Vylepšení, úpravy - cokoliv co se udělá jinak, než jak bylo vymyšleno ve fabrice BMW.
(Turbo, podvozky, sportovní úpravy...)
-
extreme
- Příspěvky: 1039
- Registrován: 02. 01. 2006 10:55
- Bydliště: České Budějovice
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od extreme » 21. 03. 2008 14:54
potrebuju vedet jaky je rozdil mezi temato motorama...?? neco tusim, ale nevim presne a jde me o to z TD udelat tds. diky.
-
Dan td
- Site Admin
- Příspěvky: 3339
- Registrován: 12. 02. 2003 14:17
- Bydliště: Netuníkov
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Dan td » 21. 03. 2008 16:53
co já vím, tds má intercooler + jiný soft v řj. Plus kosmetika okolo toho.
http://www.e39.cz
Nic z toho, co píšu není pravda. Vymýšlím si, abych byl zajímavější ...
-
Vasa
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 3034
- Registrován: 17. 05. 2005 17:30
- Bydliště: Plzeň +420775466722
Příspěvek
od Vasa » 21. 03. 2008 17:09
Dan td píše:co já vím, tds má intercooler + jiný soft v řj. Plus kosmetika okolo toho.
hlavne ma retez namisto remenu a hydraulicke vymezovani vule ventilu.
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
-
Helldiver
- Příspěvky: 855
- Registrován: 16. 01. 2007 22:43
- Bydliště: Bratislava
Příspěvek
od Helldiver » 21. 03. 2008 18:05
bolo by vhodne uviest ci sa jedna o 525td alebo 524td, kedze to su uplne ine motory

.
E30 325i
E34 535i
-
Dan td
- Site Admin
- Příspěvky: 3339
- Registrován: 12. 02. 2003 14:17
- Bydliště: Netuníkov
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Dan td » 21. 03. 2008 18:48
Vasa píše:Dan td píše:co já vím, tds má intercooler + jiný soft v řj. Plus kosmetika okolo toho.
hlavne ma retez namisto remenu a hydraulicke vymezovani vule ventilu.
Pokud je řeč o 2,5 td a 2,5 tds bych řekl, že až na ty věci co jsem psal jsou stejné

http://www.e39.cz
Nic z toho, co píšu není pravda. Vymýšlím si, abych byl zajímavější ...
-
extreme
- Příspěvky: 1039
- Registrován: 02. 01. 2006 10:55
- Bydliště: České Budějovice
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od extreme » 21. 03. 2008 22:18
ok jak dan uvedl.. jde o 2,5 TD A 2,5 TDS ... tudíž co myslite za použití věcí z tds a inplantaci na td je realne to rozchodit na stejnem vykonu..??
-
zahy
- Příspěvky: 1295
- Registrován: 21. 10. 2003 20:06
- Bydliště: Plzeň-Praha
Příspěvek
od zahy » 22. 03. 2008 16:53
Dan ma pravdu,ano je
Citroen Xm 2,1td 780 500km
e34 525tds touring 258 500km
e30 325tds rekonstruktion-new motor pripraven
-
Damian
- Příspěvky: 346
- Registrován: 15. 06. 2007 14:40
- Bydliště: Ustí n/L
Příspěvek
od Damian » 22. 03. 2008 20:44
no stačí do 2,5td dát jedmotku tds + IC a čipnout to a je stoho razem celkem slušná bestie.Sam jsem koupil td ,protože jsou vyrazně levnější a dal tam jednotku tds a IC.Nechal jsem to v kladně načipovat a max.spokojenost.Najeto na tom už 30tis.km a no problémo.

bez závad.
-
extreme
- Příspěvky: 1039
- Registrován: 02. 01. 2006 10:55
- Bydliště: České Budějovice
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od extreme » 23. 03. 2008 08:39
damiane kolik te stal ten chip..????

-
Damian
- Příspěvky: 346
- Registrován: 15. 06. 2007 14:40
- Bydliště: Ustí n/L
Příspěvek
od Damian » 23. 03. 2008 09:38
4000,- a fakt to stoji za to,hlavně pocitíš ten krouták,fakt super.A i spotřeba spadla dolu.
-
Vasa
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 3034
- Registrován: 17. 05. 2005 17:30
- Bydliště: Plzeň +420775466722
Příspěvek
od Vasa » 23. 03. 2008 20:59
Damian píše:4000,- a fakt to stoji za to,hlavně pocitíš ten krouták,fakt super.A i spotřeba spadla dolu.
...zas jedno "perpetum mobile" co vymysleli lepe na Kladne nez v Mnichove...
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
-
extreme
- Příspěvky: 1039
- Registrován: 02. 01. 2006 10:55
- Bydliště: České Budějovice
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od extreme » 24. 03. 2008 01:18
Vasa píše:Damian píše:4000,- a fakt to stoji za to,hlavně pocitíš ten krouták,fakt super.A i spotřeba spadla dolu.
...zas jedno "perpetum mobile" co vymysleli lepe na Kladne nez v Mnichove...
co to povidas...

toho zas tolik nerekl ne...
-
Vasa
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 3034
- Registrován: 17. 05. 2005 17:30
- Bydliště: Plzeň +420775466722
Příspěvek
od Vasa » 24. 03. 2008 11:45
extreme píše:Vasa píše:Damian píše:4000,- a fakt to stoji za to,hlavně pocitíš ten krouták,fakt super.A i spotřeba spadla dolu.
...zas jedno "perpetum mobile" co vymysleli lepe na Kladne nez v Mnichove...
co to povidas...

toho zas tolik nerekl ne...
jen svuj nazor vychazejici z toho, ze "zcela zamerne vyrobci vymysleji" horsi software do svych jednotek... Nic vic, nic min.
Ani tady jiz nelze vyjadrit svuj nazor????
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
-
oldaf
- Příspěvky: 64
- Registrován: 01. 10. 2007 21:50
- Bydliště: Česká Lípa-Sever
Příspěvek
od oldaf » 24. 03. 2008 12:35
Vasa píše:extreme píše:Vasa píše:
...zas jedno "perpetum mobile" co vymysleli lepe na Kladne nez v Mnichove...
co to povidas...

toho zas tolik nerekl ne...
jen svuj nazor vychazejici z toho, ze "zcela zamerne vyrobci vymysleji" horsi software do svych jednotek... Nic vic, nic min.
Ani tady jiz nelze vyjadrit svuj nazor????
Myslím že tvůj názor je pro někoho kdo se v tomhle neorientuje matoucí.
Výrobce dělá softvér tak aby auto mohlo jezdit třeba i v africe kde není tak kvalitní palivo a aby mohl zaručit že auto vydrží bezproblémový provoz. Proto je uplně normální že když se auto načipuje tak při stejném stylu jízdy spadne většinou spotřeba dolů.
-
Vasa
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 3034
- Registrován: 17. 05. 2005 17:30
- Bydliště: Plzeň +420775466722
Příspěvek
od Vasa » 24. 03. 2008 14:34
Souhlasim s tim, ze kazdy original soft RJ je nejlepsi mozny kompromis mezi spolehlivosti, vykonem, spotrebou a zivotnosti. Ale u vetsiny motoru to neni jen o vymene softu v RJ a huraaaa - vyrobce je retarda, ze to nedela sam. Prikladem nam budiz paradne kourici "nacipovana" TDI a jim podobne derivaty za kterymi je radost jet. Nevim, ale mou predstavou o vykonem dieselu neni kara na ktere musim kazdych 200km utirat zadni svetla od sazi.
Navic vetsina motoru ktere tady na foru mame ve svych opevovanych strojich ma jiz na krku casto pres 300tis. a tim i sva nej leta za sebou. A potrebovaly by jine zasahy, aby svuj vyrobcem deklarovany vykon vubec mely. Na to SW bohuzel nestaci....
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
-
Damian
- Příspěvky: 346
- Registrován: 15. 06. 2007 14:40
- Bydliště: Ustí n/L
Příspěvek
od Damian » 24. 03. 2008 15:25
Vasa píše:Souhlasim s tim, ze kazdy original soft RJ je nejlepsi mozny kompromis mezi spolehlivosti, vykonem, spotrebou a zivotnosti. Ale u vetsiny motoru to neni jen o vymene softu v RJ a huraaaa - vyrobce je retarda, ze to nedela sam. Prikladem nam budiz paradne kourici "nacipovana" TDI a jim podobne derivaty za kterymi je radost jet. Nevim, ale mou predstavou o vykonem dieselu neni kara na ktere musim kazdych 200km utirat zadni svetla od sazi.
Navic vetsina motoru ktere tady na foru mame ve svych opevovanych strojich ma jiz na krku casto pres 300tis. a tim i sva nej leta za sebou. A potrebovaly by jine zasahy, aby svuj vyrobcem deklarovany vykon vubec mely. Na to SW bohuzel nestaci....
nemyslím si že když má motor nalítáno přes 300tis./km ,že by byl po smrti,ono je to taky o tom jak se o ten motor staráš ,ale to je asi zbytečny tu rozvádět.
Otazka zněla kolik stál ten čip,na to jsem odpověděl.
-
Míšánek
- Příspěvky: 3495
- Registrován: 12. 09. 2005 13:33
- Bydliště: Uherský Brod
Příspěvek
od Míšánek » 24. 03. 2008 16:02
Vasa píše:Nevim, ale mou predstavou o vykonem dieselu neni kara na ktere musim kazdych 200km utirat zadni svetla od sazi....
Tak to by sme si asi nerozuměli

No smoke, no fun...

-
PÍŤÁK
- Příspěvky: 850
- Registrován: 12. 10. 2006 10:52
- Bydliště: Praha
Příspěvek
od PÍŤÁK » 24. 03. 2008 17:21
No tak kazdej diesel, kterej ma jet tak kdyz na nej slapnes tak musi cerne zakourit a verte ze kdyz to tds bylo novy tak taky kourilo a to i s origo softem. Jenze dneska ma 80% tds dojety cerpadlo a sou proste chciply...
e24 635csi & e28 m535i & e28 524td
-
oldaf
- Příspěvky: 64
- Registrován: 01. 10. 2007 21:50
- Bydliště: Česká Lípa-Sever
Příspěvek
od oldaf » 24. 03. 2008 18:11
Přesně , když jsem měl kdysi 2,4td a to to auto bylo skoro nový tak když jsem mu naložil tak to taky hulilo. teď mám TDS a docela vyběhaný čerpadlo a auto nehulí vůbec a když to mělo najeto o pár desítek tisic km míň tak to hulilo a čip nemám.
-
Vasa
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 3034
- Registrován: 17. 05. 2005 17:30
- Bydliště: Plzeň +420775466722
Příspěvek
od Vasa » 24. 03. 2008 20:00
PÍŤÁK píše:Jenze dneska ma 80% tds dojety cerpadlo a sou proste chciply...
to je prave to..., kdyby radsi Tunerove (a to, to oznaceni nemyslim hanlive) zainvestovali do repase / vymeny dilu ktere jsou de-facto po smrti tak by ziskali vic nez to co ziskaji "nacipovanim".
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm