Já jsem ho naštěstí kupoval už s LPG, tak že vlastně ani nevim, na kolik ta přestavba vyjde[CZ]Airwolf[OC] píše:Skoda jen, ze ta prestavba na LPG je pro sestivaly tak drahabtw: ten tankovaci ventil se da umistit i do kufru ? proste aby nebyl na karoserii zvenku...
jak vybrat správně???pište prosím návrhy
Život se dá prožít, promarnit nebo BMW.....
I já jsem už auto s LPG koupil. Nicméně sekvenční vstřik na šestivál je kolem 35 000, klasika se dá pořídit nějak kolem 20 000 (válcová nádrž pod 20 toroid lehce přes 20). Tankovaci ventil jsem viděl umístěnej pod deklíkem na víčko normální nádže, ale moc legální to asi nebude. A kamoš to měl na shade schovaný pod SPZ, ta byla na pantech a ani na STK s tim nebyl problem. Já mám tankovací ventil taky vzadu pod nárazníkem a je celkem pěkně schovanej, nicméně kdyby nebyl vůbec vidět, byl bych radši.
EX: E36 318i 4/94, e30 325iT LPG 8/88, Favo 7/90, Golf II 1.8 GT 1986, Škoda 120 M1 1984
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
Naštěstí i tak neni moc vidět. Kolikrát i na pumpě maj problémy ho najítGabo píše:I já jsem už auto s LPG koupil. Nicméně sekvenční vstřik na šestivál je kolem 35 000, klasika se dá pořídit nějak kolem 20 000 (válcová nádrž pod 20 toroid lehce přes 20). Tankovaci ventil jsem viděl umístěnej pod deklíkem na víčko normální nádže, ale moc legální to asi nebude. A kamoš to měl na shade schovaný pod SPZ, ta byla na pantech a ani na STK s tim nebyl problem. Já mám tankovací ventil taky vzadu pod nárazníkem a je celkem pěkně schovanej, nicméně kdyby nebyl vůbec vidět, byl bych radši.
Život se dá prožít, promarnit nebo BMW.....
