Ahoj,
mate nekdo zkusenost s nastavenim a skutecnou funkci sytice u 324d? Je tam extra tahlo ktere je ovladane termo "bazmekem" zapojenym do okruhu chlazeni motoru. Dela pouze to, ze pomoci toho tahla a par dalsich komponent pritahne paku plynu na cerpadle a postupne se toto pomocne tahlo vraci zpet a prestava tlacit na tuto paku. Mne tam drobotina (k tomu tahlu) chybi a tak si rikam, ze ten ovladaci termostat asi moc funkcni nebude kdyz to nekdo vymontoval. Ta termo "vec" stoji cca 3500Kc a to se mi teda moc davat nechce. Ma cenu to rozchodit a nebo shledavate sytic u "D" neprilis dulezitym?
Diky Vasa.
Sytic u 324d
Sytic u 324d
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
Otacky to sice drzi dobre i studeny, ale kdyz je pod nulou tak mi tech par prvnich minut nepripada fer k tomu motoru. Ja jsem to sice uz nejak zprovoznil, ale vypada to, ze je nefunkcni ten "termo" ovladaci dil. A, ze by se mi chtelo dat cca 4tis. za novy zrovna rici nemuzu 
Jinak to chyta na "otoceni" teply i studeny (po vymene zhavicek).
Jak to funguje u vasich stroju?
Jinak to chyta na "otoceni" teply i studeny (po vymene zhavicek).
Jak to funguje u vasich stroju?
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
Tak jestli Ti to funguje tak jak rikas tak je to v poradku, mne prave ten ovladaci "termo" mechanismus nefunguje. Chytne to v mrazu i bez toho, ale rad bych to mel tak jak to ma byt.
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm