Vymena M50 2,5 vanos misto M52 2,0

Pokec E30 pozitivních lidí - aneb to, co se jinam nevejde.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Bohhy
Příspěvky: 599
Registrován: 13. 05. 2006 21:26
Bydliště: Beroun city

Vymena M50 2,5 vanos misto M52 2,0

Příspěvek od Bohhy » 25. 01. 2008 20:28

Lidi mam takovej problemek. Do moji e36 cabrio r.v. 96 kde byl puvodne motor 2,0 M52 (kterej jak vsichni vi stoji uplne za h.) sem namontoval motor 2,5 M50 Vanos z E36 coupe r.v. 92. Vse v pohode, jako vzdy, vyndanej vscelku, pretesnenej a zase nasoupnutej vcelku do auta (spodem s napravnici)
A ted nastal problem, ze po zapojeni hlavni zasuvky nesel nastartovat a hazelo to jiskru sem tam. Tak dlouhym zkoumanim sme prisli na to ze hlavni zasuvka (co spojuje motor s elektrikou auta) je krapanek odlisna.
Zjistili sme ze na elektrice v cabriu chybi jeden dratek (14ka) ale bez nej to normalne bezi. A hlavne po prohozeni 7cky za 6ku a naopak motor najednou zacal slapat. A proto bych potreboval, zda nekdo nema nebo nevi kde bych nasel schema tech zasuvek, abych vedel co kam ma prijit. Nebo nejlepe nejakej navod jak spravne tu zasuvku predelat, aby nemohla vzniknout nejaka chyba.
Za kazdej postreh diky :wink:

Pomuze mi i neco ve stylu tohoto, ale aby tam byl popis vsech pinu a jeste na m52.
http://wp1016621.wp027.webpack.hosteuro ... f01128.htm
Naposledy upravil(a) Bohhy dne 26. 01. 2008 10:43, celkem upraveno 2 x.
Wrangler YJ + BMW M3 E92 + BMW E34 525i + BMW E30 340V8 M3look+ BMW E39 530i touring

Uživatelský avatar
DAN
Věčně nespokojený
Příspěvky: 3683
Registrován: 24. 07. 2003 11:35
Bydliště: Mrdákov
Kontaktovat uživatele:

Re: Vymena M50 2,5 vanos misto M52 2,0

Příspěvek od DAN » 26. 01. 2008 04:48

Bohhy píše:Lidi mam takovej problemek. Do moji e36 cabrio r.v. 96 kde byl puvodne motor 2,0 M52 (kterej jak vsichni vi stoji uplne za h.) sem namontoval motor 2,5 M52 Vanos z E36 coupe r.v. 92. .....
Možná, že je menší zádrhel v tom co jsem začervenil. V roce 92 nebyly motory M52. Je to M50 TU.
BMW The Ultimate Driving Machine

Lukas-e21
Příspěvky: 4744
Registrován: 12. 02. 2003 21:31
Bydliště: Prague

Příspěvek od Lukas-e21 » 26. 01. 2008 07:58

ono spis co tam namontoval :-D

pokud si vyndal M52-jku a dal si tam M50 - tak to nemuze behat, pokud jsi nevymenil ř.j. :-D


jedna by BOSCH jdna by Siemens :-D
MB S212 E350 BlueTec 4-matic
Děfka pro fsechno f autobazaru

Uživatelský avatar
Bohhy
Příspěvky: 599
Registrován: 13. 05. 2006 21:26
Bydliště: Beroun city

Příspěvek od Bohhy » 26. 01. 2008 10:33

Je pardon, omyl, krapanek sem se prepsal..... uz sem to opravi. Samo ze to je m50 2,5 TU, pekne litina, zadnej hlinik :wink:
Naposledy upravil(a) Bohhy dne 26. 01. 2008 10:49, celkem upraveno 1 x.
Wrangler YJ + BMW M3 E92 + BMW E34 525i + BMW E30 340V8 M3look+ BMW E39 530i touring

Uživatelský avatar
Bohhy
Příspěvky: 599
Registrován: 13. 05. 2006 21:26
Bydliště: Beroun city

Příspěvek od Bohhy » 26. 01. 2008 10:48

Lukas-e21 píše:ono spis co tam namontoval :-D

pokud si vyndal M52-jku a dal si tam M50 - tak to nemuze behat, pokud jsi nevymenil ř.j. :-D


jedna by BOSCH jdna by Siemens :-D
To je jasny ze sem vymenil RJ
A jak rikam kdyz prohodim 6 a 7, tak motor facha, ale este sem nebyl na diagnoze, tak nevim jestli nefacha treba na nouzak.
Wrangler YJ + BMW M3 E92 + BMW E34 525i + BMW E30 340V8 M3look+ BMW E39 530i touring

Odpovědět