím, že problém máš akorát na třetím válci. Nejsem teda vědma, ale když to propouští vrškem, tak jsou většinou všechny tlaky stejný, ale menší, ale když je jeden válec slabší než ostatní, tak většinou je problém na spodku.
Komprese je tlak ve válci
Kompresní poměr u spalovacích motorů udává poměr mezi objemem směsi nasáté a objemem směsi stlačené.
Jinými slovy objem válce při dolní úvrati pístu vs poměr válce při horní úvrati.
Komprese je tlak ve válci
Kompresní poměr u spalovacích motorů udává poměr mezi objemem směsi nasáté a objemem směsi stlačené.
Jinými slovy objem válce při dolní úvrati pístu vs poměr válce při horní úvrati.
co chces kam prevadet?swaczynad píše:no a zná někdo spojitost mezi tlaky a kompresním poměrem, případně jestli jsou to příbuzné veličiny tak nějaky převod mezi nimi?
tlak ve valci je tlak kterej tvori cesta pistu nahoru a kompresni pomer je kompresni pomer...neboli pomer toho jaky je mnozstvi(objem) vzduchu mezi polouhou pistu v DU a k tomu ku HU
cili u 8,8:1 z toho zjitis ze v DU je 8,8 krat vice prostoru pro smes nez v HU
smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni
- swaczynad
- Příspěvky: 1472
- Registrován: 09. 10. 2006 13:04
- Bydliště: Střítež - Severní Morava tel:737444644
- Kontaktovat uživatele:
ok, však se jen ptám jestli mezi těmi veličinami je souvislost, čili teď už vím, že ne!adam320 píše:co chces kam prevadet?swaczynad píše:no a zná někdo spojitost mezi tlaky a kompresním poměrem, případně jestli jsou to příbuzné veličiny tak nějaky převod mezi nimi?![]()
tlak ve valci je tlak kterej tvori cesta pistu nahoru a kompresni pomer je kompresni pomer...neboli pomer toho jaky je mnozstvi(objem) vzduchu mezi polouhou pistu v DU a k tomu ku HU
cili u 8,8:1 z toho zjitis ze v DU je 8,8 krat vice prostoru pro smes nez v HU
podobně psal i bmwm3

drobné kódování NCS Expert, denní svícení US DRL pro:
3er: E46, E9x
5er: E39, E6x
6er: E63
7er: E38
Z4: E85
X3: E83
X5: E53
ceny symbolické
další požadavky na dotaz
