natlakované hadice
Re: aha
malý a velký chladící okruh prakticky rozděluje termostat. Čili po ohřátí kapaliny na cca 88°C se otevře termostat a tím pádem motorem proudí větší množství chladící kapaliny. Takže to není jen jedna součástka.miwako píše:a malý chladící okruh je pod jakýma číslama?
a hotovo :-(
začala mi z expanzní nádobky stoupat pára,ale teplota se mehýbala, ujel jsem na to ještě 300km a najednou začala rychle stoupat tepllota. stihnul jsem včas zastavit než se dostala do červeného pole, voda v expanzní nádobce byla až po okraj, nechápu...nevíte co s tím?
servis
v servisu tvrdí: voda z výfuku nejde, termostat 2 týdny starý otevírá až při 120 stupních,ale přitom ručička teploty u tachometru nestoupá,nad 3500 otáček prokluzuje vrtule chladiče - prý je špatná "visko spojka" moc jsem do telefonu nerozuměl, hadice prý netlakují tak aby to bylo hlavou...snad...no to auto se začíná stávat záhadou 
tak jestli ti termostat otevírá při 120°C, tak ho můžeš rovnou vyměnit, standardní teplota většiny motorů se pohybuje kolem 90°C. Hlavně by mě zajímalo jak jsi na to přišel. Jestli ti teplota vody stoupá tak rychle jak jsi popisoval tak to fakt vypadá na vodní pumpu. A viscospojka tuhne v určitý teplotě a rozhodně ne v otáčkách!!!
viscospojka
viscospojka netuhne,ale prokluzuje
teplotu spínání termostatu mi zjistili v servisu když to hodili na PC
je to patálie
teplotu spínání termostatu mi zjistili v servisu když to hodili na PC
je to patálie
Re: viscospojka
Teplota termostatu se meri v hrnci s kapalinou a teplomerem.miwako píše:viscospojka netuhne,ale prokluzuje
teplotu spínání termostatu mi zjistili v servisu když to hodili na PC
je to patálie
To ze diagnostickej program neco interpretuje nemusi byt pravda. V tomto pripade merili teplotu snimacem, pobliz termostatu. Treba termostat neotevre naplno.
Hrnec je dobrej, je videt co se s termostatem deje behem zmeny teploty.
kolik mas najeto?
ja nevim co porad resis... mas tu par typu co by to mohlo bejt,jedna z nich je pumpa,proc si ji jeste nevymenil? me presne to sami delala pumpa,je pravda ze to bylo na M10 ale to snad neva.jeste se podivej jestli hadice budou nahore horky a dole (u chladice) studeny,nebo vlazny ... pak je to co tvrdim od zacatku
řeším
řeším to,protože automechanici jsou č...., přijedu do autoservisu a chci aby mi natlakovali hlavu a proměřili, řeknou, že je to blbost, že hlava to není a vymění tam nějakou p...., za chvíli to zase zlobí, jedu do dalšího servisu a chci vyměnit pumpu, nedají na to,že náš zákazník je náš pán a zase mi nabízí svou variantu kterou když odmítám tak mně pošlou do prdele, tak mi sakra BigMara poraď nějakýho NORMÁLNÍHO automechanika kterej mne neokrade, na autě nic neposere a dokáže to spravit, jestli někoho takového znáš tak jsi borec, já už objel 8! autoservisů.....promiň,ale koupil jsem si auto pro radost a ne proto abych do toho jen rval prachy a nervoval se kdy se mi po cestě vys... 
Nebo muzes zkusit kontaktovat Rudolfa Bartunka, tady z fora (PRG).
rudolfbartunek@seznam.cz
Ale jeste jsi nenapsal odkud jsi, mozna, ze to pro zde diskutujici je duvod proc ti jeste nikoho nedoporucili.
Zda se, ze vodni pumpa je favoritem. Hodne stesti.
rudolfbartunek@seznam.cz
Ale jeste jsi nenapsal odkud jsi, mozna, ze to pro zde diskutujici je duvod proc ti jeste nikoho nedoporucili.
Zda se, ze vodni pumpa je favoritem. Hodne stesti.
odkud jsem
z Chebu, ale není problém dojet si za dobrým automechanikem v podstatě kamkoliv, protože to se podle mne vyplatí vždycky 
btw. myslím, že jsem tu už někde psal Karlovarský kraj
btw. myslím, že jsem tu už někde psal Karlovarský kraj
Re: servis
Ahoj
Ucpaný chladící okruh to nebude,to by jsi ty hadice měl natlakované stále
Méně učiná vodní pumpa se nechá také poznat,když si zapneš topení.Během jízdy(vyšších otáček)je teplota vyšší,když zastavíš a teplota z topení během chvilky klesne je špatná vodní pumpa.Mívá to za nasledek i "tuhnutí" hadic které zde popisuješ a to při nižších otáčkách.Je to zpusobeno tím že lopatky pumpy jsou opotřebované tudiž se díky nižžším otáčkám výrazně zpomalí cirkulace v okruhu zvýší se teplota a tlak.Spodní hadice by měla mít znatelně menší teplotu jde jí přeci ochlazená voda!
Jestli že ti termostat otevírá až ve 120C je špatný!!!
Ucpaný chladící okruh to nebude,to by jsi ty hadice měl natlakované stále
Méně učiná vodní pumpa se nechá také poznat,když si zapneš topení.Během jízdy(vyšších otáček)je teplota vyšší,když zastavíš a teplota z topení během chvilky klesne je špatná vodní pumpa.Mívá to za nasledek i "tuhnutí" hadic které zde popisuješ a to při nižších otáčkách.Je to zpusobeno tím že lopatky pumpy jsou opotřebované tudiž se díky nižžším otáčkám výrazně zpomalí cirkulace v okruhu zvýší se teplota a tlak.Spodní hadice by měla mít znatelně menší teplotu jde jí přeci ochlazená voda!
Jestli že ti termostat otevírá až ve 120C je špatný!!!
Dovoz osobních automobilů a motocyklů značky BMW,originálních náhradních dílů a veškérého příslušenství.Dovoz veškerého sortimentu firmy RIEGER Zajištění veškérého servisu O.A Odtahová služba