Prehrivani

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Uživatelský avatar
Melisek^076
Příspěvky: 154
Registrován: 11. 02. 2003 20:04
Bydliště: Karlovy Vary

Příspěvek od Melisek^076 » 23. 03. 2004 21:40

Bohužel to vidím negativně, praskání hlav u 2,4d / td je častá porucha motoru vůbec. Kamarád sundal z 2,4td hlavu a spočítal 17 prasklin, přitom motor do poslední chvíle nežral vodu a startoval a jezdil úplně normálně. Dodneška si nadává, že sundal hlavu a nedal ho do svého auta (vyndal ho z 524td a chtěl ho dát do E30 ), mohl ještě jezdit roky, dokud by některá prasklina nepostoupila do vodního, nebo olejového okruhu. Ale je fakt, že spotřeba vody stejná jako nafty je o průser. Sám jsem stejným způsoben poškodil šálu na klice na 325i. Motor se má mazat olejem a né olejovou emulzí. Takže bych nešetřil a zjišťoval pod hlavou, kde je problém.

Uživatelský avatar
RedBaron
Příspěvky: 540
Registrován: 27. 02. 2003 09:03
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od RedBaron » 23. 03. 2004 22:52

Já mám pomalu pocit, že začne bejt lepší sázet do těch aut novější motory i s kabeláží za desítku místo shánění či rovnání hlavy a novýho těsnění a pajcování na motor, kterej tím taky mohl zařvat a bude mít už jen krátkej život před sebou.
Škoda Octavia kombi + Suzuki GSX-1300R Hayabusa
Ex: [E30] 325i Cpe [E24] 635CSi [E34] 540iA [E34] 524td [E34] 525i [E34] 525i 24V [E32] 735iA [E46] 330dT

Záchwat

Příspěvek od Záchwat » 24. 03. 2004 07:59

Jěště než budeš sundavat hlavu příp. měnit motor, tak zkus vodu vypustit a znovu nalévat při povoleném odvzdušňovacím šroubu na vodní pumpě a při puštěném topení a nastartovaném motoru. Mě se seknul termostat, vylítala mi voda, a příznaky jsem měl ty samé jako ty a né a né se to samo odvzdušnit. Taky mám 2.4d. Jo a mimo jiné mám i naprodej hlavu 8)
Záchwat

Odpovědět