s výhřevem ostřikovačů,ale klidně i bez,nejradši z chromáka,ale asi je to u všech stejné,já to mám rozebrané a už pořádně nevím jak to tam bylo
rozvod hadic ostřiků na kapotě E30
rozvod hadic ostřiků na kapotě E30
Protřeboval bych od někoho fotečku,rozvodu ostřikovačů na kapotě E30
s výhřevem ostřikovačů,ale klidně i bez,nejradši z chromáka,ale asi je to u všech stejné,já to mám rozebrané a už pořádně nevím jak to tam bylo
pokud by bylo možné tak ty fotky třeba detailnější do SZ či do mejlu: mattli@seznam.cz . Díky
s výhřevem ostřikovačů,ale klidně i bez,nejradši z chromáka,ale asi je to u všech stejné,já to mám rozebrané a už pořádně nevím jak to tam bylo
Cheš-li míti bavoráka zanech kurev hoň si ptáka
Kony píše:tak sem na to tak zběžně kouk no a vede to od pravýho svtěla dutinou co vede kolem dokola na střed kapoty a odsud rozvedený ke vstřikům , nic převratnýho na tom neni.
Cheš-li míti bavoráka zanech kurev hoň si ptáka
Já bych řekl, že to asi podrobněji popsat nejde.mattli píše:Kony píše:tak sem na to tak zběžně kouk no a vede to od pravýho svtěla dutinou co vede kolem dokola na střed kapoty a odsud rozvedený ke vstřikům , nic převratnýho na tom neni.Mě jde o to jak je to pospojovaný mezi sebou na kapotě,kudy to vede to vím,tak mi to vyfot.pokud to máš origo
***
T
***
Na koncích vodorovnýho břevna téčka jsou ty domečky ostřikovačů.
Ve styku toho téčka je rozbočka tvaru "T", z něj vedou hadičky na všechny tři strany.
Směrem dolů je příchod od čerpadla.
Konce hadiček se nasouvají na koncovky.
Co ti ještě není jasný...?
no ikdyž čumim že něco takovýho vubec je tak to je prostě o tom přivíst z obou čerpadel k obou střikům , akorát si řikám esi tak v těch téčkách u střků neni něco jako tzv. "nebo" tzn. že může stříkat jedna nebo druhá strana ( čerpadlo ) ne najednou, kdyby to bylo klasický téčko tak by to čerpadlo mohlo tlačit do druhýho čepradla ne? nebo sem zas mimoň já ?
-
Beton
- E30.cz mecenáš
- Příspěvky: 730
- Registrován: 17. 11. 2006 12:23
- Bydliště: Hovorčovice tel. 777344847
To téčko funguje jako tzv. dvoucestný ventil. 2x vstup a1x výstup, když jeden motorek tlačí tak se to v tom téčku zavře a pustí to jen na výstup.Kony píše:no ikdyž čumim že něco takovýho vubec je tak to je prostě o tom přivíst z obou čerpadel k obou střikům , akorát si řikám esi tak v těch téčkách u střků neni něco jako tzv. "nebo" tzn. že může stříkat jedna nebo druhá strana ( čerpadlo ) ne najednou, kdyby to bylo klasický téčko tak by to čerpadlo mohlo tlačit do druhýho čepradla ne? nebo sem zas mimoň já ?
Tam kde končí zadohrab, já teprve začínám 325iX









