Prehrivani

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Uživatelský avatar
Uli_d
Příspěvky: 621
Registrován: 13. 02. 2003 21:39
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Prehrivani

Příspěvek od Uli_d » 17. 03. 2004 16:28

Tak se mi posledni dobou ztracela voda - furt sem nemoh prijit na to kde je dira - ve voleji nastesti taky nebyla. A posledni dobou sem taky zaznamenal, ze se motor hreje vic nez driv - ne do cervenyho, ale obcas skoro.

Dneska sem otevrel kapotu a koukam - voda mi prska z prepadovy hadicky. A to to pritom na volnobeh netopi?

Pumpa?? Nebo naka jina svine?

Uživatelský avatar
Francis
člen E30.cz
Příspěvky: 3445
Registrován: 11. 02. 2003 11:06
Bydliště: Lánov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Francis » 17. 03. 2004 17:23

Tesneni pod hlavou nebo hlava. Praskla.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition

Uživatelský avatar
Uli_d
Příspěvky: 621
Registrován: 13. 02. 2003 21:39
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Uli_d » 17. 03. 2004 18:48

Francis píše:Tesneni pod hlavou nebo hlava. Praskla.
Myslis? - ja jinak nepocituju problemy jako ztrata tahu nebo nepravidelnost chodu - ztasta komprese?

Na to topeni si rikal, ze to sou lopatky v pumpe - tu sem samozrejme este nevymenil, tak sem myslel, ze uz to treba doslo, tak daleko, ze to nestiha chladit???

Uživatelský avatar
Francis
člen E30.cz
Příspěvky: 3445
Registrován: 11. 02. 2003 11:06
Bydliště: Lánov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Francis » 17. 03. 2004 19:27

Predtim jsi nerikal ze jsou natlakovane hadice a kapalina vyteka prepadem.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 18. 03. 2004 01:47

Len tak pre istotu skús vymeniť víčko na expanzke. Na mazde mi to pomohlo.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Francis
člen E30.cz
Příspěvky: 3445
Registrován: 11. 02. 2003 11:06
Bydliště: Lánov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Francis » 18. 03. 2004 07:01

Max-Max píše:Len tak pre istotu skús vymeniť víčko na expanzke. Na mazde mi to pomohlo.
Kombinace priznaku na volnobeh netopi + ztraci se kapalina + hreje se motor + kapalina tece prepadem bude na 90% praskla hlava nebo tesneni pod hlavou
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition

Uživatelský avatar
Uli_d
Příspěvky: 621
Registrován: 13. 02. 2003 21:39
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Uli_d » 18. 03. 2004 09:50

Francis píše:
Max-Max píše:Len tak pre istotu skús vymeniť víčko na expanzke. Na mazde mi to pomohlo.
Kombinace priznaku na volnobeh netopi + ztraci se kapalina + hreje se motor + kapalina tece prepadem bude na 90% praskla hlava nebo tesneni pod hlavou
Tak to je v prdeli.

Luboš
Příspěvky: 694
Registrován: 24. 10. 2003 12:16
Bydliště: Řečany n/L okr.Pardubice

Příspěvek od Luboš » 18. 03. 2004 09:56

Jak říká Francis, těsnění, nebo hlava. Voda ti při poškozeném těsnění nemusí jít vždy do oleje, ale rovnou do výfuku.

Uživatelský avatar
Uli_d
Příspěvky: 621
Registrován: 13. 02. 2003 21:39
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Uli_d » 18. 03. 2004 09:57

Luboš píše:Jak říká Francis, těsnění, nebo hlava. Voda ti při poškozeném těsnění nemusí jít vždy do oleje, ale rovnou do výfuku.
A nakej zpusob jak to zjistit bez sundani hlavy asi neni, ze jo?

Luboš
Příspěvky: 694
Registrován: 24. 10. 2003 12:16
Bydliště: Řečany n/L okr.Pardubice

Příspěvek od Luboš » 18. 03. 2004 10:04

To fakt nevim, ale když jsem tento problém měl také, tak se mi někdy neuvěřitelně hulilo bíle z výfuku. To byla ta voda. Většinou to dělalo, když byl motor studený, jak se ohřál, tak se nedělo nic.

Uživatelský avatar
Francis
člen E30.cz
Příspěvky: 3445
Registrován: 11. 02. 2003 11:06
Bydliště: Lánov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Francis » 18. 03. 2004 10:25

Uli_d píše:A nakej zpusob jak to zjistit bez sundani hlavy asi neni, ze jo?
Jestli je, tak o nem nevim. Mozna je to jen tesneni, to musis koupit tak jako tak. Na kontrolu demontovane hlavy existuje defektoskopie, metody jiste znas ze skoly.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition

Uživatelský avatar
DAN
Věčně nespokojený
Příspěvky: 3683
Registrován: 24. 07. 2003 11:35
Bydliště: Mrdákov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DAN » 18. 03. 2004 12:11

Mám s tím související dotázek. Musí se vždy, když se sundá hlava, ta hlava "srovnávat" na brusce ?
BMW The Ultimate Driving Machine

Luboš
Příspěvky: 694
Registrován: 24. 10. 2003 12:16
Bydliště: Řečany n/L okr.Pardubice

Příspěvek od Luboš » 18. 03. 2004 13:26

Pokud není zkroucená, což se dá změřit a fouklo jen těsnění, tak není důvod hlavu přebrušovat.

Uživatelský avatar
Mirek
Příspěvky: 1089
Registrován: 09. 02. 2004 11:46
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 18. 03. 2004 16:21

Uli_d píše:
A nakej zpusob jak to zjistit bez sundani hlavy asi neni, ze jo?[/quote]
existuje přístroj co měří obsah vody ve výfukových plynech

Uživatelský avatar
Uli_d
Příspěvky: 621
Registrován: 13. 02. 2003 21:39
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Uli_d » 21. 03. 2004 13:16

Tak sem zase jezdil asi 2 dny a neprehrejva se to, tak ja uz fakt nevim?!?! Musim s tim nekam zajet.

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 21. 03. 2004 16:44

Nie je to náhodou tým, že prišlo teplo a prestal si v aute topiť? Tým pádom nepoužívaš celý okruh topenia, možno je chyba tam.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Uli_d
Příspěvky: 621
Registrován: 13. 02. 2003 21:39
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Uli_d » 22. 03. 2004 22:54

Max-Max píše:Nie je to náhodou tým, že prišlo teplo a prestal si v aute topiť? Tým pádom nepoužívaš celý okruh topenia, možno je chyba tam.
Po ranu jeste topim a odpoledne ne - zadnej pozorovatelnej rozdil (na teplomeru) nevidim.

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 23. 03. 2004 00:12

Uli_d píše:
Max-Max píše:Nie je to náhodou tým, že prišlo teplo a prestal si v aute topiť? Tým pádom nepoužívaš celý okruh topenia, možno je chyba tam.
Po ranu jeste topim a odpoledne ne - zadnej pozorovatelnej rozdil (na teplomeru) nevidim.
Tak to sa zrejme opravilo samo. Buď spokojen 8)
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Uli_d
Příspěvky: 621
Registrován: 13. 02. 2003 21:39
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Uli_d » 23. 03. 2004 20:49

No uplne ne - furt to zere vody skoro stejne jako nafty!!!! Kdyz vodu pravidelne dolejvam - nehreje se.

Uživatelský avatar
Fx
Příspěvky: 6344
Registrován: 26. 11. 2003 14:32
Bydliště: Pohádková říše

Příspěvek od Fx » 23. 03. 2004 20:50

Kolik vody ti to teda sezere?
E39 535i sedan

Odpovědět