Pochlubte se

Pokec E30 pozitivních lidí - aneb to, co se jinam nevejde.
Uživatelský avatar
bmwm3
Lon Don
Příspěvky: 2437
Registrován: 14. 08. 2003 08:20
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bmwm3 » 07. 01. 2008 15:20

Asi nejhustší tah měl Dodge Viper RT10 - ten první
911 jela taky docela pěkně
M3 e36 dobrý
M5 E34 takový obyč no :-(, jako jede to, ale moje 335i jde do tahu líp, nebo spíš mi to tak přijde díky kultivovanosti E34
pak jsem řídil pár aut mezi 200-300 ps, ale ty za to moc nestojej,
snad akorát limuzíny 740 a 750 a pak 850i
Jinak nejhustší byl asi ten Viper, ale to bylo taky dáno tím, že to byla neovladatelná plechovka :-)
911 se ovládá hrozně dobře.
Vše, co jse psal, tak jsem i řídil.
Samozřejmě nechci, aby to vypadalo, že bych si všechny tyhle auta mohl koupit a teď nad nima ohrnuju nos jako zbohatlík, samozřejmě, že nemám ani na jedno z nich, takže na normální poměry je třeba E34 M5 ultra super našlapaná kára, ale když jsem to bral v poměru k brutalitkám, tak to takový není.
Samozřejmě, že by se mi líbilo mít ji doma.
JO málem bych zapomněl, byl jsem svezen v Mistubishi Colt 4x4 286 PS - to mělo největší odpal, co jsem kdy zažil, NEJVĚTŠÍ !!

Uživatelský avatar
MarfyE34
Příspěvky: 1144
Registrován: 01. 05. 2007 12:58
Bydliště: //MILOVICE und //MORDOR-Libeň :-)

Příspěvek od MarfyE34 » 07. 01. 2008 16:20

JO málem bych zapomněl, byl jsem svezen v Mistubishi Colt 4x4 286 PS - to mělo největší odpal, co jsem kdy zažil, NEJVĚTŠÍ !!

- a poděkoval si panu RB za svezení? :wink: Čoveče koukám že si měl tu čest vyzkoušet pořádně našlapaný káry, tiše závidim:-))))))) Jinak držim palce v driftování.

Uživatelský avatar
Gangsta
Příspěvky: 2176
Registrován: 28. 12. 2006 20:38
Bydliště: Blansko

Příspěvek od Gangsta » 07. 01. 2008 16:22

Nebyl to nahodou ten colt v kterym jezdi Bezouska...?
Obrázek

Uživatelský avatar
swaczynad
Příspěvky: 1472
Registrován: 09. 10. 2006 13:04
Bydliště: Střítež - Severní Morava tel:737444644
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od swaczynad » 15. 01. 2008 11:00

Bentley Continental GT 6,0 V12 biturbo
Obrázek
drobné kódování NCS Expert, denní svícení US DRL pro:
3er: E46, E9x
5er: E39, E6x
6er: E63
7er: E38
Z4: E85
X3: E83
X5: E53
ceny symbolické ;)
737 444 644
další požadavky na dotaz

Uživatelský avatar
slubox
sponzor E30.cz
Příspěvky: 1549
Registrován: 16. 06. 2007 21:08
Bydliště: Pov.Bystrica,SR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od slubox » 15. 01. 2008 11:48

Gangsta píše:Nebyl to nahodou ten colt v kterym jezdi Bezouska...?
Bol :wink:
E39 530dat Individual
E30 335i
ex: E30 324d ,,Alpina"

handbrake
Příspěvky: 52
Registrován: 05. 01. 2008 22:02
Bydliště: Žilina/Brno

Příspěvek od handbrake » 15. 01. 2008 14:28

ako spolujazdec: Nissan 300ZX od stroseka cca 450hp
ako sofer: BMW Z4 2,5 a Ford Puma 1,7 Zetec Millenium edition neboli to najsilnejsie auta na jakych som jazdil ale isto nejlepsie a najpreciznejsie...
chcelo by to bmw . . .

Uživatelský avatar
maca
člen E30.cz
Příspěvky: 6234
Registrován: 02. 01. 2005 17:51
Bydliště: osek-teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od maca » 15. 01. 2008 21:46

ridic ferrari modena, porsche cayene, 911 carrera a MB SLK ,jinak spolujezdec hummer h 1 i h2,nova M6 arazimovo EVO9 a jeste kopcova lancia delta HF jel sem jako spolujezdec na kyblu :lol: a jelisme po koridoru mezi mostem a chomutovem,jelo to sice "jen" 200,ale snad hned a porat to drnkalo do omezovace :lol:
clovek jak starne tak zjistuje, ze original je stejne nejlepsi :mrgreen:

Uživatelský avatar
maca
člen E30.cz
Příspěvky: 6234
Registrován: 02. 01. 2005 17:51
Bydliště: osek-teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od maca » 15. 01. 2008 21:47

jinak asi nejvetsi adrenalin byl na vojne v skot 64 a s OSOu na zatci na cvicisti po desti :wink:
clovek jak starne tak zjistuje, ze original je stejne nejlepsi :mrgreen:

Uživatelský avatar
bmwman
Příspěvky: 134
Registrován: 21. 04. 2007 20:36
Bydliště: Praha

Příspěvek od bmwman » 15. 01. 2008 22:21

Š 120 L
Chci BMW, přece nebudu jezdit s předohrabem.

Uživatelský avatar
Kubajz von Odry
člen E30.cz
Příspěvky: 3689
Registrován: 25. 05. 2004 13:22
Bydliště: Odry

Příspěvek od Kubajz von Odry » 16. 01. 2008 00:16

nej adrenalin?? hmm tak asi skoda octavia combi rv 1963 4kvalt cca 150 km/h pak to samy auto cca 80 km/h po polni ceste (nasledne sem sel pres budku)
nej svezeni?? hmm asi Aero 662 vykon 18 koni 2 valce brzdy jen na zadni napravy a tak chaby ze brzdit nohama ma vetsi smysl.. 90 km/h z kopce (ma centralni matici na kolech ((jak F1)) a tu sem pod kopcem rukou dotahoval)
a v brzke dobe uz Aero 50roadster - 2litry, 4 valce 50 kobilek :-) uvidime ja to pofici:-)
Obrázek

Magor2
Příspěvky: 223
Registrován: 02. 06. 2006 13:17
Bydliště: Votice cca 60Km od Praglu

Příspěvek od Magor2 » 16. 01. 2008 10:26

Dobrej adrenalin byl kdyz jsem dostal z famil Sade 120 180Km/h z kopce
a to mi bylo 17 let v 15 letech 160 Km/h v Hundrtce z toho sameho kopce.
V 18 letech jsem mel hotovej ridicak, ale jeste jsem ho nedrzel v rude a mel jsem pucenou Opel Vektra 2.0i 8Ventil (proti skodovce velkej rozdil) a zavodily jsme proti Mercedsu kamarad co jel semnou v tom Oplu byl majitel. Ve Vrchlabi jak je tam ten dvouproudovej kruhac tak ve 120 Km/h v proti smeru nesel jinak projet. Kousek pred kruhacem 200 Km/h.
To byl asi nejlepsi zazitek hned potom jak jsem jel 325i E30 170Km/h do kopce kde jsem jezdil pretim se skudama jezdil 160 a 180, ale z kopce.
Plno dalsich, ktere uz nebudu vypisovat, ale je jich spousta.

handbrake
Příspěvky: 52
Registrován: 05. 01. 2008 22:02
Bydliště: Žilina/Brno

Příspěvek od handbrake » 16. 01. 2008 11:30

:wink:
chcelo by to bmw . . .

Uživatelský avatar
bmwm3
Lon Don
Příspěvky: 2437
Registrován: 14. 08. 2003 08:20
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bmwm3 » 16. 01. 2008 14:59

Magor2 píše:Dobrej adrenalin byl kdyz jsem dostal z famil Sade 120 180Km/h z kopce
a to mi bylo 17 let v 15 letech 160 Km/h v Hundrtce z toho sameho kopce.
V 18 letech jsem mel hotovej ridicak, ale jeste jsem ho nedrzel v rude a mel jsem pucenou Opel Vektra 2.0i 8Ventil (proti skodovce velkej rozdil) a zavodily jsme proti Mercedsu kamarad co jel semnou v tom Oplu byl majitel. Ve Vrchlabi jak je tam ten dvouproudovej kruhac tak ve 120 Km/h v proti smeru nesel jinak projet. Kousek pred kruhacem 200 Km/h.
To byl asi nejlepsi zazitek hned potom jak jsem jel 325i E30 170Km/h do kopce kde jsem jezdil pretim se skudama jezdil 160 a 180, ale z kopce.
Plno dalsich, ktere uz nebudu vypisovat, ale je jich spousta.
Paráda, opravdu.
Jenom škoda, že nejela nějáká ženská v autě plným dětí, když jsi jel ten kruhák v protisměru, mohli jste se krásně rozmáznout na sračku..
Michal

Uživatelský avatar
Raaadja
Příspěvky: 114
Registrován: 13. 09. 2007 21:49
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od Raaadja » 16. 01. 2008 16:10

Magor2 píše:Dobrej adrenalin byl kdyz jsem dostal z famil Sade 120 180Km/h z kopce
a to mi bylo 17 let v 15 letech 160 Km/h v Hundrtce z toho sameho kopce.
V 18 letech jsem mel hotovej ridicak, ale jeste jsem ho nedrzel v rude a mel jsem pucenou Opel Vektra 2.0i 8Ventil (proti skodovce velkej rozdil) a zavodily jsme proti Mercedsu kamarad co jel semnou v tom Oplu byl majitel. Ve Vrchlabi jak je tam ten dvouproudovej kruhac tak ve 120 Km/h v proti smeru nesel jinak projet. Kousek pred kruhacem 200 Km/h.
To byl asi nejlepsi zazitek hned potom jak jsem jel 325i E30 170Km/h do kopce kde jsem jezdil pretim se skudama jezdil 160 a 180, ale z kopce.
Plno dalsich, ktere uz nebudu vypisovat, ale je jich spousta.
Podle mě sis ten nick nevybral náhodně :roll:
Touring 318i E30 M40 - po výměně motoru -> 318i E30 M43 - díky, brácho...

Pomozte mi vymýtit smrt z našich silnic - jezděte po chodníku

Uživatelský avatar
Paris
Příspěvky: 281
Registrován: 15. 08. 2005 00:14
Bydliště: okolí Plzně

Příspěvek od Paris » 16. 01. 2008 16:52

BigMara píše:Audi S8, 4.2, V8 40V, 360k.
Ridil jsem to a daval jsem si s tim 280km/h (K. Vary- Ostrov) - nepopsatelnej rachot. Ocenil jsem razeni na volantu, protoze pri tom zrychleni se clovek jenom drzel volantu.
Tak já se vezl typově v tom samým autě, jenom jako spolujezdec, ale stejně neuvěřitelný...

maxmilian stern
Příspěvky: 47
Registrován: 14. 07. 2007 18:57

Příspěvek od maxmilian stern » 17. 01. 2008 00:24

ty nejzajímavější-m5 e34
E32 75O il
porsche boxster
porsche cayenne
volvo v70 2.4t
e46 730 dA
MB 500sel
škoda rapid -motor s fakana,svody,weber,190kmh. tenkrát zamlada....
e12,e30,e32

Uživatelský avatar
JFK
Příspěvky: 36
Registrován: 22. 06. 2004 11:12
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od JFK » 28. 02. 2008 16:36

bmwm3 píše:Asi nejhustší tah měl Dodge Viper RT10 - ten první
911 jela taky docela pěkně
M3 e36 dobrý
M5 E34 takový obyč no :-(, jako jede to, ale moje 335i jde do tahu líp, nebo spíš mi to tak přijde díky kultivovanosti E34
pak jsem řídil pár aut mezi 200-300 ps, ale ty za to moc nestojej,
snad akorát limuzíny 740 a 750 a pak 850i
Jinak nejhustší byl asi ten Viper, ale to bylo taky dáno tím, že to byla neovladatelná plechovka :-)
911 se ovládá hrozně dobře.
Vše, co jse psal, tak jsem i řídil.
Samozřejmě nechci, aby to vypadalo, že bych si všechny tyhle auta mohl koupit a teď nad nima ohrnuju nos jako zbohatlík, samozřejmě, že nemám ani na jedno z nich, takže na normální poměry je třeba E34 M5 ultra super našlapaná kára, ale když jsem to bral v poměru k brutalitkám, tak to takový není.
Samozřejmě, že by se mi líbilo mít ji doma.
JO málem bych zapomněl, byl jsem svezen v Mistubishi Colt 4x4 286 PS - to mělo největší odpal, co jsem kdy zažil, NEJVĚTŠÍ !!

Michale, musime udelat opravnou jizdu, Colt ma aktualne 400 PS a zhubnul na 1120 kg :wink:
<i>"Live is short drive fast"</i>

Uživatelský avatar
Tweety
Příspěvky: 6122
Registrován: 16. 07. 2004 17:52
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tweety » 29. 02. 2008 14:38

JFK píše: Michale, musime udelat opravnou jizdu, Colt ma aktualne 400 PS a zhubnul na 1120 kg :wink:
:roll:

Uživatelský avatar
NORMANN
Příspěvky: 328
Registrován: 11. 05. 2006 12:20
Bydliště: Blottendorf

Příspěvek od NORMANN » 29. 02. 2008 18:53

Magor2 píše:Dobrej adrenalin byl kdyz jsem dostal z famil Sade 120 180Km/h z kopce
a to mi bylo 17 let v 15 letech 160 Km/h v Hundrtce z toho sameho kopce.
V 18 letech jsem mel hotovej ridicak, ale jeste jsem ho nedrzel v rude a mel jsem pucenou Opel Vektra 2.0i 8Ventil (proti skodovce velkej rozdil) a zavodily jsme proti Mercedsu kamarad co jel semnou v tom Oplu byl majitel. Ve Vrchlabi jak je tam ten dvouproudovej kruhac tak ve 120 Km/h v proti smeru nesel jinak projet. Kousek pred kruhacem 200 Km/h.
To byl asi nejlepsi zazitek hned potom jak jsem jel 325i E30 170Km/h do kopce kde jsem jezdil pretim se skudama jezdil 160 a 180, ale z kopce.
Plno dalsich, ktere uz nebudu vypisovat, ale je jich spousta.
Ty woe, už vidím tu vaší famil Schade Ein hundert zwanzig, jak jede opravdových 180km/h natož pak v Sh. Ein hundert 160.... :roll: A ještě v 15letech. Ty jsi ale brepta, viď? :lol:
Naposledy upravil(a) NORMANN dne 03. 03. 2008 22:04, celkem upraveno 1 x.
BMW Freude am Fahren mit E38

Ex: E12,E28, E32+E30, E34 M50 520i Touring, E34 525ix Touring

Uživatelský avatar
Fx
Příspěvky: 6344
Registrován: 26. 11. 2003 14:32
Bydliště: Pohádková říše

Příspěvek od Fx » 29. 02. 2008 19:25

Když mi bylo půl roku, jel jsem v angličáku z pátýho patra taky hodně rychle. Ještě jsem ale neuměl číst, tak nevim, kolik to bylo :?
E39 535i sedan

Odpovědět