m40 nestartuje - vyřešeno

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Uživatelský avatar
Vasa
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 3034
Registrován: 17. 05. 2005 17:30
Bydliště: Plzeň +420775466722

Příspěvek od Vasa » 26. 03. 2008 17:46

Zavarenec píše:Vyřešil, nejspíš.

Budu potřebovat novou pumpu. Ta stará sice momentálně jede, auto startuje, ale nevim kdy se kousne znovu.
Pumpa se na 95% kousne z duvodu poskozeni primarniho sitka (takova placata vec na vstupu pumpy). Ono totiz v bezne nadrzi je docela dost lecjakeho svinstva a tento prvni "filtr" chrani pumpu pred mechanickym poskozenim. Vetsinou se uvolni maly kus rzi a ten pak sekne pumpu. Pokud je to sitko poskozene sehnal bych jine a pumpu bych tam s klidem vratil. Pokud je sitko uz bych ji tam nevracel protoze to znaci nejaky elektricky problem vlastniho motorku pumpy.
Pokud chces mit auto spolehlive tak bych tam ani nedaval jinou starou pumpu - nikdy nevis kolik vydrzi.
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm

Spolecnik
sponzor E30.cz
Příspěvky: 2440
Registrován: 08. 10. 2007 10:18

Příspěvek od Spolecnik » 26. 03. 2008 21:47

Souhlasim s vasou ja sam mam 3 pumpy donahrady a jednu vozim s sebou :lol:

Uživatelský avatar
Zavarenec
Brázdim Škarpovič
Příspěvky: 7772
Registrován: 23. 09. 2005 12:59
Bydliště: P9

Příspěvek od Zavarenec » 27. 03. 2008 11:13

Vasa píše:
Zavarenec píše:Vyřešil, nejspíš.

Budu potřebovat novou pumpu. Ta stará sice momentálně jede, auto startuje, ale nevim kdy se kousne znovu.
Pumpa se na 95% kousne z duvodu poskozeni primarniho sitka (takova placata vec na vstupu pumpy). Ono totiz v bezne nadrzi je docela dost lecjakeho svinstva a tento prvni "filtr" chrani pumpu pred mechanickym poskozenim. Vetsinou se uvolni maly kus rzi a ten pak sekne pumpu. Pokud je to sitko poskozene sehnal bych jine a pumpu bych tam s klidem vratil. Pokud je sitko uz bych ji tam nevracel protoze to znaci nejaky elektricky problem vlastniho motorku pumpy.
Pokud chces mit auto spolehlive tak bych tam ani nedaval jinou starou pumpu - nikdy nevis kolik vydrzi.
Díky za rady, ale kdyby se tam dostala nějaká rez a sekla pumpu tak by se to mohlo stát i za jízdy ne?

Ale tady to jezdilo úplně normálně a v pohodě, jen když jsem zastavil a vypnul motor tak už potom nenaběhnul. Nejdřív v intervalech jak jsem psal na začátku a ke konci už vůbec. :roll:
E30 327i MK M Cabrio MTechII
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé

Uživatelský avatar
Vasa
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 3034
Registrován: 17. 05. 2005 17:30
Bydliště: Plzeň +420775466722

Příspěvek od Vasa » 27. 03. 2008 14:48

Zavarenec píše:Díky za rady, ale kdyby se tam dostala nějaká rez a sekla pumpu tak by se to mohlo stát i za jízdy ne?

Ale tady to jezdilo úplně normálně a v pohodě, jen když jsem zastavil a vypnul motor tak už potom nenaběhnul. Nejdřív v intervalech jak jsem psal na začátku a ke konci už vůbec. :roll:
Presne takhle odesla pumpa tomu clovicku co jsem od nej Touringa kupoval. Zajel s tim do mycky a uz to nenatocil... Nevim cim presne by to mohlo byt, ze se to vetsinou sekne mezi chcipnutim a startovanim.
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm

Spolecnik
sponzor E30.cz
Příspěvky: 2440
Registrován: 08. 10. 2007 10:18

Příspěvek od Spolecnik » 27. 03. 2008 18:02

jo a me to delal palec u rozdelovace vadnou civkou se normalne rozskvaril ono to jelo ale strasne to skubalo a startovani byla tragedie a nizkych otackach ani nemluve ale jakmile se to dostalo do vysokejk bylo vse v poho tak jsem s tim jezdil az jednoho dne se palec rozpadl

Uživatelský avatar
Zavarenec
Brázdim Škarpovič
Příspěvky: 7772
Registrován: 23. 09. 2005 12:59
Bydliště: P9

Příspěvek od Zavarenec » 06. 04. 2008 14:56

Takže vyřešeno, vyměnil jsem pumpu a zatím vše funguje, uvidíme časem. Jinak ta sítka vespod byla trochu natržená, takže to snad mohlo bejt i tim. Jinak děkuju všem za rady :wink:
E30 327i MK M Cabrio MTechII
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé

Pavel84
Příspěvky: 20
Registrován: 23. 08. 2010 20:06

e30

Příspěvek od Pavel84 » 21. 11. 2011 19:58

Potřebuji také poradit u m40 jde normálně nastartovat ale už kolikrát se mě stalo že nešel nastartovat když jsem vyndal svíčky sou mokré , dám jiné svíčky hned to chytne a jede nějakou dobu to jezdí a znovu ten problém že to nemohu nastartovat jak kdyby se to uchcávalo a když dám zase jiný svíčky tak běží už nevím co s tím a někdy to jde jen na tři a po té normálně a jiskry to dává . díky za pomoc

Odpovědět