Vylepšení, úpravy - cokoliv co se udělá jinak, než jak bylo vymyšleno ve fabrice BMW.
(Turbo, podvozky, sportovní úpravy...)
-
magiccc
- Plaváček
- Příspěvky: 1925
- Registrován: 21. 04. 2004 10:39
- Bydliště: hlavní město piva
Příspěvek
od magiccc » 18. 02. 2008 21:33
Potřeboval bych radu a to: Jak zprovoznit ekonoměr u m30 v e30. Větrák, el. zrcátka a okna se zprovoznili hned při zástavbě motoru propojením nějakých dvou kontaktů v elektrice, ale ten ekonoměr až na konci už mi začal vadit...
Nehledě na to že díky ekonoměru nejde ani BC..

ex BMW e39 528it 142kW
ex BMW e39 540iAt 210kW
ex BMW e38 730DA 135kW
ex BMW e39 530DA 142kW
ex BMW e30 335iC 155kW
ex BMW e39 523iT 125kW
-
Stany
- Příspěvky: 3989
- Registrován: 10. 02. 2004 21:42
- Bydliště: Praha 9
Příspěvek
od Stany » 18. 02. 2008 21:41
magiccc píše:Potřeboval bych radu a to: Jak zprovoznit ekonoměr u m30 v e30. Větrák, el. zrcátka a okna se zprovoznili hned při zástavbě motoru propojením nějakých dvou kontaktů v elektrice,
Napiš kde si co propojoval mně to nejde do dnes ale ekonoměr mi jde
-
magiccc
- Plaváček
- Příspěvky: 1925
- Registrován: 21. 04. 2004 10:39
- Bydliště: hlavní město piva
Příspěvek
od magiccc » 18. 02. 2008 21:48
Stany píše:magiccc píše:Potřeboval bych radu a to: Jak zprovoznit ekonoměr u m30 v e30. Větrák, el. zrcátka a okna se zprovoznili hned při zástavbě motoru propojením nějakých dvou kontaktů v elektrice,
Napiš kde si co propojoval mně to nejde do dnes ale ekonoměr mi jde
To už si nepamatuju, tak to budu muset zjistit a od zítřka zase netuším kdy budu mít čas.. Ale radil mi to tenkrát matyas..
A jak jsi zprovozil ekonoměr?
Ono asi záleží i z čeho je ta 3,5ka. Já mám motor z e34.
ex BMW e39 528it 142kW
ex BMW e39 540iAt 210kW
ex BMW e38 730DA 135kW
ex BMW e39 530DA 142kW
ex BMW e30 335iC 155kW
ex BMW e39 523iT 125kW
-
bmwm3
- Lon Don
- Příspěvky: 2437
- Registrován: 14. 08. 2003 08:20
- Bydliště: Praha
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od bmwm3 » 19. 02. 2008 12:25
Ekonoměr má být jeden z těch drátku na hlavním svazku, najdi si schéma, řešil jsem to tu když jsem zastavoval já.
Větrák a el. zrcátka jsou daný kostrou.
-
magiccc
- Plaváček
- Příspěvky: 1925
- Registrován: 21. 04. 2004 10:39
- Bydliště: hlavní město piva
Příspěvek
od magiccc » 19. 02. 2008 18:54
bmwm3 píše:Ekonoměr má být jeden z těch drátku na hlavním svazku, najdi si schéma, řešil jsem to tu když jsem zastavoval já.
Větrák a el. zrcátka jsou daný kostrou.
Já jsem na elektriku úplně blbej...
el-schema-konektoru-svazku-co-jde-do-ka ... r+m30.html
Tady píšeš že ekonoměr je na pinu č. 16 a co s tím dál?

ex BMW e39 528it 142kW
ex BMW e39 540iAt 210kW
ex BMW e38 730DA 135kW
ex BMW e39 530DA 142kW
ex BMW e30 335iC 155kW
ex BMW e39 523iT 125kW
-
Iwan
- Příspěvky: 4111
- Registrován: 01. 02. 2004 20:36
- Bydliště: Praha
Příspěvek
od Iwan » 20. 02. 2008 09:18
myslim, ze sme to zapojili stejne jako to mam ja a stejne to nefungovalo..a ja mam taky ze e34..prej..
-
bmwm3
- Lon Don
- Příspěvky: 2437
- Registrován: 14. 08. 2003 08:20
- Bydliště: Praha
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od bmwm3 » 20. 02. 2008 15:33
magiccc píše:bmwm3 píše:Ekonoměr má být jeden z těch drátku na hlavním svazku, najdi si schéma, řešil jsem to tu když jsem zastavoval já.
Větrák a el. zrcátka jsou daný kostrou.
Já jsem na elektriku úplně blbej...
el-schema-konektoru-svazku-co-jde-do-ka ... r+m30.html
Tady píšeš že ekonoměr je na pinu č. 16 a co s tím dál?

Najdi si, jakej pin je ekonoměr v kabinový elektrice.
Pak vem motorový svazek - zjisti, kde je ekonoměr tam a napaj to na to samý čislo, jako má kabinovej svazek.
ad- tak jsem hledal na E30.de - ty máš motor z 535 E34 - jestli se nepletu, tak rozdělej ten konektor, co je u řidičový strany a přepaj na motorové straně pin číslo 3 na pin číslo 16 - tam bude drát - je to diagnstika, tak ji napoj na pin číslo tři - protože ten je v tříce stejně prázdnej.