Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
			
		
		
			- 
				
								BlackM							
- Příspěvky: 234
- Registrován: 10. 03. 2004 19:10
- 
				Kontaktovat uživatele:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Příspěvek
					
								od BlackM » 30. 03. 2004 01:09
			
			
			
			
			Stává se Vám, že než se zahřeje motor na optimum, nejde pořádně řadit dvojka ? Logické by bylo, že je studený olej a po zahřátí to jde líp, ale mě se často stává, že při ostřejším rozjezdu nemůžu zařadit dvojku, protože řadička jakoby zadrhne o místo, kde se řadí spátečka. Páku nervu nějak moc doleva a přesto to občas drhne. Asi se budu muset naučit řadit. Stává se Vám to taky ?
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								Fx							
- Příspěvky: 6344
- Registrován: 26. 11. 2003 14:32
- Bydliště: Pohádková říše
						
						
													
							
						
									
						Příspěvek
					
								od Fx » 30. 03. 2004 05:11
			
			
			
			
			Jo, za studena to nekdy fakt "drhne"...
			
									
									E39 535i sedan
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								Lukashe							
- Příspěvky: 400
- Registrován: 10. 04. 2003 08:25
- Bydliště: Jaroměř
						
						
													
							
						
									
						Příspěvek
					
								od Lukashe » 30. 03. 2004 05:20
			
			
			
			
			Je to asi podle stavu převodovky. V minulé e30 to byl v zimě problém, u nynější jsem mile překvapen - vše jde řadit stejně za studena jako s ohřátým autem...
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								Fx							
- Příspěvky: 6344
- Registrován: 26. 11. 2003 14:32
- Bydliště: Pohádková říše
						
						
													
							
						
									
						Příspěvek
					
								od Fx » 30. 03. 2004 05:26
			
			
			
			
			No, ja nemuzu rict, ze by to byl problem, jen za studena citim vetsi odpor nez na tepla. Ale to bylo hlavne v nejvetsich mrazech...
			
									
									E39 535i sedan
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								peca							
- Příspěvky: 323
- Registrován: 16. 10. 2003 11:17
- Bydliště: Zlín
						
						
													
							
						
									
						Příspěvek
					
								od peca » 30. 03. 2004 06:40
			
			
			
			
			Já mám řazení bez problémů.možná je to v zimě fakt trošku tužší,ale zařadit tam určitě jde i při těch největších mrazech.
Kamarádovi z Prahy tam nešla zařadit ani trojka v zimě a musel jet do práce MHD.(má chryslera)! 

Nekupujte si auto! Kupte si BMW !
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								smash							
- Příspěvky: 349
- Registrován: 24. 08. 2003 15:14
- Bydliště: Mělník
- 
				Kontaktovat uživatele:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Příspěvek
					
								od smash » 30. 03. 2004 06:50
			
			
			
			
			už se to tu řešilo, je to normální věc
			
									
									-------------------------------------------------------
*** Bayerische Motoren Werke rulezzz ***
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								Flery							
- Bazarník
- Příspěvky: 6079
- Registrován: 16. 05. 2003 23:55
- Bydliště: Plzeň
- 
				Kontaktovat uživatele:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Příspěvek
					
								od Flery » 30. 03. 2004 15:33
			
			
			
			
			no já se ted chystam vyměnit olej v převodovce tak uvidíme.mam zkusenost s tim ze pokud nejde za studena radit OK a za tepla jo tak je volej trochu vyslouzilej.ale ze by to slo lip za studena nez za tepla muze mit jedine pricinu nizsich otacek pri zahrati motoru a tudis horsi razeni.
			
									
									Tel : 773 622 822
____________________
E39 525D
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								Stany							
- Příspěvky: 3989
- Registrován: 10. 02. 2004 21:42
- Bydliště: Praha 9
						
						
													
							
						
									
						Příspěvek
					
								od Stany » 30. 03. 2004 15:54
			
			
			
			
			Taky jsem měl ten problém ale vyměnil jsem olej a je to OK 

 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								Jéňa							
- Příspěvky: 101
- Registrován: 19. 02. 2003 13:56
- Bydliště: Praha
						
						
													
							
						
									
						Příspěvek
					
								od Jéňa » 31. 03. 2004 07:35
			
			
			
			
			Taky mám tento problém i po výměně oleje. I když po výměně oleje stačí za studena dvojku jednou zařadit a pak už to běhá bez problémů.
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								Stany							
- Příspěvky: 3989
- Registrován: 10. 02. 2004 21:42
- Bydliště: Praha 9
						
						
													
							
						
									
						Příspěvek
					
								od Stany » 31. 03. 2004 07:38
			
			
			
			
			Jéňa píše:Taky mám tento problém i po výměně oleje. I když po výměně oleje stačí za studena dvojku jednou zařadit a pak už to běhá bez problémů.
Co stam nalil za olej 

 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								Flery							
- Bazarník
- Příspěvky: 6079
- Registrován: 16. 05. 2003 23:55
- Bydliště: Plzeň
- 
				Kontaktovat uživatele:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Příspěvek
					
								od Flery » 31. 03. 2004 08:39
			
			
			
			
			Na tuto sem se pojistil Mobil ATF 220 do automatu do E36 se to dávalo i do manualu seriove takze bude E30 radit jak fík /MUSÍ/ ja tu dvojku vzdy za studena premlouvam uz me sere v patek to vezu k doktoru a ze to nebude jen volej 

Tel : 773 622 822
____________________
E39 525D
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								Jéňa							
- Příspěvky: 101
- Registrován: 19. 02. 2003 13:56
- Bydliště: Praha
						
						
													
							
						
									
						Příspěvek
					
								od Jéňa » 31. 03. 2004 09:16
			
			
			
			
			Stany píše:
Co stam nalil za olej 

 
Nalil jsem tam nejaký od Aralu, vyhovoval požadavkům BMW (dle manuálu Haynes). Až budu v garáži, tak se kouknu přesně na typ a dám vědět. Ale stejně si myslím, že je to opotřebováním a ne olejem  

 .
 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								Ivo							
- Příspěvky: 4284
- Registrován: 20. 02. 2003 08:05
- Bydliště: Kousek od Ml Boule
- 
				Kontaktovat uživatele:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Příspěvek
					
								od Ivo » 31. 03. 2004 09:28
			
			
			
			
			To já mám všude stejný olej nějakej molibdenovej
			
									
									Život je jen náhoda .....
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								Stany							
- Příspěvky: 3989
- Registrován: 10. 02. 2004 21:42
- Bydliště: Praha 9
						
						
													
							
						
									
						Příspěvek
					
								od Stany » 31. 03. 2004 18:16
			
			
			
			
			Jéňa píše:Stany píše:
Co stam nalil za olej 

 
Nalil jsem tam nejaký od Aralu, vyhovoval požadavkům BMW (dle manuálu Haynes). Až budu v garáži, tak se kouknu přesně na typ a dám vědět. Ale stejně si myslím, že je to opotřebováním a ne olejem  

 .
 
No já tam nalil VALVOLINE byl to olej přímo a jen na BMW byl červenej                                                                                
jak do posilovače.Rozdíl byl dost znát hlavně v zimě
 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								Jéňa							
- Příspěvky: 101
- Registrován: 19. 02. 2003 13:56
- Bydliště: Praha
						
						
													
							
						
									
						Příspěvek
					
								od Jéňa » 06. 04. 2004 07:36
			
			
			
			
			Jéňa píše:Stany píše:
Co stam nalil za olej 

 
Nalil jsem tam nejaký od Aralu, vyhovoval požadavkům BMW (dle manuálu Haynes). Až budu v garáži, tak se kouknu přesně na typ a dám vědět. Ale stejně si myslím, že je to opotřebováním a ne olejem  

 .
 
Tak je to ARAL SAE 80, API-GL4. Příště zkusím VALVOLINE.
 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								Francis							
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
- 
				Kontaktovat uživatele:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Příspěvek
					
								od Francis » 06. 04. 2004 07:44
			
			
			
			
			Stany píše:No já tam nalil VALVOLINE byl to olej přímo a jen na BMW byl červenej                                                                                
jak do posilovače.Rozdíl byl dost znát hlavně v zimě
Podle barvy to byl ATF, olej do automaticke prevodovky. Nektere E30 ho maji predepsany i do manualni.
 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								SlimShady							
- Příspěvky: 1878
- Registrován: 11. 02. 2003 20:49
- Bydliště: H6 Boxer
- 
				Kontaktovat uživatele:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Příspěvek
					
								od SlimShady » 06. 04. 2004 07:51
			
			
			
			
			Francis píše:Stany píše:No já tam nalil VALVOLINE byl to olej přímo a jen na BMW byl červenej                                                                                
jak do posilovače.Rozdíl byl dost znát hlavně v zimě
Podle barvy to byl ATF, olej do automaticke prevodovky. Nektere E30 ho maji predepsany i do manualni.
 
Jj, mohlo to byt ATF, ten mi Kokrinek doporucil aj v Autecu, ze BMW odporuca do starsich baworov liat prave ten ATF...
Faszom a seggedbe verem te buzi 
 
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
																			 Návštěvník
						
						
													
							
						
									
						Příspěvek
					
								od Návštěvník » 15. 04. 2004 17:07
			
			
			
			
			Tak vydím, že máte stejný problém jako já. Už jsem myslel, že je něco s převodovkou a jelikož jsem momentálně v německu mrknul jsem na jejich fórum a mají s tou dvojkou stejné problémy jako my. Prý je to normální a doporučili mi Castrol Synthese TAF-X SAE75W-90. Tak ho tam při první příležitosti dám a uvidíme. 
Přeji hezkou jízdu.         
Jackie