INSPECTION
INSPECTION
zdravím všechny chtěl jsem se zeptat mám bawora 316i m10 no a mám problém,jak jsem se tady dočetl tak sem se podle toho snažil resetovat ten olej nebo jak se tomu říká ne té palubovce.jenomže sem si všim že mi svítí ty 3 červené diody ale né že by svítili naplno ale tak slabě skoro to nejde vidět no a tak co bych stím mněl udělat?to bude chtít asi celé vyměnit,že?díky za pomoc
nejspis jsou asi spatny baterky v tom plosnaku takze je vymenit.
---:: www.desp.ic.cz ::--- BMW fun site
=M40 šicí stroj=
=M40 šicí stroj=
Vymontuj z auta celou přístrojovku,tim myslim komplet budíky,potřebuješ k tomu jen pár šikovnýych šroubováků,ze zadu je odpoj,vymontuj šroubky a po chvíli usilí by ses měl dostat k baterkám..jsou tam dvě a sou na sebe navařený...vem je a di do nejbližšího elektra a kup nové..narvi je tam..přesně takhle sem to onehdá udělal já a ejhle,začali mi na e30 fungovat všechny budíky.. 
Sice neni to nic tezkeho, ale pokud nejsi alespon trochu kamarad s pajkou, cinem a merakem tak to radeji nekomu dej udelat. Ta elektronika uvnitr je sice hodne "blbu vzdorna", ale porad je to elektronika. Pro zrucneho kutila je to prace na cca 30min i s demontazi/montazi.
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
Co tam svítlio před pokusem o reset?gedyman píše:asi jo no a jak to tak poznám to bude vypadat jak zaoxidované?jo a jestli otravuju tak mi to normálně řekněte bo jsem se díval na ostatní fora a tam byl někdo na někoho pěkně nasraný
Jak jsi reset prováděl?
Co svítí po resetu?
--
Podle toho, co píšeš, není přístrojovka původní (316i M10 a 3 červené LED).
no tak vlastně tam je pár zelených jedna žlutá a tři červené diody!právě před tím resetem tam svítili ty tři červené diody ale úplně slabě skoro to nešlo vidět no a vlstně sem tam dolil olej skontroloval co se dalo a chtěl jsem to resetovat udělal jsem to tak: no ještě vlastně jak je ta krabičkakde se to resetuje tak sem se dočetl že se to dává na 7 19 ale jenomže já tam 19 nemám tak ještě jsem našel téma kde bylo 18 tak sem vlastně zapnul zapalování a zkusil jsem to tím drátem i tím odporem a nic.jen když zapínám klíček tak to tak problikne a pak furt svítí ty 3 červené diody.takže teď nevím co a jak:(
Co to je za auto (r.v., motor, přestavba?)gedyman píše:no tak vlastně tam je pár zelených jedna žlutá a tři červené diody!právě před tím resetem tam svítili ty tři červené diody ale úplně slabě skoro to nešlo vidět no a vlstně sem tam dolil olej skontroloval co se dalo a chtěl jsem to resetovat udělal jsem to tak: no ještě vlastně jak je ta krabičkakde se to resetuje tak sem se dočetl že se to dává na 7 19 ale jenomže já tam 19 nemám tak ještě jsem našel téma kde bylo 18 tak sem vlastně zapnul zapalování a zkusil jsem to tím drátem i tím odporem a nic.jen když zapínám klíček tak to tak problikne a pak furt svítí ty 3 červené diody.takže teď nevím co a jak:(
Co všechno svítilo na servisním indikátoru před resetem?
Na jakým konektoru jsi zkoušel provádět reset, jaký je tam počet pinů?
takže je to bmw 316i r.v 88 motor či já vím,jen že to je 1.8 stříkačka a v techničáku je typ motoru 184 KA:) mám to teprve měsíc to auto.mi něco říkal že ten motor je m30 nebo m40 je to možné nebo tak?moc se v tom zatím neorientuju.ještě vím že předminulý majitel tam právě ty budíky vymněnil.jinač tam je sportovní podvozek,výfuk rémus a všechno v elektrice kromně topení.pinů to znamená kolik tam je asi konektorů v té krabičce že tak tam je 13 no a zkoušel jsem to na 7 a 18-bylo to dobře.před tím resetem tam nic nesvítilo ale chtěl jsem ať to funguje tak jak má bo se mi to zdálo divné že tam svítí ty 3 červené diody ale ne na plno tak sem právě myslel že když to resetuji že to bude v klidu ale je to furt to samé
Hm.gedyman píše:takže je to bmw 316i r.v 88 motor či já vím,jen že to je 1.8 stříkačka a v techničáku je typ motoru 184 KA:) mám to teprve měsíc to auto.mi něco říkal že ten motor je m30 nebo m40 je to možné nebo tak?moc se v tom zatím neorientuju.ještě vím že předminulý majitel tam právě ty budíky vymněnil.jinač tam je sportovní podvozek,výfuk rémus a všechno v elektrice kromně topení.pinů to znamená kolik tam je asi konektorů v té krabičce že tak tam je 13 no a zkoušel jsem to na 7 a 18-bylo to dobře.před tím resetem tam nic nesvítilo ale chtěl jsem ať to funguje tak jak má bo se mi to zdálo divné že tam svítí ty 3 červené diody ale ne na plno tak sem právě myslel že když to resetuji že to bude v klidu ale je to furt to samé
Motor je M10.
Budíky jsou ze staršího typu, jak jsem se domníval.
Konektory diagnostiky jsou 15 pinů (starší verze), 19 pinů (novější verze).
Jestli se ti zdá, že jich tam je 13, jde patrně o starší typ konektoru.
Pin 18 tam není.
Pin 18 se nikdy nepoužívá pro reset ani u novějšího typu s 19 piny.
Propojuje se u 15 pinové verze 1 a 7, viz popis v sekci Technika - podle toho to snad ani nelze udělat špatně.
http://www.e30.cz/technika/oil_service/oilreset1.jpg
http://www.e30.cz/technika/oil_service/oilreset2.jpg
Píšeš: "...před tím resetem tam nic nesvítilo ..." - proč jsi tedy nějaký reset zkoušel?
dobrá tedy takže v tom případě mám teda zkusit 1 a 7 pro restartování u toho mého auta? jak tys psal ''před tím resetem tam nic nesvítilo'' ono tam právě svítili ty 3 červené diody no právě slabě tak jsem myslel a chtěl jsem zkusit jestli to restartuju tak jestli to bude už v pořádku no a právě furt stejné!napiš jestli to mám teda zkusit propojit tu 1 a 7!-vyzkoušel bych to teď hned no a jestli to mám vzít stím odporem nebo bez.jinač ti moc děkuju
Aha.gedyman píše:dobrá tedy takže v tom případě mám teda zkusit 1 a 7 pro restartování u toho mého auta? jak tys psal ''před tím resetem tam nic nesvítilo'' ono tam právě svítili ty 3 červené diody no právě slabě tak jsem myslel a chtěl jsem zkusit jestli to restartuju tak jestli to bude už v pořádku no a právě furt stejné!napiš jestli to mám teda zkusit propojit tu 1 a 7!-vyzkoušel bych to teď hned no a jestli to mám vzít stím odporem nebo bez.jinač ti moc děkuju
Jestli tomu dobře rozumím, svítí jen 3 červený LED a to ještě asi sníženou intenzitou.
To ale není běžný stav. Pokud svítí i jen první červená, musí svítit současně žlutá + INSPECTION.
Takže někde je jedna či více závad.
- vadné baterky (už tu někdo zmínil)
- špatný dotek na konektoru destičky LED+žárovek
- případně jiná závada servisního indikátoru, těžko asi řešitelná svépomocí jinak, než výměnou celé základní desky.
Reset na konektoru tomuhle stavu asi nepomůže.
