316 vs 318

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Uživatelský avatar
xhokus
Příspěvky: 598
Registrován: 20. 06. 2004 20:20
Bydliště: Praha-Horní Počernice / Brno

316 vs 318

Příspěvek od xhokus » 05. 09. 2004 19:15

Co (ne)má společnýho motor m40 316 a 318? jsou nejaky dily totožný? nemam ETK, tak to nezkouknu... :cry:
uklízím garáž...

Uživatelský avatar
Hanis
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 2298
Registrován: 09. 06. 2003 11:25
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hanis » 05. 09. 2004 19:29

1,8 má větší zdvih kliky, a podle čísla jinou řídící jednotku, jinak je to na pár detailů všechno stejný.
Lidi jsou zlí, lžou, mrdaj a kradou

Uživatelský avatar
xhokus
Příspěvky: 598
Registrován: 20. 06. 2004 20:20
Bydliště: Praha-Horní Počernice / Brno

Příspěvek od xhokus » 05. 09. 2004 19:46

a vacka a vahadla? jde mi o to, ze jestli muzu shanet i 316...
vypada to, ze motor mi da brzo papa... :cry:
uklízím garáž...

Uživatelský avatar
Ace
Příspěvky: 1125
Registrován: 13. 04. 2003 14:36
Bydliště: Praha 4 (Kamýk)

Příspěvek od Ace » 05. 09. 2004 19:57

xhokus píše:a vacka a vahadla? jde mi o to, ze jestli muzu shanet i 316...
vypada to, ze motor mi da brzo papa... :cry:
vacka, vahadla jsou stejny....
vahadla jsou dokonce shodne s 850CSi :shock: :D
8) ///M Power 8)

Uživatelský avatar
xhokus
Příspěvky: 598
Registrován: 20. 06. 2004 20:20
Bydliště: Praha-Horní Počernice / Brno

Příspěvek od xhokus » 05. 09. 2004 20:56

takze klido sehnat 316 a prehazet veci... to zni OK...
uklízím garáž...

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 05. 09. 2004 21:00

asi by som zasiel za niekym kto ma ETK a skontroloval ci su zhodne blok motora, kluka a pod. Radsej si zozen 1.8, to by nemal byt problem, alebo rovno cele auto, nejaku buracku, aspon budes mat nahr. diely
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Bobo
Příspěvky: 1938
Registrován: 13. 03. 2003 22:01
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bobo » 05. 09. 2004 21:05

316i i v pohodě na jednotku z 1,8 jede :wink: Je jiná klika a jinej průměr sání (od váhy). Škrtící klapka je myslim už taky stejná... Nejsem si jistej, můžu přeměřit :wink: Jinak snad všechno stejné.
!! Koupím krémový interiér e30 4dv, nejlépe z 6V. Pouze v perfektním stavu !! sz, 774 894 601

Obrázek

Uživatelský avatar
xhokus
Příspěvky: 598
Registrován: 20. 06. 2004 20:20
Bydliště: Praha-Horní Počernice / Brno

Příspěvek od xhokus » 05. 09. 2004 21:29

Max-Max píše:asi by som zasiel za niekym kto ma ETK a skontroloval ci su zhodne blok motora, kluka a pod. Radsej si zozen 1.8, to by nemal byt problem, alebo rovno cele auto, nejaku buracku, aspon budes mat nahr. diely
to jo, mam v planu sehnat cely auto... jen ze kdyby motor odesel definitivne (pac sem v patek malem uvaril v kolone v cntru prahy) a od ty doby to podle me vic mlati... (uz nejen cvaka, ted mlati...) ale mozna si to vsugerovavam... kdo vi...

ja jen, ze sem ted videl nejakej inzerat, ze nekdo proda m40 316 za slusnou cenu... tak se ptam... cely auto shanim, ale nejak nic moc... nezrusil tu nekdo neco?
uklízím garáž...

Ada_CZ
člen E30.cz
Příspěvky: 758
Registrován: 13. 10. 2006 20:06
Bydliště: Havířov

Příspěvek od Ada_CZ » 19. 03. 2008 21:39

Zdravím,
obnovuji toto téma rozdílů mezi motory. Moje auto je přestavba 318 m40 na 316 m40. Zjišťuju, že některé díly zůstaly původní. Motory jsou skoro stejné - ale například hadice od váhy jiný průměr - takže i jiná váha? - dle ETK ano - a to přece musí mít vliv... dále se váhy liší i dle verze s katem a bez katu - je to směrodatné?

Trochu houpe volnoběh po startu, chci to co nejvíc sladit. Prosím vás - co všechno kolem motoru by nemělo být z té 318ky?
Váha, hadice , ŘJ - ještě něco vás napadne?
dík

Uživatelský avatar
DoDo
Příspěvky: 1468
Registrován: 23. 09. 2006 22:13
Bydliště: Lázně s minerálkou (Poděsmrady)

Příspěvek od DoDo » 19. 03. 2008 23:40

je jinaci sani (nejsem si jistej jeste se kouknu do etk)
edit: jo je tam jiny cislicko

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 19. 03. 2008 23:56

DoDo píše:je jinaci sani (nejsem si jistej jeste se kouknu do etk)
edit: jo je tam jiny cislicko
pouze klapka, sani je stejne

rozdil mezi 316 a 318 - blok, vaha, hadice vahy, klapka, RJ... ostatni je shodne
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
DoDo
Příspěvky: 1468
Registrován: 23. 09. 2006 22:13
Bydliště: Lázně s minerálkou (Poděsmrady)

Příspěvek od DoDo » 20. 03. 2008 08:34

Max-Max píše:
DoDo píše:je jinaci sani (nejsem si jistej jeste se kouknu do etk)
edit: jo je tam jiny cislicko
pouze klapka, sani je stejne

rozdil mezi 316 a 318 - blok, vaha, hadice vahy, klapka, RJ... ostatni je shodne
blok? ja sem si myslel ze je to jenom v klice..? A proc ma to sani jiny cislo kdyz je to stejny? :oops: (nechci se hadat, jenom me to zajma..)

Uživatelský avatar
bmwm3
Lon Don
Příspěvky: 2437
Registrován: 14. 08. 2003 08:20
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bmwm3 » 20. 03. 2008 08:46

xhokus píše:takze klido sehnat 316 a prehazet veci... to zni OK...
www.reaoloem.com
zde najdeš vše, co potřebuješ

Uživatelský avatar
nugget
Příspěvky: 655
Registrován: 11. 07. 2007 21:51
Bydliště: Hoštejn

Příspěvek od nugget » 20. 03. 2008 08:55

sani je take jinaci, ja sem mel to same ale z 316 na 318... a jedzil sem na vahu z 1.6 a jel to ok a s vahou na 1.8 ne a potom sem po dlouhem badani atd..prisel na to ze kdyz jsem odpojil kablik jak je ele u ukna tak auto jede ok...

Ada_CZ
člen E30.cz
Příspěvky: 758
Registrován: 13. 10. 2006 20:06
Bydliště: Havířov

Příspěvek od Ada_CZ » 20. 03. 2008 11:03

Děkuju moc!
Chtěl bych se jen ujistit:
kombinace : jiný motor, ale váha plus ŘJ stejného typu pro motor asi nebude tolik matoucí? (jako vizte.: viewtopic,p,409815.html)
Mohlo by to v mém případě (1.6 m40 plus váha a ŘJ z 1.8 ) mít nějaké pozitivum?

Naopak kombinace ŘJ a váhy různých kubatur asi v každém případě nevyhovující.
Naposledy upravil(a) Ada_CZ dne 20. 03. 2008 21:41, celkem upraveno 2 x.

Uživatelský avatar
chamuraphi
Příspěvky: 1783
Registrován: 28. 11. 2006 17:43
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chamuraphi » 20. 03. 2008 13:49

mám na 1,6 váhu z 1,8 a jede v poho, dokonce s ní drží i nižší volnoběh :shock: na místo 800 drží 750 i 700 po delší cestě. Jenom ze začátku,když sem ty váhy střídal tak chvili trvalo než si to za studena ten volnoběh najde,teď OK
E30iS http://www.youtube.com/watch?v=6fiXvD36eO4 2013 - Brno 2:38.6 , Most 2:05. 2014 - Brno 2:32, Most 2:02, Slovakiaring 2:49
Akcelerace: https://www.youtube.com/watch?v=YgN3sTvGe74

Ada_CZ
člen E30.cz
Příspěvky: 758
Registrován: 13. 10. 2006 20:06
Bydliště: Havířov

Příspěvek od Ada_CZ » 20. 03. 2008 21:43

a ŘJ máš z 1,6ky? - ta váha asi pouští víc vzduchu než kdyby tam byla ta z 1,6ky - srovnával si např spotřebu nebo snad výkon?
Respektive - proč tam máš nesprávnou váhu?

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 21. 03. 2008 08:24

Ada_CZ píše:a ŘJ máš z 1,6ky? - ta váha asi pouští víc vzduchu než kdyby tam byla ta z 1,6ky -
Váha vzduch nepouští, ta ho měří...

Ada_CZ
člen E30.cz
Příspěvky: 758
Registrován: 13. 10. 2006 20:06
Bydliště: Havířov

Příspěvek od Ada_CZ » 21. 03. 2008 10:49

Jasne, ja se omlouvam, ale kdyz je vetsi prumer hadice tak ho tam asi víc jde. Omlouvam se:)

Uživatelský avatar
budha
člen E30.cz
Příspěvky: 1391
Registrován: 16. 04. 2006 13:28
Bydliště: Kladno/Praha

Příspěvek od budha » 21. 03. 2008 12:12

Ada_CZ píše:Jasne, ja se omlouvam, ale kdyz je vetsi prumer hadice tak ho tam asi víc jde. Omlouvam se:)
kdyz bude hadice vetsi a objem motoru stejnej tak tam nepude vic vzduchu ale hadici bude proudit mensi rychlosti. :!:
Ex 316i coupe, jetzt kombajn driver mit 318i touring....
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990

Odpovědět