Namereny vykon 325iX

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Francis
člen E30.cz
Příspěvky: 3445
Registrován: 11. 02. 2003 11:06
Bydliště: Lánov
Kontaktovat uživatele:

Namereny vykon 325iX

Příspěvek od Francis » 24. 03. 2004 03:23

Ma E30 325iX Touring absolvovala mereni vykonu na dynamometru:
Obrázek

korigovany vykon 130.5 kW = 177.4 PS, tedy narust o 5.5 kW

motor M20B25:
seriovy vyfuck
seriovy airbox s novym filtrem Mann
svicky Bosch Platinum WR8LP
vacka z motoru M20B20VE (E21 320/6 carburetor)
ridici jednotka 381 (Motronic 1.3)
upraveny chip v ridici jednotce ze zasob klubu E30
funkcni servo
funkcni viskozni spojka ventilatoru chladice
vypnuta klimatizace

znacne me prekvapil vysoky ztratovy vykon 71.5 kW zapricineny pohonem 4x4 a mozna zimnimi pneu 195/60x15 Nokian Hakkapeliitta NRW

porovnat lze s merenim 325i DC
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition

Uživatelský avatar
Ivo
Příspěvky: 4284
Registrován: 20. 02. 2003 08:05
Bydliště: Kousek od Ml Boule
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivo » 24. 03. 2004 06:54

já mám doma taky takovej pápír od mojí E21
Život je jen náhoda .....

Uživatelský avatar
DAN
Věčně nespokojený
Příspěvky: 3683
Registrován: 24. 07. 2003 11:35
Bydliště: Mrdákov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DAN » 24. 03. 2004 07:35

Ivo píše:já mám doma taky takovej pápír od mojí E21
Tak to sem taky hrékni. Myslím, že to může bejt dost zajimavý srovnání.
Pochlub se :all coholic:
BMW The Ultimate Driving Machine

Uživatelský avatar
Francis
člen E30.cz
Příspěvky: 3445
Registrován: 11. 02. 2003 11:06
Bydliště: Lánov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Francis » 24. 03. 2004 17:41

Obrázek
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition

Uživatelský avatar
Melisek^076
Příspěvky: 154
Registrován: 11. 02. 2003 20:04
Bydliště: Karlovy Vary

Příspěvek od Melisek^076 » 24. 03. 2004 18:32

Mno, nezbývá, než štrachat po netu a zjišťovat, jaképak vlastnosti má vačka z Francisova povozu. Nezdá se mi běžné, že motor se čtvrtmiliónem km by dosahoval vyššího, než sériového výkonu... Škoda, že jsi Francisi nezměřil také výkon s origo Chipem, byli bychom hned o něco málo chytřejší.

Uživatelský avatar
Francis
člen E30.cz
Příspěvky: 3445
Registrován: 11. 02. 2003 11:06
Bydliště: Lánov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Francis » 24. 03. 2004 22:32

Melisek_076 píše:... Škoda, že jsi Francisi nezměřil také výkon s origo Chipem, byli bychom hned o něco málo chytřejší.
To bych musel zaplatit dve mereni. Po vymene chipu a resetu ridici jednotky je treba ujet nekolik desitek km aby se jednotka prizpusobila.

PS navic nebudou jen chipem. Je tam vyssi Motronic 1.3 (prvni M20B25 mely 1.1) a take ona zminena vacka.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition

Uživatelský avatar
Jirka325
Příspěvky: 2335
Registrován: 20. 06. 2003 01:36
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jirka325 » 25. 03. 2004 02:36

DC píše:mě táhne pozvolněji ale s vyšší sílou
Protoze ti to netahne tolik kil vybavy navic :lol: 8) kdyz jsme jenom tak s Francisem pocitali, kolik vazi blba klima...
DC píše:takže Jirko325, hurá na brzdu :) (jestli si tam už včera nebyl...)
Nebyl :oops: Zlata nevedomost :lol: Francis mel za tech devet kil aspon radost, ale kdybych obdrzel nakej vysledek jako ty, nebo by stacil snad i jeden chciplej kun, jako ze asi nakej bejt musi, tak bych z toho nemoh spat, jist, dejchat... :wink: a to by pak bylo penez, az bych se zase zcvoknul a zacal resit kazdy detail jak je u me zvykem :lol: Nehlede na psychickou ujmu :twisted: Ale stejne mi to asi jednou neda...kazdopadne na to auto predem dobre pripravim 8)
Francis píše:Po vymene chipu a resetu ridici jednotky je treba ujet nekolik desitek km aby se jednotka prizpusobila.
O tom jsme se bavili. By me zajimalo co ona se vlastne uci po kazdym resetu i bez zameny chipu. Dokonce mi mozna prijde, ze mam lepsi zatah v nizsich ot. nez se zauci. Pak zase po zauceni je lepsi volnobeh, ale zda se mi ze to uz pak je malinko v nizsich linejsi. Ze bych jezdil jak paprda a ucil ji ekonomickou jizdu ? Nebo je to jen nejaky subjektivni pocit ?

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 25. 03. 2004 14:27

Jirka325 píše:Dokonce mi mozna prijde, ze mam lepsi zatah v nizsich ot. nez se zauci. Pak zase po zauceni je lepsi volnobeh, ale zda se mi ze to uz pak je malinko v nizsich linejsi. Ze bych jezdil jak paprda a ucil ji ekonomickou jizdu ? Nebo je to jen nejaky subjektivni pocit ?
Tak tak, po resete RJ je živšia a potom pomaly zdochýna, asi si nainštalujem nejaký odpojovač baterky na palubku a budem resetovať furt :lol: :lol: :lol:
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Jirka325
Příspěvky: 2335
Registrován: 20. 06. 2003 01:36
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jirka325 » 25. 03. 2004 19:30

:lol: :twisted: To zni zajimave. Akorat kdyby to pak nehoupalo pri zastaveni jak naka zdechla hajtna. To bych asi nerozdejchal. :lol:

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 26. 03. 2004 03:09

Jirka325 píše::lol: :twisted: To zni zajimave. Akorat kdyby to pak nehoupalo pri zastaveni jak naka zdechla hajtna. To bych asi nerozdejchal. :lol:
Tak si tam doinštaĺuj aj kyslíkovú masku :lol: :lol: :lol: 8)
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Jirka325
Příspěvky: 2335
Registrován: 20. 06. 2003 01:36
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jirka325 » 26. 03. 2004 12:05

Max-Max píše:Tak si tam doinštaĺuj aj kyslíkovú masku :lol: :lol: :lol: 8)
Ani to by mi nepomohlo :lol: :wink: :lol:

Uživatelský avatar
Francis
člen E30.cz
Příspěvky: 3445
Registrován: 11. 02. 2003 11:06
Bydliště: Lánov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Francis » 21. 01. 2012 20:06

Nejde mi upravit úvodní post, graf nyní zde.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition

Uživatelský avatar
Finky iS
Příspěvky: 699
Registrován: 29. 08. 2010 19:32
Bydliště: Praha/Jesenice a okolí

Příspěvek od Finky iS » 21. 01. 2012 22:53

A kam to jezdite merit? Když uz jsme u toho,tak i ceny. Diky
E 30 1.8iS a E 30 1.8iS

Uživatelský avatar
Francis
člen E30.cz
Příspěvky: 3445
Registrován: 11. 02. 2003 11:06
Bydliště: Lánov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Francis » 22. 01. 2012 00:10

Před osmi lety to bylo v Auto Jarov.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition

Uživatelský avatar
Wita
Příspěvky: 1140
Registrován: 20. 10. 2007 15:00
Bydliště: Praha,Turnov

Příspěvek od Wita » 22. 01. 2012 11:27

325i M-Techník II - Kupé Démantšwarc métalyk
viewtopic.php?f=22&t=85218
viewtopic.php?f=3&t=79406
viewtopic.php?f=3&t=69953

Uživatelský avatar
Finky iS
Příspěvky: 699
Registrován: 29. 08. 2010 19:32
Bydliště: Praha/Jesenice a okolí

Příspěvek od Finky iS » 22. 01. 2012 23:32

Wita:diky,zkusim je kontaktovat.
E 30 1.8iS a E 30 1.8iS

Uživatelský avatar
Jáca
Sponzor Prodejce $$
Příspěvky: 573
Registrován: 02. 02. 2007 14:06
Bydliště: Svitavy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jáca » 03. 02. 2012 00:45

Jaký má ztrátový výkon zadokolka?
325i M technik II
725816916

BMW helping ugly people have sex.

Uživatelský avatar
DC
Příspěvky: 9364
Registrován: 26. 08. 2003 06:10
Bydliště: Řáholec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DC » 03. 02. 2012 07:21

Obrázek
Docent Chocholoušek BMW světa...
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry

Uživatelský avatar
Jáca
Sponzor Prodejce $$
Příspěvky: 573
Registrován: 02. 02. 2007 14:06
Bydliště: Svitavy
Kontaktovat uživatele:

.

Příspěvek od Jáca » 03. 02. 2012 08:28

Takže 97-44=53 koní v hajzlu díky přední hnané nápravě. :shock: :shock:

Ještě by mě teda zajímal rozdíl - vystrojené a nastrojené auto.
325i M technik II
725816916

BMW helping ugly people have sex.

Uživatelský avatar
Macek
Příspěvky: 4100
Registrován: 12. 02. 2003 06:11
Bydliště: Psáry
Kontaktovat uživatele:

Re: .

Příspěvek od Macek » 03. 02. 2012 08:39

Jáca píše:Takže 97-44=53 koní v hajzlu díky přední hnané nápravě. :shock: :shock:

Ještě by mě teda zajímal rozdíl - vystrojené a nastrojené auto.
Za studena určitě, při vyjetí při -17 z mírného kopečka pomalu zastavuje :shock: po cca 10 km už to žije normálně...
tel. 777595357
GPS: 49°56'13.208"N, 14°31'2.521"E
Nic neposílám poštou, prosím nežádejte mě o to. Díky

Odpovědět