
Změna obsahu-Převrtání co a jak??
-
- Příspěvky: 1890
- Registrován: 05. 08. 2006 11:07
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Změna obsahu-Převrtání co a jak??
Tak nějak nemám co na práci a zajímá mě co je potřeba udělat když se měni obsah motoru konkrétně u isa!! nové písty to je mi jasné spíš řeším otázku hlavy(né mojí) taky jaké písty použít aby tam byly správné tlaky a tak!!! vím já?? Díky za případné linky kde bych se o tom něco dozvěděl evntuelně rady jak na to 

Tak jestli se mohu pripojit tak to me zajima taky co vse se musi pri prevrtani bloku vse s tim blokem udelat jestli se pak musi nejak tvrdit nebo ne u hliniku vim ze se musi udelat povrchova uprava ale u litiny nevim jinac vim ze u Isa se da jit az na 86 vrtani a hlava zustava stejna nemusise nijak upravovat to uz jsem se dozvedel ze zahranicnich for (pro info vetsinou pouzivaji pisty z M3 3.0 po mensi uprave tu mam taky uz stazenou)
Skoda 125L,BMW E30 318i M40,BMW E30 318is M42
Re: Změna obsahu-Převrtání co a jak??
Jestli muzou byt zahranicni tak asi toto http://www.m42club.com/forums/showthrea ... ight=gizmogeorgewolfik píše:Tak nějak nemám co na práci a zajímá mě co je potřeba udělat když se měni obsah motoru konkrétně u isa!! nové písty to je mi jasné spíš řeším otázku hlavy(né mojí) taky jaké písty použít aby tam byly správné tlaky a tak!!! vím já?? Díky za případné linky kde bych se o tom něco dozvěděl evntuelně rady jak na to
http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... p?t=433471
Skoda 125L,BMW E30 318i M40,BMW E30 318is M42
-
- Příspěvky: 1890
- Registrován: 05. 08. 2006 11:07
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
zahy píše:kolik na to mas penez????dost podstatna otazka
uz se to tu jednou resilo,myslim ze BOOST sem daval odkaz na jedny zajimave stranky,kde se tim zabyvaji
hledej,hledej,nekde to tu bude
No peněz...když ten projekt bude mít budoucnost a bude to zajímavé tak se peníze splaší...ale jen jsem chtěl prostě vědět jak náročné to je a co bych proto musel všechno udělat...pokud by byly moc velké zásahy do hlavy a podobně tak to podle mě nemá smysl! lepší jinej motor!...vesměs udělat 2.0 is by nebylo špatné...ale jak říkám pořád jen teorie...a ve finále skutek utek!!!!!!

Jen doporučení pro ty co by do toho chtěli jít. Pokud si neumíte rozebrat a poskládat motor sami, tak se na to radši vyserte. Když to dáte celý někam udělat, tak to bude za nesmyslnou sumu. Z ISa se dá udělat 2.0IS ale výkon nebude na úrovni 2.0IS od M Power. Na těch skoro 200 koní je potřeba už obyč ISo sakra upravit. Navíc je potřeba použít klikovku z M47, což je 2.0d a ty klikovky se jen tak někde neválej a nová stojí myslím dvacku. Navíc klikovka se musí upravit, aby šla použít. Ojnice se dají použít z IS M44, písty z M3 E36 3.0 nebo 3.2, ale musí se o dost zfrézovat a navíc se musejí udělat kapsy pro ventily. No a největší problém jsou pístní čepy, protože obyč z ISa se použít do pístů z M3 E36 nedají, takže nechat vyrobit nebo koupit od nějaký firmy co to dělá, obojí asi vyjde na ranec. Výkon takto poskládaného motoru bude cca 170PS, další koně se dají nahnat úpravama hlavy (klasika větší ventily, jiný vačky, vyleštit případně zvětšit kanály....), upravit výfuck, ITB sání atd. atd. No ať si každej spočte na kolik to asi tak vyjde. 

E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power

SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7

Jj dělaly to pro E36.Klakson píše:celý sady pro ISa prodával Hartge a AC Schnitzer, chtěli za to nějak od 170000 do 250000, 2,1 se 170PS a 2,3 s 190PS
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power

SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7

-
- Příspěvky: 1890
- Registrován: 05. 08. 2006 11:07
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
No lepší, záleží co od toho člověk chce. Bohužel v našem debilním státě, kde nejde do auta zastavět legálně jakýkoliv motor (třeba M50, S14, S50, S52...), tak tohle je cesta k vyššímu výkonu a se stejným motorem bez problémů na STK s policií a při bouračce s pojišťovnou. Navíc pokud tam dáš šestivál už přijdeš o lehkou ovladatelnost ISa. No je to o prioritách. Samozřejmě že cenově nejlevnější cesta je zastavět nějaký jiný silnější motor.georgewolfik píše:tak to mi pomohlo k tomu že na to prdím, ale je dobré vědět co a jak:-)...a jak jsem říkal lepší jinej motor!!

E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power

SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7

-
- Příspěvky: 1890
- Registrován: 05. 08. 2006 11:07
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Všechno se vším...každopádně si vážím tvejch rad a myslím že kolem iso motorů jsi na tom velmi dobře viz další tvoje přispěvky k těmhle motorům s tím že ovladatelnost auta je určitě lepší to máš naprostou pravdu...ovšem já s tím zase na okruhy jezdit nebudu a ta M50 2,5 je sice dost těžká ale zase to tak strašné není a 200 PS tam není problém!! a s třícou už to bude ¨hejbat jako že dosti...jen jsem teoreticky uvažoval o tom vyšperkovat to iso...ovšem teorie má vždy daleko do praxe(reálu) pojištovna přepis a podobně...všechno jde ale né oficielně ale to nebudu řešit přes forum...bohužel či bohudík jsme pořád nejskorumpovanější stát ....jestli můžeš klidně do SZ jaké jsou podle tebe nejrozumější úpravy isových motorů...bavíme se tedy o 1,8
zajímá mě tvůj osobní názor jelikož slyšel jsem toho už dost! a zázemí doma je takřka ideální na to se vrtat v motoru!!

No ono lepší ovladatelnost není jenom na okruhy, taková vrchařská trať nebo nějaký pěkný serpentinky jsou jak stavěný pro ISo. Jinak v M50 2.5 E30 jsem nejel, ale co jsem slyšel od lidí, co to dělali, tak oproti M20 2.5 to prý není žádný zázrak, sice ten motor má o pár koní víc, ale taky má o pár kg víc. To už pak jedině 2.8, která je celohliník, to už je rozumná volba. Jasně že jde všechno udělat neoficiálně, co se týká STK atd., ale věř, že kdyby jsi měl nějakou dost velkou bouračku a řešila to pojišťovna, tak tam by jsi myslím docela pohořel a musel solit prachy z vlastní kapsy. Nejlevnější a nejrozumější úprava ISa bude jednoznačně kompresor.georgewolfik píše:Všechno se vším...každopádně si vážím tvejch rad a myslím že kolem iso motorů jsi na tom velmi dobře viz další tvoje přispěvky k těmhle motorům s tím že ovladatelnost auta je určitě lepší to máš naprostou pravdu...ovšem já s tím zase na okruhy jezdit nebudu a ta M50 2,5 je sice dost těžká ale zase to tak strašné není a 200 PS tam není problém!! a s třícou už to bude ¨hejbat jako že dosti...jen jsem teoreticky uvažoval o tom vyšperkovat to iso...ovšem teorie má vždy daleko do praxe(reálu) pojištovna přepis a podobně...všechno jde ale né oficielně ale to nebudu řešit přes forum...bohužel či bohudík jsme pořád nejskorumpovanější stát ....jestli můžeš klidně do SZ jaké jsou podle tebe nejrozumější úpravy isových motorů...bavíme se tedy o 1,8zajímá mě tvůj osobní názor jelikož slyšel jsem toho už dost! a zázemí doma je takřka ideální na to se vrtat v motoru!!
Tady si můžeš počíst, čeho se dá dosáhnout a jak na to, samozřejmě že kompresory se dají použít různé a způsobů jejich umístnění a vyřešení sání je taky několik:
http://oak.cats.ohiou.edu/~kramere/down ... mmer_1.pdf
http://oak.cats.ohiou.edu/~kramere/down ... mmer_2.pdf
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power

SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7

-
- Příspěvky: 1890
- Registrován: 05. 08. 2006 11:07
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
neber vážně to že jsem chtěl dělat tu změnu obsahu jen mě to prostě zajímalo a nevěděl jsem co všechno to obnáší,,,každopádně ted už to vím a také vím že to nemá momentálně smysl!!
A co se týče to ho kompresoru tak už jsou rozhozené sítě po znamejch na kompresor z mercedesu SLK (dělají v Mercedesu jak tady v Brandýse nad Labem tak v Praze...z nějaké bouračky snad se dočkám) snad to výjde!
Jen otázka jakou variantu bys raději dával přednost dávat jiné písty s menší výškou nebo udělat těsnění pod palici? abych je nepropáli a pak jak je to stěma kompresema!! kolik by to mělo dávat a podobně...vím že už se to tu řešilo a pročítal jsem si to, ale chtěl bych znát tvůj názor na věc a v podstatě jakoby v celku, ucelenej názor.
A jakej máš názor na Turbo u tohodle motoru?? Jelikož to by byl ještě menší problém pro mě ho sehnat...známej dělá ve škodovce a právě přímo u šneků!! A za dvojku bych ho mohl mít doma!! Nový
A co se týče to ho kompresoru tak už jsou rozhozené sítě po znamejch na kompresor z mercedesu SLK (dělají v Mercedesu jak tady v Brandýse nad Labem tak v Praze...z nějaké bouračky snad se dočkám) snad to výjde!
Jen otázka jakou variantu bys raději dával přednost dávat jiné písty s menší výškou nebo udělat těsnění pod palici? abych je nepropáli a pak jak je to stěma kompresema!! kolik by to mělo dávat a podobně...vím že už se to tu řešilo a pročítal jsem si to, ale chtěl bych znát tvůj názor na věc a v podstatě jakoby v celku, ucelenej názor.

A jakej máš názor na Turbo u tohodle motoru?? Jelikož to by byl ještě menší problém pro mě ho sehnat...známej dělá ve škodovce a právě přímo u šneků!! A za dvojku bych ho mohl mít doma!! Nový

Když se nefouká hodně, tak zůstává všechno v motoru origo. I ten kompressor kit od DASC co je použitej v tom článku, co jsem na něj dával odkaz, se jenom namontuje na sériový motor. Nevím teď přesně kolik to má max. tlačit, ale stačí to na nějakých 200PS, což už může být dost pěkný svezení na lehký ISo. Když chceš jít výkonově výš a tlačit víc, tak už musíš řešit kompresi. A rozhodně by to chtělo jiný písty, protože ISo nemá kovaný písty. Navíc pak už musíš řešit jiný větší vstřiky a něco čím to budeš řídit. Motronic v ISu se nedá tak oblbnout jako v M20. To samý platí pro turbo, tady jednoznačně musíš snížit kompresi, pořešit vstřiky a nějaký boost controller nebo programovatelnou jednotku. Turbo je určitě složitější dát na ISo než ten kompresor.georgewolfik píše:neber vážně to že jsem chtěl dělat tu změnu obsahu jen mě to prostě zajímalo a nevěděl jsem co všechno to obnáší,,,každopádně ted už to vím a také vím že to nemá momentálně smysl!!
A co se týče to ho kompresoru tak už jsou rozhozené sítě po znamejch na kompresor z mercedesu SLK (dělají v Mercedesu jak tady v Brandýse nad Labem tak v Praze...z nějaké bouračky snad se dočkám) snad to výjde!
Jen otázka jakou variantu bys raději dával přednost dávat jiné písty s menší výškou nebo udělat těsnění pod palici? abych je nepropáli a pak jak je to stěma kompresema!! kolik by to mělo dávat a podobně...vím že už se to tu řešilo a pročítal jsem si to, ale chtěl bych znát tvůj názor na věc a v podstatě jakoby v celku, ucelenej názor.![]()
A jakej máš názor na Turbo u tohodle motoru?? Jelikož to by byl ještě menší problém pro mě ho sehnat...známej dělá ve škodovce a právě přímo u šneků!! A za dvojku bych ho mohl mít doma!! Nový
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power

SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7

-
- Příspěvky: 1890
- Registrován: 05. 08. 2006 11:07
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
ovšem to turbo by mě vyšlo na iso rozhodně levněji!! To je jasný...a podmínky k tomu mám doma ideální....jen asi bude nejlepší to všechno připravit a pak to tam udělat najednou jelikož s tím budu potřebovat jezdit a to bych tuhle sezonu asi nevyjel...jakým spůsobem bys řešil chlazení turba myslím tím olejovou soustavu spíš napojit na olejovou soustavu motoru nebo samotnej okruch a intercooler?? Díky
Věř tomu, že by tě turbo vyšlo dráž než kompresor. Když to vezmeš zjednodušeně, tak na kopresor vymyslíš nějaký držák, pár trubek pro vedení vzduchu do sání a přívod vzduchu ke kompresoru, regulátor tlaku paliva a jezdíš (je to samozřejmě hodně zjednodušeněgeorgewolfik píše:ovšem to turbo by mě vyšlo na iso rozhodně levněji!! To je jasný...a podmínky k tomu mám doma ideální....jen asi bude nejlepší to všechno připravit a pak to tam udělat najednou jelikož s tím budu potřebovat jezdit a to bych tuhle sezonu asi nevyjel...jakým spůsobem bys řešil chlazení turba myslím tím olejovou soustavu spíš napojit na olejovou soustavu motoru nebo samotnej okruch a intercooler?? Díky


E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power

SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7

-
- Příspěvky: 1890
- Registrován: 05. 08. 2006 11:07
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
n mě se zdá že isovej motor má větší potenciál než M10 ale bylo by to určitě levnější jelikož ten motr můžu klidně odrovnat jelikož jinej seženu za 2000 bez problémů!! spíš jde o to že iso s turbem nebo s kompresorem bude daleko větší vzácnost a pojede to lépe! než M10...
Jak jsem psal sítě rozhozeny záleží co se doma dříve sejde...jestly šnek nebo kompresor
.....jo já osobně bych i při zástavbě kompresoru řešil kompresi jelikož to trochu přeženu s tlakem a je to v hajzlu!

Jak jsem psal sítě rozhozeny záleží co se doma dříve sejde...jestly šnek nebo kompresor




-
- Příspěvky: 1890
- Registrován: 05. 08. 2006 11:07
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Tak co se svodů týče tak to zvládnů sám akorát vědět jestli je v tom nějakej zádrhel...(vesměs teoreticky vím jak na to ale to je samozřejmě daleko od reality) cočko doma mám trubky taky a náhradní svody taky tudíš bych jen a jen řezal měřil a vařil....samo zřejmě to ber z rezervou výfuk od svodů dál už je myslím vyřešenej.....vnitřní průměr je zvětšen a je tam jako že tuzing rezonátor!!! stál nějakej litr pak koncovej tlumič supersprint jen jestli předělat stávající svody nebo rovnou udělat svody z větším průměrem??? Další záležitost je ta jaké nejlépe použít písty! a jestli to teda snese původní klikovka! ojnice by měli!
A co se týče vstřiků tak asi dle požadovaného výkonu což předpokládám na nějakých 200PS....plus mínus...které nebo z čeho by se dali použít.
Jinak boost není tak drahej!! jak jsem psal přes léto sehnat všechno potřebné rekonstrukce baráku se odloží a v zimě to udělat! to bude asi nejlepší!!

A co se týče vstřiků tak asi dle požadovaného výkonu což předpokládám na nějakých 200PS....plus mínus...které nebo z čeho by se dali použít.
Jinak boost není tak drahej!! jak jsem psal přes léto sehnat všechno potřebné rekonstrukce baráku se odloží a v zimě to udělat! to bude asi nejlepší!!




-
- Příspěvky: 1890
- Registrován: 05. 08. 2006 11:07
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
http://www.koperformance.com/BMW/turbo_ ... er_kit.htm
tohle by mě zajímalo ale teda 3500 dolarů za to nedám
tohle by mě zajímalo ale teda 3500 dolarů za to nedám