DRAG SPECIAL 335 - karbec "NEW ENGINE"
rám je dělanej podle přílohy J .. koukal jsem u ostatních bmw kam jim vedou trubky od oblouku k zadním podběhům. Original je to udělaná tak jak to máš ty, že tam zůstala příčka a ty trubky se přidělávají k podběhu kterej je vidět. Já jsem se bál a tak jsem to nechal udělat až nahoru na podběhy. Jinak trubky jsou ocelové bezešvé podle homologace. Zásadně nedoporučuju dávat švové trubky, jde o to že při havárii se taková trubka roztrhne udelá ostrou hranu a posádku zraní... takovejch jsem už viděl několik. Rámy se dělají tedy buď z ocelových pevnostních bezešvých trubek. a nebo z Cr/Mo trubek. Rozdíl je v tom že ty Cr/Mo jsou křehčí ale zase mnohem lehčí. Ocelová trubka je taky dost tvrdá ale ne tak křehká. Hmotnost rámu je cca 25-30kg ještě jsem to nevážil. Pokud kastli hodně vyřezáváš, investoval bych do rámu kvůli zpevnění. V podstatě by to pak mělo vypadat tak že kdyby jsi z auta vytrhnul všechny plechy tak by to ten rám měl udržet pohromadě. Jediné co jsem já nedělal jsou trubky k předním podběhům a to z finančních důvodů....To se bude dodělávat až se bude měnit motor.
Rám se skládá z
- Hlavního oblouku 45mm
- Hokejky (kolem rámu dveří) 45mm
- Nadokenní oblouk 45mm
- výstuha střechy do tvaru V (aby tam šlo dát na stříšku nasávání při rally je v autě strašné horko) 40mm
- vzpěry k zadním tlumičům 40mm
- kříž v hlavním oblouku 40mm
- kříž ve vzpěrách k tlumičům 40mm
- trubky pro úchyt pásů 40 mm
- kříže ve dveřich 45mm
- vzpěra mezi hokejkou a hlavním obloukem 40 mm
- rozpěra mezi zadníma tlumičema. 40 mm
(ty mm je průměr použité trubky)
ukotvení sedaček je z L profilu, všechny místa kde je přivařený rám a držáky kastle jsou vystužená pláty (nepamatu ju si tl. plechu).
já jsem tam ten hrnec nechal a do něj jsem dal 20l bezpečnostní nádrž.
Ještě tě musím upozornit že se stává když na to dáš hodně tvrdej podvozek že se trhaji svary u předních hrnců. Mě to vydrželo cca 300km a musel jsem to provařit a vystužit. Třeba to tam bylo už načaté, nevím ale pro jistotu ti to říkám. Další co se mě stalo že mě vyběhl tlumič ze zadního podběhu... musel jsem to tam dost zesílit jak to uložení tak i celej podběh.
Dalčí problém mám teď.... auto je nastrojené ale ... nastartuju, převalí se a chcípne ... svíčky jsou ok, čerpadlo je ok, vstřiky jsou ok, čidlo je ok, počítač je ok.... to auto tam přijelo ((( fakt nevím jsem z toho docela hotovej, auto je hotové a nemůže jezdit ((((
Rám se skládá z
- Hlavního oblouku 45mm
- Hokejky (kolem rámu dveří) 45mm
- Nadokenní oblouk 45mm
- výstuha střechy do tvaru V (aby tam šlo dát na stříšku nasávání při rally je v autě strašné horko) 40mm
- vzpěry k zadním tlumičům 40mm
- kříž v hlavním oblouku 40mm
- kříž ve vzpěrách k tlumičům 40mm
- trubky pro úchyt pásů 40 mm
- kříže ve dveřich 45mm
- vzpěra mezi hokejkou a hlavním obloukem 40 mm
- rozpěra mezi zadníma tlumičema. 40 mm
(ty mm je průměr použité trubky)
ukotvení sedaček je z L profilu, všechny místa kde je přivařený rám a držáky kastle jsou vystužená pláty (nepamatu ju si tl. plechu).
já jsem tam ten hrnec nechal a do něj jsem dal 20l bezpečnostní nádrž.
Ještě tě musím upozornit že se stává když na to dáš hodně tvrdej podvozek že se trhaji svary u předních hrnců. Mě to vydrželo cca 300km a musel jsem to provařit a vystužit. Třeba to tam bylo už načaté, nevím ale pro jistotu ti to říkám. Další co se mě stalo že mě vyběhl tlumič ze zadního podběhu... musel jsem to tam dost zesílit jak to uložení tak i celej podběh.
Dalčí problém mám teď.... auto je nastrojené ale ... nastartuju, převalí se a chcípne ... svíčky jsou ok, čerpadlo je ok, vstřiky jsou ok, čidlo je ok, počítač je ok.... to auto tam přijelo ((( fakt nevím jsem z toho docela hotovej, auto je hotové a nemůže jezdit ((((
Tak to jo, to chapu. My stavime proste jen auto na zabavu. Vlastne vsechno co na nem delame je jen pro nase bezpeci a v nasem zajmu. Nejsme povini neco delat podle nejakejch prespisu a pravidel, takze treba ten ram tam ani nemusime mit.
A prave z toho duvodu ty elektriky sme tam dali karbecy. Sice se budem patlat dlouho se serizenim, ale pojede to vzdy a za vsech okolnosti
A prave z toho duvodu ty elektriky sme tam dali karbecy. Sice se budem patlat dlouho se serizenim, ale pojede to vzdy a za vsech okolnosti

Wrangler YJ + BMW M3 E92 + BMW E34 525i + BMW E30 340V8 M3look+ BMW E39 530i touring
To jo když jsem viděl ty vaše trouby tak bych řekl že ti motorem projde i sršeň -) spíš se zeptám na kolik vás to vyšlo chtěl bych tak karbce .. krom toho když máš membránky tak se to dá skoro bez problémů naladit.Bohhy píše:Tak to jo, to chapu. My stavime proste jen auto na zabavu. Vlastne vsechno co na nem delame je jen pro nase bezpeci a v nasem zajmu. Nejsme povini neco delat podle nejakejch prespisu a pravidel, takze treba ten ram tam ani nemusime mit.
A prave z toho duvodu ty elektriky sme tam dali karbecy. Sice se budem patlat dlouho se serizenim, ale pojede to vzdy a za vsech okolnosti
Za kolik by jste mě něco takového udělali i s těma svodama ?
No tak karbecy sem sehnal celkove asi za 9500 4karbecy (jeden jen na dily) prirubu na hlavu sem nechal udelat asi za 500, prirubu na spojeni trech karbecu sem dostal od "magoru" zadara jeste k nejakejm vecem a metrik trubky a pak si s tim hrat, merit a stelovat. Jak myslis ty membranky, jako karbecy s membranou nebo myslis sloni ucho na ladeni karbecu?lukias píše:To jo když jsem viděl ty vaše trouby tak bych řekl že ti motorem projde i sršeň -) spíš se zeptám na kolik vás to vyšlo chtěl bych tak karbce .. krom toho když máš membránky tak se to dá skoro bez problémů naladit.Bohhy píše:Tak to jo, to chapu. My stavime proste jen auto na zabavu. Vlastne vsechno co na nem delame je jen pro nase bezpeci a v nasem zajmu. Nejsme povini neco delat podle nejakejch prespisu a pravidel, takze treba ten ram tam ani nemusime mit.
A prave z toho duvodu ty elektriky sme tam dali karbecy. Sice se budem patlat dlouho se serizenim, ale pojede to vzdy a za vsech okolnosti
Za kolik by jste mě něco takového udělali i s těma svodama ?
A abych pravdu rekl, moc se mi do dalsiho toho sani nechce, protoze uz takhle to byla docela casove narocna prace a hlavne nemam dalsi prirubu na ty karbecy, takze sorry.
Wrangler YJ + BMW M3 E92 + BMW E34 525i + BMW E30 340V8 M3look+ BMW E39 530i touring
No a jinak novinky k dnesnimu dni (bohuzel bez fota)
Uz sme skoro dozapojovali stredovy panel s budikama a prepinacema. Natahnul sem benzinovou trubicku inerierem do kufru, vedl sem ji soubezne s brzdovou trubickou a po dlouhe dobe sme mohli auto nastartovat jen z interieru. Cvak cvak cvak, zmacknout cudlik a uz to vrci. Takova sice mala zmena, ale potesi. Kdyz sem startovali dratama a smotavali je a podobne. Po weeku snad uzdelam fotky jak auto bude skoro finalne vypadat. Nasazeny blatniky dvere a kola...... Ted to pujde pomalu, zacali sme zavazet sklad zimakama a kazdy den je dost starosti s dilnou, takze malo casu na auticko
Uz sme skoro dozapojovali stredovy panel s budikama a prepinacema. Natahnul sem benzinovou trubicku inerierem do kufru, vedl sem ji soubezne s brzdovou trubickou a po dlouhe dobe sme mohli auto nastartovat jen z interieru. Cvak cvak cvak, zmacknout cudlik a uz to vrci. Takova sice mala zmena, ale potesi. Kdyz sem startovali dratama a smotavali je a podobne. Po weeku snad uzdelam fotky jak auto bude skoro finalne vypadat. Nasazeny blatniky dvere a kola...... Ted to pujde pomalu, zacali sme zavazet sklad zimakama a kazdy den je dost starosti s dilnou, takze malo casu na auticko

Wrangler YJ + BMW M3 E92 + BMW E34 525i + BMW E30 340V8 M3look+ BMW E39 530i touring
Dotaz
Hoj hoj, mam na tebe dotaza.Ty kola na zadní nápravě máš pořádný jen co je pravda,ale zajímalo by mne když auto položíš na zem jestli ti sedí celou užitečnou plochou? Podobný problém řeším dýl a zatím jsem nepředělával nijak zadní nápravu.Na autě máme nandané 225/45/17 r888 slick na desetipalcovém ráfku a pokud jsem chtěl aby mi kolo zabíralo celou plochou musel jsem zadek vyzvednout skoro na max a kola foukat i tak na 1atmosferu,nevýhodou je to že,za léto jsme vymněnili 4 poloosy a to jen proto že nejsou v rovině a trhají se klouby a to jsme zatím jen na 320 koních. Jinak vaše kastle......je správná!
tel.606347543
Re: Dotaz
Diky za pochvalu kastle.Knedlik píše:Hoj hoj, mam na tebe dotaza.Ty kola na zadní nápravě máš pořádný jen co je pravda,ale zajímalo by mne když auto položíš na zem jestli ti sedí celou užitečnou plochou? Podobný problém řeším dýl a zatím jsem nepředělával nijak zadní nápravu.Na autě máme nandané 225/45/17 r888 slick na desetipalcovém ráfku a pokud jsem chtěl aby mi kolo zabíralo celou plochou musel jsem zadek vyzvednout skoro na max a kola foukat i tak na 1atmosferu,nevýhodou je to že,za léto jsme vymněnili 4 poloosy a to jen proto že nejsou v rovině a trhají se klouby a to jsme zatím jen na 320 koních. Jinak vaše kastle......je správná!
A pokud jde o ty kola, tak nam to celkem sedi celou uzitecnou plochou, ale je asi potreba vzit v uvahu ze mame 13ky kola s velkym profilem, takze se jakoby rozplacne a lip kopiruje teren, ale jinak taky mame nafoukano maximalne na 1Kpa spis 0,8.
A pokud se muzu zeptat na tvuj special? povidej nejaky hodnoty upravy, figly apod. Na co je urcen a tak, vse me zajima

Wrangler YJ + BMW M3 E92 + BMW E34 525i + BMW E30 340V8 M3look+ BMW E39 530i touring
Re: Dotaz
Máš pravdu,ty gumy to hodne narovnají. Naše auto?..Bohhy píše:Diky za pochvalu kastle.Knedlik píše:Hoj hoj, mam na tebe dotaza.Ty kola na zadní nápravě máš pořádný jen co je pravda,ale zajímalo by mne když auto položíš na zem jestli ti sedí celou užitečnou plochou? Podobný problém řeším dýl a zatím jsem nepředělával nijak zadní nápravu.Na autě máme nandané 225/45/17 r888 slick na desetipalcovém ráfku a pokud jsem chtěl aby mi kolo zabíralo celou plochou musel jsem zadek vyzvednout skoro na max a kola foukat i tak na 1atmosferu,nevýhodou je to že,za léto jsme vymněnili 4 poloosy a to jen proto že nejsou v rovině a trhají se klouby a to jsme zatím jen na 320 koních. Jinak vaše kastle......je správná!
A pokud jde o ty kola, tak nam to celkem sedi celou uzitecnou plochou, ale je asi potreba vzit v uvahu ze mame 13ky kola s velkym profilem, takze se jakoby rozplacne a lip kopiruje teren, ale jinak taky mame nafoukano maximalne na 1Kpa spis 0,8.
A pokud se muzu zeptat na tvuj special? povidej nejaky hodnoty upravy, figly apod. Na co je urcen a tak, vse me zajima
No

3,5-4,0L,pokud bude mít zájem i ostatní veřejnost videt toto auto tak Přibližně za 14dní bude v sobotu v AMR na čt1,a rady...spoustu koní a dobrý přenos a hlavne jezdit!!!
tel.606347543
Tak mam tady prvni mensi videjko. Nejni tam zadna akce a tocil to kamos mobilem, takze nevynikne ten zvuk, ale pro lehoulinkou ilustraci to zatim postaci.
Jo a pro "styla" ti dva co tam stoji sou ti akteri kteri se podili na teto stavbe (ja tururju
)
http://www.youtube.com/watch?v=1mb09mBxxcY


http://www.youtube.com/watch?v=1mb09mBxxcY
Wrangler YJ + BMW M3 E92 + BMW E34 525i + BMW E30 340V8 M3look+ BMW E39 530i touring
Tak dobrý, kvality nic moc, ale už aby to bylo pořádně natočené, su chlapci moc zvědavý jak to bude zrychlovat, už se to projelo vlastní silou???
Kdo si hraje nezlobí prestavba-635csi-na-andvideo-t34570.html
ex E36 325 TDS Touring
ex E34 2,5 Vanos 225k/300N.m 0-100km/h 6,8s e34-525-vanos-i-po-letech-krasavec-t35558.html
ex E28 525e
ex E36 325 TDS Touring
ex E34 2,5 Vanos 225k/300N.m 0-100km/h 6,8s e34-525-vanos-i-po-letech-krasavec-t35558.html
ex E28 525e
Copak chlapci, projekt je u ledu? docela jsem se těšil na pokračování, kde to vázne?
Kdo si hraje nezlobí prestavba-635csi-na-andvideo-t34570.html
ex E36 325 TDS Touring
ex E34 2,5 Vanos 225k/300N.m 0-100km/h 6,8s e34-525-vanos-i-po-letech-krasavec-t35558.html
ex E28 525e
ex E36 325 TDS Touring
ex E34 2,5 Vanos 225k/300N.m 0-100km/h 6,8s e34-525-vanos-i-po-letech-krasavec-t35558.html
ex E28 525e
- Lospiratos
- Příspěvky: 957
- Registrován: 12. 03. 2006 20:33
- Bydliště: Praha7
Na tom se stale pokracuje, ale mam jeste jiny auta na kterejch potrebuju delat, a ted sem se minulej tejden dostal k cloveku co stavi zavodni motokary a jezdi do italie do dellorta takze sem ho zaukoloval a mozna by mel privest konecne veci na ty karbecy. A pokud to bude spravny nastaveni, tak uz by melo byt jen testovaniskodik píše:ahoj,....jen by mě zajímalo jestli ještě na tom pokračujete nebo to umřelo,byla by to škoda

Wrangler YJ + BMW M3 E92 + BMW E34 525i + BMW E30 340V8 M3look+ BMW E39 530i touring
- Dušan M10B18
- Příspěvky: 1376
- Registrován: 19. 10. 2006 20:22
- Bydliště: Zlín
jsou naprodej na weber bazaru na http://skoda.daves.cz
Docent Chocholoušek BMW světa...
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry
Jo a az budes shanet nejaky trysky emulzky a podobne, tak dej vedet, pokud sezenes nejakej kontakt. Mam to sice obednany v italii primo v dellortu, ale kdo vi zda to maj jeste v nabidce. Pokud to neklapne, budu muset prestrojit na Webry 

Wrangler YJ + BMW M3 E92 + BMW E34 525i + BMW E30 340V8 M3look+ BMW E39 530i touring