jak vybrat správně???pište prosím návrhy

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Sampájo
Příspěvky: 133
Registrován: 04. 08. 2007 00:32

jak vybrat správně???pište prosím návrhy

Příspěvek od Sampájo » 16. 03. 2008 19:10

Měl jsem zatím dvě 318i m10 r.v. 1987,Nikdy jsem si nemohl postěžovat co se týče motoru a spotřeby,jen na podvozek.
Tak vás prosím o pomoc,chci zkusit neco novějsího např. 318i m40,
518,525tds,jo a jeste 318 is.Potřebuju spotřebu aspoň do 8-10litru.
Prosím ty co maj zkušenosti s těmito typy bmw at mi písou své názory ,díkes!!!!Těším se na BIG 8)

Uživatelský avatar
Blumen_071
member of yacht club Monaco
Příspěvky: 2422
Registrován: 11. 02. 2003 08:52

Příspěvek od Blumen_071 » 16. 03. 2008 19:15

iS - podvozek, spotreba, sviznost

Uživatelský avatar
Gangsta
Příspěvky: 2176
Registrován: 28. 12. 2006 20:38
Bydliště: Blansko

Příspěvek od Gangsta » 16. 03. 2008 19:27

Urcite is - pomer vykon/cena (cenou myslim ruceni, spotrebu apod a vykon si jiste kazed prebere sam :-) )

Posledni nad cim byc premyslel je 518i
Obrázek

Sampájo
Příspěvky: 133
Registrován: 04. 08. 2007 00:32

Příspěvek od Sampájo » 16. 03. 2008 19:27

Blumen_071 píše:iS - podvozek, spotreba, sviznost
Díks za tip :lol:

Gabo
člen E30.cz
Příspěvky: 4295
Registrován: 20. 02. 2006 18:51
Bydliště: Nížkov (ZR)

Příspěvek od Gabo » 16. 03. 2008 21:42

Pořádný auto má aspoň šest válců a dva a půl litru objmu :D A jezdi za deset se s tim dá taky, pokud člověk nejezdí jen krátký trasy. Takže 325 nebo ETU, a klidne s LPG. Ale tos do výběru nedal ...
EX: E36 318i 4/94, e30 325iT LPG 8/88, Favo 7/90, Golf II 1.8 GT 1986, Škoda 120 M1 1984
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA

kral007
Příspěvky: 161
Registrován: 03. 05. 2007 22:30
Bydliště: Praha 10
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kral007 » 16. 03. 2008 21:51

sampajo: zkus si to prehodit do spravnyho tematu, treba poradi vic lidi

janka se priklanim k tomu ze s 325i jde jezdit 8,5-10litru v pohode
BMW e30 325i convertible
OO=[ ][ ]=OO

Uživatelský avatar
KuaJa
Příspěvky: 1596
Registrován: 31. 08. 2004 11:34
Bydliště: J. Čechy

Příspěvek od KuaJa » 17. 03. 2008 11:57

nebo se podívej tady na foru do starsich prispevku a to co potrebujes, tam najdes mockrát a nebude tu zase diskuze, kde kazdej chvalí akorát to svoje auto a motorizaci.
Hey dude, where is my car? :-)
M52B28 e39 Obrázek a spagheti storyObrázek

Uživatelský avatar
meda.
Příspěvky: 956
Registrován: 15. 01. 2006 18:29
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od meda. » 17. 03. 2008 12:43

Gabo píše:Pořádný auto má aspoň šest válců a dva a půl litru objmu :D A jezdi za deset se s tim dá taky, pokud člověk nejezdí jen krátký trasy. Takže 325 nebo ETU, a klidne s LPG. Ale tos do výběru nedal ...
Proč by mělo pořádný auto mít alespoň šest válců? Nejdřív napíšeš tohle a pak sem napíšeš, "klidně LPG" HYBRID je lepší než čtyři válce?

Uživatelský avatar
Tweety
Příspěvky: 6122
Registrován: 16. 07. 2004 17:52
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tweety » 17. 03. 2008 13:00

BMW se 4 válcem mi připomíná "mašinu" o objemu 125ccm. Pokud BMW, musim slyšet alespoň 6ti val.

Ale to je pouze můj názor. Nicméně pokud to vezmu rozumem, volil bych 318iS, kvůli spotřebě, povinnému ručení a jízdním vlastnostem.

Uživatelský avatar
budha
člen E30.cz
Příspěvky: 1391
Registrován: 16. 04. 2006 13:28
Bydliště: Kladno/Praha

Příspěvek od budha » 17. 03. 2008 13:26

324d.. :shock: ma to objem, 6 valcu, zvuk a spotrebu jakou hledas...
Ex 316i coupe, jetzt kombajn driver mit 318i touring....
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990

Uživatelský avatar
Dudek Lubomír
Příspěvky: 381
Registrován: 13. 08. 2006 18:17
Bydliště: Žatec,Habartov

Příspěvek od Dudek Lubomír » 17. 03. 2008 17:46

Můj názor je ten, že jedna věc je si auto vysnít a druhá, taková reálnější věc je ho sehnat a následně se o něj i smysluplně starat.Myslím, že budeš rád, když seženeš auto s jakoukoliv motorizací v dobrém stavu.

Gabo
člen E30.cz
Příspěvky: 4295
Registrován: 20. 02. 2006 18:51
Bydliště: Nížkov (ZR)

Příspěvek od Gabo » 17. 03. 2008 18:52

meda. píše:
Gabo píše:Pořádný auto má aspoň šest válců a dva a půl litru objmu :D A jezdi za deset se s tim dá taky, pokud člověk nejezdí jen krátký trasy. Takže 325 nebo ETU, a klidne s LPG. Ale tos do výběru nedal ...
Jestli sis nevšiml, tak je tam smajlik ...
Proč by mělo pořádný auto mít alespoň šest válců? Nejdřív napíšeš tohle a pak sem napíšeš, "klidně LPG" HYBRID je lepší než čtyři válce?
No, já osobně LPG považuju za lepší palivo než benzín - je ekologičtější, v případě nehody bezpečnější, je výhoda dvou nádrží a hlavně LPG je levnější. LPG má výhodu i ve věší odolnosti proti deonačnímu hoření (nevim, jestli se u LPG udává oktanový číslo, nicméně LPG má ekvivalent oktanovýha čísla 110). Kvalitně provedená přestavba má v podstatě shodný parametry jako auto, který jezdí jen na benzín. LPG má samozřejmě i nevýhody - druhá nádrž něco váží a zabírá místo, přestavba něco stojí, síť čerpacích stanic není až tak rozsáhlá (ale už je to pohoda), tankvací ventil je většinou vidět a není moc pěknej, musí se jezdit na revize, platnost nádrže je 10 let, pak se musí vyměnit, LPG má vyšší nároky na zapalovací soustavu, můžout trpět sedla ventilů, je pořeba zkrátit výměnu oleje, auto s LPG nesmí parkovat v podzemních garážích ani v garáži s jámou (LPG je těžší než vzduch a je nedýchatelné). Já auo s LPG mám a nemyslim, že by to byl nějakej hybrid. Krátký trasy jezdim cca za 13 l LPG, dálky se daji i lehce pod 8 - 300 km skoro v tahu, po pěkných silnicích, mimo obec konstanně 100 - 120 na tachomeru). Pro mě výhody LPG převyšoujou nad nevýhody. A pořád mám auto který fantasticky jede, má skvělej zvuk a náhlady na palivo nepřesáhnou 2 Kč/km (případ krátkejch tras - třeba moje dojíždění do práce). Můj názor - LPG ano.
EX: E36 318i 4/94, e30 325iT LPG 8/88, Favo 7/90, Golf II 1.8 GT 1986, Škoda 120 M1 1984
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 17. 03. 2008 19:50

vykonnost paliva - nafta, CNG, benzin, LPG

ja bych bral tds nebo 525 M50, a az pak iso
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

biker
Příspěvky: 2540
Registrován: 01. 03. 2004 14:45
Bydliště: velký venkov: PRAHA

Příspěvek od biker » 17. 03. 2008 21:57

srat na bmw :wink:
E+5 Obrázek

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 17. 03. 2008 22:06

srat na bajkra
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

biker
Příspěvky: 2540
Registrován: 01. 03. 2004 14:45
Bydliště: velký venkov: PRAHA

Příspěvek od biker » 17. 03. 2008 22:27

:lol: :lol: :lol:
E+5 Obrázek

Begbi e32
Příspěvky: 351
Registrován: 01. 07. 2007 21:34
Bydliště: Pilsen

Příspěvek od Begbi e32 » 17. 03. 2008 23:04

Z toho cos dal na výběr buď TDS v 5er...protože má velkej výkon bez nutnosti vytáčení,pohodlná kára,nebo IeSko v e30 a tady si zase zařádíš s lehkym autem a potrápíš třeba ňáký turbodechty s nenápadnym šídlem 8) a to se taky cení protože čím dál víc Mondeáků,Octáviií,Passáťáků atd. s těma stereotypníma masovýma mrdkama,se snaží natírat právě tyhle hezké starší BMW a to nemůžu ani vidět :evil: KICKDOWN!
Obrázek
...the bus stops are waiting for the Champs :lol:

biker
Příspěvky: 2540
Registrován: 01. 03. 2004 14:45
Bydliště: velký venkov: PRAHA

Příspěvek od biker » 17. 03. 2008 23:26

tu M40 koupis za 40 slusnou,ale tds za 70 bude porad "tak tak" :lol: do ted jsem hledal (od ledna),pravda jedno hezky jsem nasel a i za 59,- ale nebylo pro me vhodny. jinak samozrejme jsem slepej a byl jsem se podivat jen na 19 aut a vsude se valej krasny kousky za 30,-, jenom ja je nejak nenasel. :wink:
E+5 Obrázek

Uživatelský avatar
Cello
Příspěvky: 157
Registrován: 11. 09. 2007 12:19
Bydliště: Mladá Boleslav

Příspěvek od Cello » 18. 03. 2008 00:26

Gabo píše:
meda. píše:
Gabo píše:Pořádný auto má aspoň šest válců a dva a půl litru objmu :D A jezdi za deset se s tim dá taky, pokud člověk nejezdí jen krátký trasy. Takže 325 nebo ETU, a klidne s LPG. Ale tos do výběru nedal ...
Jestli sis nevšiml, tak je tam smajlik ...
Proč by mělo pořádný auto mít alespoň šest válců? Nejdřív napíšeš tohle a pak sem napíšeš, "klidně LPG" HYBRID je lepší než čtyři válce?
No, já osobně LPG považuju za lepší palivo než benzín - je ekologičtější, v případě nehody bezpečnější, je výhoda dvou nádrží a hlavně LPG je levnější. LPG má výhodu i ve věší odolnosti proti deonačnímu hoření (nevim, jestli se u LPG udává oktanový číslo, nicméně LPG má ekvivalent oktanovýha čísla 110). Kvalitně provedená přestavba má v podstatě shodný parametry jako auto, který jezdí jen na benzín. LPG má samozřejmě i nevýhody - druhá nádrž něco váží a zabírá místo, přestavba něco stojí, síť čerpacích stanic není až tak rozsáhlá (ale už je to pohoda), tankvací ventil je většinou vidět a není moc pěknej, musí se jezdit na revize, platnost nádrže je 10 let, pak se musí vyměnit, LPG má vyšší nároky na zapalovací soustavu, můžout trpět sedla ventilů, je pořeba zkrátit výměnu oleje, auto s LPG nesmí parkovat v podzemních garážích ani v garáži s jámou (LPG je těžší než vzduch a je nedýchatelné). Já auo s LPG mám a nemyslim, že by to byl nějakej hybrid. Krátký trasy jezdim cca za 13 l LPG, dálky se daji i lehce pod 8 - 300 km skoro v tahu, po pěkných silnicích, mimo obec konstanně 100 - 120 na tachomeru). Pro mě výhody LPG převyšoujou nad nevýhody. A pořád mám auto který fantasticky jede, má skvělej zvuk a náhlady na palivo nepřesáhnou 2 Kč/km (případ krátkejch tras - třeba moje dojíždění do práce). Můj názor - LPG ano.
Musim než souhlasit. 6ti vál je 6ti vál a navíc mám i LPG a vše včetně spotřeby souhlasí. Nádrž mám v rezervě takže jediný místo který musim řešit je rezerva samotná (dojezdovka to jistí :? ). A aby byla i nevýhoda, tak to je asi povinný...
Život se dá prožít, promarnit nebo BMW.....

Uživatelský avatar
[CZ]Airwolf[OC]
Příspěvky: 1073
Registrován: 29. 01. 2005 11:38
Bydliště: Praha

Příspěvek od [CZ]Airwolf[OC] » 18. 03. 2008 08:19

Skoda jen, ze ta prestavba na LPG je pro sestivaly tak draha :cry: btw: ten tankovaci ventil se da umistit i do kufru ? proste aby nebyl na karoserii zvenku...
Ex E30 318iS
Budoucí E36 - s pomoci DCho splneno :)

Odpovědět