motor klepe
motor klepe
Hoj
Mám 316 M40motor při otáčkiách nad 2500 začnou cvakat hydroštely.
je to prý špatná olejová pumpa... máte s tím někdo zkušenost, může to tak být ... a kolik práce je vyměnit tu pumpu
Mám 316 M40motor při otáčkiách nad 2500 začnou cvakat hydroštely.
je to prý špatná olejová pumpa... máte s tím někdo zkušenost, může to tak být ... a kolik práce je vyměnit tu pumpu
To je sice nejlepsi mozna rada, ale ciste technicky si pomuze tak na cca 100tis. km - pak znovu a znovu...euromen píše:ne pumpa to neni..hydroštely vačice a věci kolem..příčina.. špatná peče a nesprávná výměna oleje
kup toto cena 11 600
nebo za 17 310
vše mjauto
PS: ta opravna sada se da poridit i o 1/3 mene...
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
to mě zajímá.. je o tom někde víc info??Vasa píše:Jedine mozne definitivni reseni je pouzit vahadla s rolnama s motoru M43 a tim raikalne snizit oter vacky a vahadel...
mě šlo o obrázek a tak sem o něm věděl..jasně že se dá sehnat levnějiVasa píše:PS: ta opravna sada se da poridit i o 1/3 mene...
dočasný konec BMW 
mno ono to zas tak jednoduchý s těma vahadlama není...rozhodil jsem si doma hlavu z M43 a M40 a ty vahadla jsou téměř stejný ALE!!nejdou použít kvuli tomu že M40 má na ventylu takovou vymezovací podložku a u M43 doléhá vahadlo přímo na ventyl..takže jedině to vzít i s ventylama...Vasa píše:To je sice nejlepsi mozna rada, ale ciste technicky si pomuze tak na cca 100tis. km - pak znovu a znovu...euromen píše:ne pumpa to neni..hydroštely vačice a věci kolem..příčina.. špatná peče a nesprávná výměna oleje
kup toto cena 11 600
nebo za 17 310
vše mjautoReseni mazani vacky a s tim souvisejich veci u M40 by se dalo tamer nazvat konstrukcni chybou... Jedine mozne definitivni reseni je pouzit vahadla s rolnama s motoru M43 a tim raikalne snizit oter vacky a vahadel...
PS: ta opravna sada se da poridit i o 1/3 mene...
E12-518,E28-518i,E34-525i,Ex34-524td,Ex34-530i V8 touring,Ex34-535i,Ex34 540i V8,E39 520i touring,Ex39-528i,Ex23-735ia,Ex30-318i,Ex36-316i,Ex36-318i cabrio,Ex36-318tds touring,Ex36-328coupe,Ex36-318is coupe,E46 320d
728 36 83 19
728 36 83 19
S tim se neda souhlasit:) Ventily zustavaji origo M40. Rozdil se resi adapterem... viz obr.BMWAK píše: mno ono to zas tak jednoduchý s těma vahadlama není...rozhodil jsem si doma hlavu z M43 a M40 a ty vahadla jsou téměř stejný ALE!!nejdou použít kvuli tomu že M40 má na ventylu takovou vymezovací podložku a u M43 doléhá vahadlo přímo na ventyl..takže jedině to vzít i s ventylama...

90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
Tot cely clanok o problematike: http://wp1016621.wp027.webpack.hosteuro ... f01418.htm
Cely prestavbovy kit vacky na rolny by sa mal dat objednat na http://www.motorrevision.de
Celkom prijemne je, ze v tom clanku typek popisuje okrem definitivne vyrieseneho problemu s miznucimi vackami aj mensie zatazanie rozvodaku (mensie riziko prdnutia a dlhsie intervaly vymeny) a nasledkom mensich strat v pohone vacky aj zivsi motor.
Cely prestavbovy kit vacky na rolny by sa mal dat objednat na http://www.motorrevision.de
Celkom prijemne je, ze v tom clanku typek popisuje okrem definitivne vyrieseneho problemu s miznucimi vackami aj mensie zatazanie rozvodaku (mensie riziko prdnutia a dlhsie intervaly vymeny) a nasledkom mensich strat v pohone vacky aj zivsi motor.
E30 325i
E34 535i
E34 535i
vy jste mě nepochopili.
VUBEC
Motor běží klidně a v pohodě a pokud jedu do dvou tisíc tak ani necvakne ale když ho pak roztočím víc, vypadá to že se zavzdušní (možná) jeden hydroštěl a ten pak začne cvakat (hodně nahlas). Stačí aby pak auto 15minut stálo a zase je to ok
Oleje je tam dost
Měním ho pravidelelně i s filtrem
VUBEC
Motor běží klidně a v pohodě a pokud jedu do dvou tisíc tak ani necvakne ale když ho pak roztočím víc, vypadá to že se zavzdušní (možná) jeden hydroštěl a ten pak začne cvakat (hodně nahlas). Stačí aby pak auto 15minut stálo a zase je to ok
Oleje je tam dost
Měním ho pravidelelně i s filtrem