Ohýbání nerez trubek
Ohýbání nerez trubek
Potřebuji sehnat firmu která je schopna naohýbat nerez trubku v průměru 48,3mm a šířce stěny 1,5mm
Trubka musí být naohýbaná podle originálního výfukového potrubí na bmw. délka cca 3metry.
Pokud někdo víte o firmě která tohle dokáže tak pište odkazy a pokud možno severní morava.
Trubka musí být naohýbaná podle originálního výfukového potrubí na bmw. délka cca 3metry.
Pokud někdo víte o firmě která tohle dokáže tak pište odkazy a pokud možno severní morava.
- Hanis
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 09. 06. 2003 11:25
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Tohle je člověk co dělá přímo výfuky a trubky ohýbá za studena. http://sweb.cz/rene.kramar/Kitcar.htm
Lidi jsou zlí, lžou, mrdaj a kradou
- Dolfa 325i
- Příspěvky: 372
- Registrován: 12. 11. 2005 11:33
- Bydliště: Blansko
Myslím si že pokud ti jde o vedení výfuku... t.j. za svodama až po koncák tak ti to asi nikdo bez vaření neudělá.. já sám mám tohle vedení (ale ne nerez) a mám to vařený plazmou z několika dílů...
Použij hledání zámečnických firem a hledej na netu... Jinak vařený by to mělo byt plazmou (aby nebyl kořen svaru provařen do vnitřku trubky)..
A ještě jedna rada...Pokud děláš tuning tak nerez...pokud motorsport tak raději normální ocel (aspoň na to vedení což je nejdelší) a nebo titan (ale to by asi většina lidí nezaplatila)...
Použij hledání zámečnických firem a hledej na netu... Jinak vařený by to mělo byt plazmou (aby nebyl kořen svaru provařen do vnitřku trubky)..
A ještě jedna rada...Pokud děláš tuning tak nerez...pokud motorsport tak raději normální ocel (aspoň na to vedení což je nejdelší) a nebo titan (ale to by asi většina lidí nezaplatila)...
to Hanis:
Znám ho ale je to daleko ale dobrý tip díky - už jsem s ním mluvil - problém je vzdálenost.
Pokud máte někdo něco podobného ale morava tak pište.
To Dolfa
Jde mi o tuning i o výkon - vím že to má být vařeno tak aby svary nešly dovnitř tím by se vše jen zhoršilo a byla by to zbytečná práce - vařit se bude Tigem nebo jak se to jmenuje.
Znám ho ale je to daleko ale dobrý tip díky - už jsem s ním mluvil - problém je vzdálenost.
Pokud máte někdo něco podobného ale morava tak pište.
To Dolfa
Jde mi o tuning i o výkon - vím že to má být vařeno tak aby svary nešly dovnitř tím by se vše jen zhoršilo a byla by to zbytečná práce - vařit se bude Tigem nebo jak se to jmenuje.
- Dolfa 325i
- Příspěvky: 372
- Registrován: 12. 11. 2005 11:33
- Bydliště: Blansko
firma bocceli zbynek...
EX IS http://www.youtube.com/watch?v=2_0hbPTAv8o
Skoda 105->Skoda 120->BMW E30 318i M40->BMW E30 318is M42->BMW E30 318is M42 podruhé->Seat Cordoba SX 2,0 16v 150ps-njn zradil sem BMW,ale je to jen chvilkove...
Skoda 105->Skoda 120->BMW E30 318i M40->BMW E30 318is M42->BMW E30 318is M42 podruhé->Seat Cordoba SX 2,0 16v 150ps-njn zradil sem BMW,ale je to jen chvilkove...
zrovna dneska jsme to v práci dělal na výfuk svýho BMW trubky se dají ohnout max do 30° potom se vytvoří na vnitřní straně ohyb... lepši je to nechat nařezat pod stejným uhlem a nechat to svařit tigem nebo Elektrikou s elektrodama na nerez .... Takhle jsem to dnes udělal já a myslím že to bude vypadá daleko pěkněji a rozhodně jsou v lepším stavu než ty ohybaný za tepla
PS: za studena dělat takový kouzla s nerezem je prakticky nemožné
Dělal jsem to pod rukou (na černo) takže bych v práci nebyl schopen ti to vyrobit popřípadě nechal svařit
PS: za studena dělat takový kouzla s nerezem je prakticky nemožné
Dělal jsem to pod rukou (na černo) takže bych v práci nebyl schopen ti to vyrobit popřípadě nechal svařit
Škoda 105s►BMW E30 318 karbec 2B4►E30 318is►BMW E36 328i Touring
Blog: http://www.moje.auto.cz/Stenlie/bmw-318.html
Blog: http://www.moje.auto.cz/Stenlie/bmw-318.html
jinak spíš zkus zamečnická učňovská střediska ... u nás se to jako zakázka dá udělat 
Škoda 105s►BMW E30 318 karbec 2B4►E30 318is►BMW E36 328i Touring
Blog: http://www.moje.auto.cz/Stenlie/bmw-318.html
Blog: http://www.moje.auto.cz/Stenlie/bmw-318.html

