Nazdar chlapi,potřebuji radu ohledně pružin na touringa.
Je to E30 tour,původně šestiválec,nyní zastavěn motor Is.Majitel předemnou namontoval dopředu pružiny - 60mm údajně určené taky na šestivál.No a já bych to teď chtěl uvést do původního stavu a má otázka zní:
Sehnat pružiny ze čtyválce pokud budou pasovat do šestiválcových phersnů?Nebo pružiny z šestiválce?Mám obavu aby to na těch 6tiválcových nebylo moc vysoko.Za objektivní rady mockrát děkuji.
Podvozek Touring
M-tech je o cca 2cm nižší což si myslim že je optimum i k našem silnicím....DVORIS píše:Dík za radu ale nechci zmýšlet blbosti,pro mne nejlepší origo,potřebuji dopravit rodinku k chalupě a zrovna asfalt.koberec mi k ní nevede![]()
EX- BMW E30 316I Beránek ve vlčím rouše
BMW E39 528i T

BMW E39 528i T

- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
kombajny vsechny maji pera z R6, proto taky v puvodnim stavu vetsinou maji nakoplej predek...pokud chces jit niz, dej R4, pokud origo, tak R6DVORIS píše:Georg já vím,ale na chromu mám nějaký snížení +- 20-30mm a škrtám když jedu sám,takže opravdu ani o píď níž,potřebuji dojet autem kousek po lesní cestě k chalupě
Stany:Takže radíš péra r6,nebude to už moc vysoko?Je v tom iso,předpokládám lehčí motor jak r6.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
