problémy IS
problémy IS
Zdravim.
Už asi skoro rok jezdím s 318IS a neustále řeším jeden a ten samej problém.
Potom co řídící jednotka přejde do tzv. teplého režimu a následném vypnutí a zapnutí motoru se motor začne chovat divně.Při rozjezdu se začne dusit někdy až chcípne. Pomůže jedině když ho nechám proběhnout na volnoběh po dobu 20 sekund a víc nebo když ho pořádně proroštuju.
Už jsem měnil váhu vzduchu,lambdu,čerpadlo,volnoběžný ventil(použité díly ale prý dobré),ale žádná změna.Kontroloval jsem kompresi ,ta je prý v normě na všech válcích (10 +- 0,05 pravděpodobně barů).
Nedávno po delší jízdě jsem zjistil ,že mám velmi horkou řídicí jednotku,skoro na ní neudržím ruku.Tak nevím,jestli to s tím souvisí.
Prosím o napsání vašich zkušeností k tomuto tématu.
Díky.
Už asi skoro rok jezdím s 318IS a neustále řeším jeden a ten samej problém.
Potom co řídící jednotka přejde do tzv. teplého režimu a následném vypnutí a zapnutí motoru se motor začne chovat divně.Při rozjezdu se začne dusit někdy až chcípne. Pomůže jedině když ho nechám proběhnout na volnoběh po dobu 20 sekund a víc nebo když ho pořádně proroštuju.
Už jsem měnil váhu vzduchu,lambdu,čerpadlo,volnoběžný ventil(použité díly ale prý dobré),ale žádná změna.Kontroloval jsem kompresi ,ta je prý v normě na všech válcích (10 +- 0,05 pravděpodobně barů).
Nedávno po delší jízdě jsem zjistil ,že mám velmi horkou řídicí jednotku,skoro na ní neudržím ruku.Tak nevím,jestli to s tím souvisí.
Prosím o napsání vašich zkušeností k tomuto tématu.
Díky.
Nie si sam co ma tento problem ibaze tomu mojmu motoru staci tak cca 5sekund po starte kym sa ukludní niekedy mam pocit ze az zdochne. Po teplom starte mi lietaju otacky a ekonomer hore-dole ako blaznive po chvilke sa otacky ustalia ekonomer oprie na doraz(este stojim) a do dalsieho startu ani tuk.
E30 2,5i mit LSD + E36 1,8i mit LPG = 

Řešil jsem tady něco podobného a iso jsme zpravili - zkus si najít můj odkaz. u nás byl problém v kabelovém svazku který vede k lambdě. nepomohlo ani lambdu odpojit bylo třeba uzemnit jeden z drátů který k lambdě vedl a iso se okamžitě uklidnilo.
318is-nestabilni-chod-lahudka-t44134.html
318is-nestabilni-chod-lahudka-t44134.html
Přesně to samý "řešim" já. Auto ráno nastartuju a jede v pohodě, ale když ho nastartuju zahřátý, tak občas (ne pokaždý) hrozně škube. Jako by jelo na 3 válce (318is
) Ale stačí sešlápnout spojku a trochu ho prošlápnout a problém je pryč! Taky jsem přišel na to, že když v kabelovým svazku odpojim ten konektor, co tam je, tak to nedělá. A taky mám pocit, že mi studený auto mnohem víc kouří než všem ostatním a když někdo jede za mnou, tak říká že mi "stříká" něco z výfuku, ale voda ani olej se mi nestrácí. Nemohl by to být nespálený benzín? Tak a teď babo raď! 


BMW E30 318is & E46 320d Touring
když jsem to viděl naposledy tak byla lambda odpojená a ze svazku vedou 4 kabely směrem k lambdě - uzemnil se jen ten - (myslím) černý ostatní jsou bílé a to tak že se do toho konektoru nacpal přímo drát do díry do které vede černý a ten se dal na kostru nebo na mínus na bat. to te´d nevím. Přišel na to nějaký borec el. za 2hoďky. my zkoušeli ganc všechno a nic nepomohlo - peněž, práce, a zase těch peněz co to stálo a nic. nakonec se koupila myslím nová lambda a ten svazek se opravil - bylo to tam někde skratlé nebo co. Ale když my jsme lambdu odpojili tak to nepřestalo!!!!! muselo se to ukostřit!!!
ćerný = signál, šedý = kostra, bílé = vyhřívání.Paja píše:když jsem to viděl naposledy tak byla lambda odpojená a ze svazku vedou 4 kabely směrem k lambdě - uzemnil se jen ten - (myslím) černý ostatní jsou bílé a to tak že se do toho konektoru nacpal přímo drát do díry do které vede černý a ten se dal na kostru nebo na mínus na bat. to te´d nevím. Přišel na to nějaký borec el. za 2hoďky. my zkoušeli ganc všechno a nic nepomohlo - peněž, práce, a zase těch peněz co to stálo a nic. nakonec se koupila myslím nová lambda a ten svazek se opravil - bylo to tam někde skratlé nebo co. Ale když my jsme lambdu odpojili tak to nepřestalo!!!!! muselo se to ukostřit!!!
Při špekulacích o správný funkci lambdy je dobrý ji změřit za provozu, jaký dává napětí (viz Haynes, nejlépe ale za jízdy).
ja mam ted to auto o kterem mluvil paja....uz to tak neblbne ale po nastartovani jak je motor studeny nebo cca 15min. po poslednim vypnuti to hAPRUJE NA NEJAKYCH 600-800OT/MIN A CCA PO 20S pomalu vzroste na 1400ot/min ..takze babo rad...pinki rikal ze muze byt naopak nasazeny volnobezny ventil...zatim sem to nezkousel jestli je to tim ale mozne to je...
EX IS http://www.youtube.com/watch?v=2_0hbPTAv8o
Skoda 105->Skoda 120->BMW E30 318i M40->BMW E30 318is M42->BMW E30 318is M42 podruhé->Seat Cordoba SX 2,0 16v 150ps-njn zradil sem BMW,ale je to jen chvilkove...
Skoda 105->Skoda 120->BMW E30 318i M40->BMW E30 318is M42->BMW E30 318is M42 podruhé->Seat Cordoba SX 2,0 16v 150ps-njn zradil sem BMW,ale je to jen chvilkove...
hledání problému u tohoto auta stále pokračuje(problémy po náběhu do teplého režimu).Asi před tejdnem jsem nechal auto napíchnout na diagnostiku u známýho v servisu(předtim jsem to nechával u Autonagy-autorizovaný servis a dealer BMW v Chomutově)a zjistilo se,že snímač teploty chladicí kapaliny a snímač teplopty nasávaného vzduchu ukazují nesmysly:
voda 193,7 a vzduch taky 193,7 stupňů Celsia.To by mě zajímalo,jak to dělali v Autonagy.
tak jsem tam dal nové čidlo na vodu a ukazuje to stále stejné hovadiny.
Známý mi poradil zkontrolovat kabeláž,jestli neni někde poškozená,skřípnutá-to se taky udělalo,ale nikde nic.
Tak mám dojem,že to bude v ŘÍDICÍ JEDNOTCE.
co vy na to.
voda 193,7 a vzduch taky 193,7 stupňů Celsia.To by mě zajímalo,jak to dělali v Autonagy.
tak jsem tam dal nové čidlo na vodu a ukazuje to stále stejné hovadiny.
Známý mi poradil zkontrolovat kabeláž,jestli neni někde poškozená,skřípnutá-to se taky udělalo,ale nikde nic.
Tak mám dojem,že to bude v ŘÍDICÍ JEDNOTCE.
co vy na to.
tento problém mi prostě nedá spát.
dneska jsem opět prohlédl kompletně celou kabeláž od ŘJ až k motoru,kabel po kabílku,ale nikde fakt nic zvláštního nebo poškozenýho.
pak jsem zkusil vytáhnout konektor snímače teploty chladicí kapaliny za běhu motoru a v tu chvíli otáčky vylítly zhruba na 4000 a tam se ustálily. když jsem konektor připojil zpátky,tak se vrátily.zajímalo by mě jestli je tohle normální reakce,kdyby bylo vedení od konektoru někde v nepořádku nebo jestli si tu nesmyslnou hodnotu 193,7 může vymyslet vadná ŘJ.
dneska jsem opět prohlédl kompletně celou kabeláž od ŘJ až k motoru,kabel po kabílku,ale nikde fakt nic zvláštního nebo poškozenýho.
pak jsem zkusil vytáhnout konektor snímače teploty chladicí kapaliny za běhu motoru a v tu chvíli otáčky vylítly zhruba na 4000 a tam se ustálily. když jsem konektor připojil zpátky,tak se vrátily.zajímalo by mě jestli je tohle normální reakce,kdyby bylo vedení od konektoru někde v nepořádku nebo jestli si tu nesmyslnou hodnotu 193,7 může vymyslet vadná ŘJ.
Naposledy upravil(a) pavel1164 dne 19. 02. 2008 13:09, celkem upraveno 1 x.
To je sakra divná hodnota.pavel1164 píše:193,7 stupňů Celsia-údajně teplota chladicí kapaliny podle diagnostiky
Pokud by snad nějaká diagnostika měla porovnávat údaj z čidla teploty vody s nějakou předdefinovanou křivkou, kterou má v sobě, pak by to vypadalo na zkrat na vedení k čidlu a hodnotu blízkou nulovému odporu.
Zkrat na kostru ale vylučuje ta reakce při vytažení konektoru...
-
Tak já vám asi taky neporadím. Ten samý problém řeším už rok. Mám úplně stejné příznaky, dokonce i s tím stříkáním z výfuku. Osobně si myslím, že je to benzín, protože to i po nastartování smrdí jako kdyby byla bohatá směs. Já měnil lambdu, váhu vzduchu, čidlo teploty vody, řj, svíčky, kabely jsou dobrý, většinu podtlakových hadic vyměněna a pořád nic. Ještě mě napadlo, že jak to jakoby špatně spaluje, tak že bych vyměnil zapalovací cívky.. Jsem zvědav, jestli to někdo rozlouskne, já snad dřív vyměním motor..DEJVID píše:Přesně to samý "řešim" já. Auto ráno nastartuju a jede v pohodě, ale když ho nastartuju zahřátý, tak občas (ne pokaždý) hrozně škube. Jako by jelo na 3 válce (318is) Ale stačí sešlápnout spojku a trochu ho prošlápnout a problém je pryč! Taky jsem přišel na to, že když v kabelovým svazku odpojim ten konektor, co tam je, tak to nedělá. A taky mám pocit, že mi studený auto mnohem víc kouří než všem ostatním a když někdo jede za mnou, tak říká že mi "stříká" něco z výfuku, ale voda ani olej se mi nestrácí. Nemohl by to být nespálený benzín? Tak a teď babo raď!

e30 316i->e30 318is->e36 323i->Ford Mondeo ST220->Land Rover Discovery III->Ford Focus II ST300-> E30 318is Mtechnic II + E24 635csi
AUTOSERVIS VOZŮ VŠECH ZNAČEK:
http://www.hatesauto.cz
AUTOSERVIS VOZŮ VŠECH ZNAČEK:
http://www.hatesauto.cz