silenblok ramena
- ALA E30
- člen E30.cz
- Příspěvky: 1553
- Registrován: 09. 07. 2007 15:44
- Bydliště: Krásná Hora(Příbramsko)
silenblok ramena
Jaký máte kdo vyzkoušené pryžové silenbloky předních ramen (zadní část do kastle).Koupil jsem druhovýrobu a zdá se mi to měkký jak žvejkačka.Při přejezdu hrbu kolo až nezvikle kmitne.(nalisovanej je dobře)Pište zkušenosti.
90´- E30sedan-316i(M42) /// 88´- E30cabrio-318i(M40) /// 91´- E30touring-324td(M21) /// 99´ - E46sedan - 318i(M43) /// 03´- E46sedan-330d(M57N)
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
Re: silenblok ramena
prvovyroba FebiALA E30 píše:Jaký máte kdo vyzkoušené pryžové silenbloky předních ramen (zadní část do kastle).Koupil jsem druhovýrobu a zdá se mi to měkký jak žvejkačka.Při přejezdu hrbu kolo až nezvikle kmitne.(nalisovanej je dobře)Pište zkušenosti.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
Když nadzvednu auto a rukou zaberu za rameno u toho siláku, tak s tim třepu v rozmezí tak +-2mm. Je to taky febi. Jestli se ti to zdá měký tak určo excentr z M3. Ten navíc rameno přiblíží trošku víc k nosníku, pak až pudeš na geometrii, tak dělej že to je M3

325iC: LSD, StarTec, semi M-Technic I, Smoked Hella
Na sve ETE mam centricky z M3 a jsem spokojeny. Na Touringu ma excentricky M3 ve spojeni s podvozkem -40mm s odpovidajicimi tlumici a je to tvrdy jak prase - normalni "zebrinak" i na zimakach 185/65/14. No a na 324d mam seriovy Febi silentbloky a spokojenost.
Excentricky plny bych uz nedaval...
Excentricky plny bych uz nedaval...
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
- bmwm3
- Lon Don
- Příspěvky: 2437
- Registrován: 14. 08. 2003 08:20
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
On velký odklon není zrovna výhra.
Ačkoli ///M3 e30 má ještě větší záklon než E30, tak M3 e36 už má záklon o dva stupně menší.
Větší odklon Ti způsobuje, že se hůře točí volantem a vnitřní vytočené kolo je "podseklý"
Jinak by to mělo mít ten efekt, že máš rychlejší reakce do volantu, ale třeba E36 ///M3 má záklon menší a když jsem s tím driftoval, tak mi přišlo, že reakce má právě lepší E36, tak nevím..
Ale vrhání do zatáčky nevím, jestli je pravej efekt excentrů.
Zvětší se Ti třeba rejd větším záklonem
Michal
Ačkoli ///M3 e30 má ještě větší záklon než E30, tak M3 e36 už má záklon o dva stupně menší.
Větší odklon Ti způsobuje, že se hůře točí volantem a vnitřní vytočené kolo je "podseklý"
Jinak by to mělo mít ten efekt, že máš rychlejší reakce do volantu, ale třeba E36 ///M3 má záklon menší a když jsem s tím driftoval, tak mi přišlo, že reakce má právě lepší E36, tak nevím..
Ale vrhání do zatáčky nevím, jestli je pravej efekt excentrů.
Zvětší se Ti třeba rejd větším záklonem
Michal

Tento obrázek bude asi většině znám, je u toho i popis, bohužel v němčině. V závěru píšou právě o tom, že u e36 už takový záklon není a ted pouze moje domněnka: výhoda toho je, že auto lépe drží směr, když se jede rovně a Spurtreue. Imo taky když se jede ve vyjetých kolejí tak menší záklon tolik necuká s autem. Což asi bude jedno z těch dvou, co tam uvádí. Bohužel tu první část článku fakt netuším, ale určo zde bude někdo zdatnější.
edit:e30.de píše:Nachlauf:
Der Nachlauf entsteht durch eine Schrägstellung der Lenkdrehachse bzw. des Achsschenkelbolzens in Richtung der Fahrzeuglängsachse gegenüber einer Senkrechten zu Fahrbahn. Diese Größe ist nur für die gelenkte Achse entscheidend. Fahrzeuge mit Heckantrieb haben immer positiven Nachlauf, d.h. der obere Punkt der Lenkdrehachse liegt in Fahrzeuglängsachse weiter hinten als der untere Punkt. Beim e36 werden diese beiden Punkte gebildet durch: Das Radführungsgelenk im Querlenker unten und oben durch das Domlager. Ein positiver Nachlauf ist maßgeblich für einen guten Geradeauslauf und Spurtreue.
Ups, já právě myslel, že emko ho má taky excentr, jako to je právě tady: http://wp1016621.wp027.webpack.hosteuro ... va_m30.gif , ale mýlil jsem se.
Naposledy upravil(a) aula dne 18. 01. 2008 15:51, celkem upraveno 1 x.
325iC: LSD, StarTec, semi M-Technic I, Smoked Hella
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
nutno ovsem rict, ze horni ulozeni je u VSECH e30 stejne vcetne M3, takze az takovej efekt to mit nebude.aula píše:Aby se pak auto vrhalo agilněji do zatáček, spolu s m3kovým uložením mcphersonu. Nebo má záklon vliv na jiné věci?bmwm3 píše:Když ty excentry Ti udělaj jinej záklon.
Proč jsi dával excentr?
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220


