
prevodova zadam o radu
prevodova zadam o radu
Cus Bawci mam dost blbou otazku. mam dve e30 325i a s jednou jezdim fakt kurevsky dalky. Premejslel sem jak srazit spootrebu. docela ji stipu takze jezdim 7,5-14l/100km. Nemate nekdo zkusenost s prevodovkou z ety na 2,5i?????????????? 

- Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
- Kontaktovat uživatele:
Nelze, musel bys vymenit i setrvak a spojku. Uplne postaci vymenit diferak za "delsi". Co usetris na spotrebe ztratis na dynamice.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
- Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
- Kontaktovat uživatele:
Treba z ety nebo d/td
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
- Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
- Kontaktovat uživatele:
Maximalka se asi nezlepsi, spotreba by mela klesnout, zrychleni bude "tragicke". Chces-li setrit, prodej 325i a kup 325e nebo lepe 324td. Za dobrou cenu se necha sehnat 524td E28.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
- Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
- Kontaktovat uživatele:
No kdyz mas dve tak se jedne zbav. Nafta sice smrdi jinak nez benzin, ale td ti pojede za 8 ltr/100km a navic pri cene nafty o par Kc nizsi nez benzin to je znatelne.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
- Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
- Kontaktovat uživatele:
BMW neni Ford. Mel jsem pred tremi lety 525tdsA s 200k km a jelo skvele. Koupil jsem ho jen kvuli automatu, abych mohl jezdit s rukou v gipsu a pak ho zase prodal.maca píše:... mel sem v dieselu mondeo a po 2 mesicich pri 147000km bzl motor mrtvej...
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
- Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
- Kontaktovat uživatele:
Plyn smrdi jinak nez nafta. Nikdy jsem ho nemel.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
mám na prodej difer zety se samosvorem, je to 2,79 sám jsem ho měl na dvouapůli...spotřebu jsem měl kolem dvanácti i když jsem jí šlapal na krk jak to šlo a s tou dynamikou to není tak špatný jak píše Francis...sprintoval jsem s "normální" dvouapůlí ( Miguel ) a je to vyrovnaný...ono totiž sice auto nejde tak rychle do otáček ale za tři řadíš ve 120, za čtyři ve 170....čili ušetříš spoustu času na řazení a dlouho to táhneFrancis píše:Nelze, musel bys vymenit i setrvak a spojku. Uplne postaci vymenit diferak za "delsi". Co usetris na spotrebe ztratis na dynamice.
member of zewl crew
Re: prevodova zadam o radu
AŽ BUDEŠ MÍT VENKU TU 2.5i, TAK MÁM ZÁJEM (pokud je tichá). Plyňáka mám a pokud ti smrdí nafta tak z plynu se zebleješ, smrdí při každym startování.Maca píše:Cus Bawci mam dost blbou otazku. mam dve e30 325i a s jednou jezdim fakt kurevsky dalky. Premejslel sem jak srazit spootrebu. docela ji stipu takze jezdim 7,5-14l/100km. Nemate nekdo zkusenost s prevodovkou z ety na 2,5i??????????????

S LPG mám dost zkušenosti a s diferakama taky.Přestavoval jsem etu na 1,8. Difer. byl dlouhej jako tejden.4.stupen 90 km/h při 1500 ot. Mám to v e 28 ofic na plyn,kterou taham auta takže jsem potřeboval vše co nejvíc do tahu,Nejkratší difer ma 2,0, nejvíc do rychla ETA. LPg je trochu cejtit ale proti naftě je to jedno.Jeden čas jsem se montáží LPG i živil.(v odborné firmě.LPG je za málo peněz.Když jsem dělal na TD 2 dvakrát za pul roku hlavu tak mě už do baraku nesmí.
524td automat


Mám e28 524td automat...A na ručí řazení lze do 110 zrychlit jako blázen...automat má dlouhé rychlosti.
1...max 65 - 4600 ot/min
2...max 110 - 4600 ot/min
3....max 150 - 3900 ot/min
D ... max 195 - 3800 ot/min
Při 150km/h na dálnici jedu mezi 8..8.5 litru a točím jen 2800 na D.
Když se svezeš manualem není to on,Automat má prostě o rychlost míŇ
524td
A stabylita e28 205/60/15 - Je podle mě lepší jak u e30.
Pokud teda nejde o prudčí zatáčky.Minimální náklon a tuhos zaručena.
ale pozor na manual,byvají dos uhoněny... auto najezdí 400.500 000 km
a je docela v pohodě.Mel jsem i e30ky 3kusy 320i M paket,318i M40(Jela jak motorovka,ale žrala 8,5 ... 11,12 litrů a ta síla nic moc
Jedinu slabynou e28 je řízení asi tak každych 30 000km ho je třeba doladit - vůle.Ale jinak Tiché a pohodlné auto.Pokud není KO zdemolováno.524td v dobrém stavu jsou od 39 000 ... 49 000
Kdo se sveze změní názor na diesek .Max točiví moment 230Nm je poznat a pružnost motoru je až neuvěřitelná ,až na ten zvuk se rostáčí jako benzín.
Pokud teda nejde o prudčí zatáčky.Minimální náklon a tuhos zaručena.
ale pozor na manual,byvají dos uhoněny... auto najezdí 400.500 000 km
a je docela v pohodě.Mel jsem i e30ky 3kusy 320i M paket,318i M40(Jela jak motorovka,ale žrala 8,5 ... 11,12 litrů a ta síla nic moc
Jedinu slabynou e28 je řízení asi tak každych 30 000km ho je třeba doladit - vůle.Ale jinak Tiché a pohodlné auto.Pokud není KO zdemolováno.524td v dobrém stavu jsou od 39 000 ... 49 000
Kdo se sveze změní názor na diesek .Max točiví moment 230Nm je poznat a pružnost motoru je až neuvěřitelná ,až na ten zvuk se rostáčí jako benzín.