teče servoposilovač e28 528i

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
Brutalni Monstrum Wole
Příspěvky: 817
Registrován: 07. 03. 2007 21:38

teče servoposilovač e28 528i

Příspěvek od Brutalni Monstrum Wole » 03. 02. 2008 11:58

Na hlavním (ovládacím) brzdovem válci je stále servokapalina a teče to po kastli na zem...
asi to bude mezi tím hlavním brzdovém válci a posilovačem, jestli je tam nějaké gufero, nevíte někdo, jak to přetěsnit?


tady sem označil, kde si myslím že bude gufero a odtud to asi teče???
Obrázek


a ještě jak je ta koule -zásoba tlaku, tak na jednom čidle je taky stále kapalina, asi vyměnit čidlo, protože mi svítí nebo někdy problikává kontrolka brzd..

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 03. 02. 2008 15:43

vymenit kouli, ne cidlo
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Fugo
Příspěvky: 525
Registrován: 10. 08. 2004 19:58
Bydliště: LBC
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fugo » 03. 02. 2008 18:19

co se týče posilovače, projeď ETK zda se prodává opravná sada, pokud ne rozeber to a navštiv nějaký obchod s hydraulikou a tam ti poradí zda to pujde nebo ne. Když to nepujde tak dáš jinej, používali e24 a e32 atd ale ne všechny motorizace.

to se týče čidla, tak buď muže být KO a nebo bude KO koule, jinak kdyby to teklo pod čidlem tak tam je to těsněný měděným kroužkem, pokud to teče skrz čidlo tak vyměnit, když je koule KO tak to blbě brzdí - pedál je tvrdej, mě se to třeba hlavně projevovalo tím že když jsem jel pod plynem a pak potřeboval rychle brzdit tak první šlápnutí bylo tvrdý a bez posilovače, a taky je dost často slyšet jak regulátor přepouští a je cítit cukání ve volantu, po výměně koule je to OK.
Kawasaki ZX-10R
>>>Pneuservis, Klimatizace<<<
>>>Antény a satelity<<<
www.volny.cz/antenysatelity

Brutalni Monstrum Wole
Příspěvky: 817
Registrován: 07. 03. 2007 21:38

Příspěvek od Brutalni Monstrum Wole » 03. 02. 2008 20:00

Fugo píše:co se týče posilovače, projeď ETK zda se prodává opravná sada, pokud ne rozeber to a navštiv nějaký obchod s hydraulikou a tam ti poradí zda to pujde nebo ne. Když to nepujde tak dáš jinej, používali e24 a e32 atd ale ne všechny motorizace.

to se týče čidla, tak buď muže být KO a nebo bude KO koule, jinak kdyby to teklo pod čidlem tak tam je to těsněný měděným kroužkem, pokud to teče skrz čidlo tak vyměnit, když je koule KO tak to blbě brzdí - pedál je tvrdej, mě se to třeba hlavně projevovalo tím že když jsem jel pod plynem a pak potřeboval rychle brzdit tak první šlápnutí bylo tvrdý a bez posilovače, a taky je dost často slyšet jak regulátor přepouští a je cítit cukání ve volantu, po výměně koule je to OK.
No to jsem zapoměl napsat ,že to mám po výměně koule.
Před tím to, jak říkaš bylo při rychlém sešlapnutí tvrdé a brzdný učinek se dostavil až za sekundu!
Brzdový válec mi tékl už před tím.
Tak skusím tu opravnou sadu, šlo mi jen o to, jestli to už někdo nedělal ,abych měl nějaké info, než to rozdělám.

Uživatelský avatar
Fugo
Příspěvky: 525
Registrován: 10. 08. 2004 19:58
Bydliště: LBC
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fugo » 04. 02. 2008 06:22

už jsem přetěsňoval převodku řízení a zadní nivo/EDC tlumiče ale tohle ještě ne, a asi bych to ani nedělal a dal z regálu jinej, protože je to rychlejší a rezervní mám.
Kawasaki ZX-10R
>>>Pneuservis, Klimatizace<<<
>>>Antény a satelity<<<
www.volny.cz/antenysatelity

Brutalni Monstrum Wole
Příspěvky: 817
Registrován: 07. 03. 2007 21:38

Příspěvek od Brutalni Monstrum Wole » 05. 02. 2008 15:53

hmm já bych to vymenil, kdybych ho měl....

Odpovědět