HLAVA 2,5

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
hyry
Příspěvky: 943
Registrován: 02. 08. 2007 22:29
Bydliště: NEW BYDZOV

HLAVA 2,5

Příspěvek od hyry » 29. 11. 2007 11:24

JAKÝ ROZMĚRY MAJÍ SACÍ A VÝFUKOVÉ VENTILY NA 2,5 ?NEMOHU TO NAJÍT.A CO ZNAMENAJÍ OZNAČENÍ NA HLAVÁCH MOTORŮ.DÍKY.

Uživatelský avatar
Balda
Příspěvky: 797
Registrován: 11. 03. 2004 11:24

Příspěvek od Balda » 29. 11. 2007 12:21


hyry
Příspěvky: 943
Registrován: 02. 08. 2007 22:29
Bydliště: NEW BYDZOV

ventily

Příspěvek od hyry » 30. 11. 2007 06:04

Děkuji moc. :wink:

hyry
Příspěvky: 943
Registrován: 02. 08. 2007 22:29
Bydliště: NEW BYDZOV

Příspěvek od hyry » 07. 12. 2007 23:23

Ajeste jaky rozmery maji ventily z 325e-ety?Dekuji.Mam v tom chaos. :cry:

hyry
Příspěvky: 943
Registrován: 02. 08. 2007 22:29
Bydliště: NEW BYDZOV

Příspěvek od hyry » 07. 12. 2007 23:48

este radu:koupil jsem motor a na nem byla hlava s ventilama 42/36.Na tom nalitku na hlave nic neni.Je obrousenej.Jak poznam z ceho je ta hlava?DEKUJI. :cry:

Uživatelský avatar
Dušan M10B18
Příspěvky: 1376
Registrován: 19. 10. 2006 20:22
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Dušan M10B18 » 08. 12. 2007 12:04

hyry píše:este radu:koupil jsem motor a na nem byla hlava s ventilama 42/36.Na tom nalitku na hlave nic neni.Je obrousenej.Jak poznam z ceho je ta hlava?DEKUJI. :cry:
325i má ventily 42/36 ...

slabší ETA (<1987) měla 40/34, silnější eta (1987>) měla 42/36 ...
Obrázek

hyry
Příspěvky: 943
Registrován: 02. 08. 2007 22:29
Bydliště: NEW BYDZOV

hlava

Příspěvek od hyry » 10. 12. 2007 16:36

Ta hlava ma ventily 42/36.Ale z ceho je to nevim.Ale vypada stejne jako moje 2.5.Akorat s jinou vackou.

Uživatelský avatar
zdene
E30.cz mecenáš
Příspěvky: 1945
Registrován: 19. 03. 2005 18:47
Bydliště: Blansko Tel:724227054

Re: hlava

Příspěvek od zdene » 14. 12. 2007 18:35

hyry píše:Ta hlava ma ventily 42/36.Ale z ceho je to nevim.Ale vypada stejne jako moje 2.5.Akorat s jinou vackou.
Kostra hlavy ze silnější ety je uplně stejná jako na 2,5ce.Rozdíl je v použité vačce a ventilových pružinách.Ta eťácká má 4 nálitky k uložení a u 2,5 2,0 2,3 jsou vačky 7krát uložený. Pružiny má eta jednoduchý a 2,5 dvojitý(dvě pružiny v sobě).
Pokud chceš hlavou použít na ostrou etu musíš:

1: Vyměnit ventilový pružiny za dvojitý(no vlastně to nutnost není ale
udělal bych to!).
2: Vyměnit vačku za jakoukoliv jinou 7krát uloženou(dává se 2,5ková ale
já mám v autě z 320 e21,udajně je to nejostřejší seriově vyráběná
vačka).
3: Když už to budeš mít rozdělaný tak bych tu hlavu rovnou nechal trošku
snížit cca 0,3 - 0,5 mm.Když už tak ať to má pořádný komprese ne
:) Samozřejmě to bude mít vliv na životnost motoru ale u této
přestavby pokud do toho nechceš investovat 20táců tak musíš
byt trochu optimista a počítat s tím že ten motor může kdykoliv
zaklepat :twisted: Je to jen experiment,buď a nebo :D
4: Do míst kde nebyla původní vačka uložena a nová už je tak navrtat
mazací kanálky,já sem rovnou o milimetr zvětšil všechny ostatní...
(Jelikož byla uložena jen na 4 místech tak další mazací otvory nebyly
třeba!,teď už budou)

A nebo se na tohle všechno vy...t a sehnat rovnou celou 2,5 hlavu se vším všudy...
E46 330D
E30 323i :arrow: 327i :arrow: 325i :arrow: 335i :arrow: 328i
X5 4,8is

hyry
Příspěvky: 943
Registrován: 02. 08. 2007 22:29
Bydliště: NEW BYDZOV

Příspěvek od hyry » 14. 12. 2007 21:07

Mockrát dekuji.Toto vysvetleni jsem potreboval.Jinak ja mam 2,5 hlavu udelanou a nastrojenou z meho motoru.Jen jsem resil tu druhou,cojsem koupil s motorem,co je zac.Diky. :wink: :wink: :wink:

Odpovědět