
Jaký motor pro začátečníka?
U touringu by sem šel do šestiválu předpokládám, že to chceš z praktickejch důvodů. A rozhodně 320 není k zahození a když ti nebude stačit výkon tak není až takovej problém sehnat 2.5 motor. Já mám toura 325i začínal sem s tím jako s úplně prvním autem a nebyl problém teda až na pár křižovatek s kouřem od kol
(nechtěně), ale jinak pohoda a jak tu je psaný když nemáš v hlavně nasr... tak není problém. No a teď už mě to připadne jako strašnje lenoch a přemýšlím o nějakým zajímavějším motoru.

Ja mam od svych 19 bawko a v nem 1.8 M10 a vyhovuje mi, i kdyz bych chtel uz neco silnejsiho, ale az ted kdy jsme se vyjezdil a zvykl si na to auto a na jeho vykon. Osobne si myslim ze kdyz si nekdo koupi s cerstve vylisovanym ridicakem bavora s obsahem 2.5 tak je to casovana bomba, je spousta mladych blbcu co si mysli ze jsou mistri sveta amoleta.
BMW E30 318i M10, BMW E39 535i M62
je to tak,blbcu je na silnicich dostatek a mladych frajirku jeste vic. si mysli,ze kdyz udaly papiry s na kou fabkou HTP, se znich maji vsichni posrat.koupi si 2,5 zadohrab a pri prvnim zamachrovani kdy se jim to utrhne tak ho chudaka rozmlati na sracky. nedej boze srazit,nebo nekoho zabit...............
začít můžeš s jakýmkoli motorem.
když budeš jezdit rozumně.
pokud cítíš že bys v autě hrozně rád řádil tak začni s nějakým starým "vrakem" a je opět jedno s jakým motorem.
já začínal s formanem.a první báwo 318tour.
myslím že pro začátečníka jezdí i 1,8 pěkně.
ale až se naučíš využívat potenciál BMW přestane ti stačit i 2,5.v E30.
je to jako droga. já mám teď 3,0v8 a myslím že časem bude upgrade na 4,0
když budeš jezdit rozumně.
pokud cítíš že bys v autě hrozně rád řádil tak začni s nějakým starým "vrakem" a je opět jedno s jakým motorem.
já začínal s formanem.a první báwo 318tour.
myslím že pro začátečníka jezdí i 1,8 pěkně.
ale až se naučíš využívat potenciál BMW přestane ti stačit i 2,5.v E30.
je to jako droga. já mám teď 3,0v8 a myslím že časem bude upgrade na 4,0

dřív jsem byl normální zdravý uživatel 318i E30 TOURING
ale pak jsem onemocněl - diagnosis: V8 POSITIVE - virus 530i E34 ( MOJE PEŤKA)

www.v8bandits.com
ale pak jsem onemocněl - diagnosis: V8 POSITIVE - virus 530i E34 ( MOJE PEŤKA)

www.v8bandits.com
hele, můžu se zeptat, kdo je tady schopnej v normálním provozu využívat potenciál třeba motoru o obsahu 3.5 litru pokud s tím netahá auta nebo koně nebo s tím nejezdí drifty?
Se stokoňovým autem, pokud člověk není nemehlo, rozhodně není brzda provozu - předjíždění do 150-160 kmh je s tím pořád v pohodě.
A ve městě se dá odhrabat na křižovatce i 1.3 Favoritem.
Myslím, že záleží hlavně na tom, kde a s čím budeš, kolik do toho chceš investovat a v jakým stavu seženeš jaký auto.
Se stokoňovým autem, pokud člověk není nemehlo, rozhodně není brzda provozu - předjíždění do 150-160 kmh je s tím pořád v pohodě.
A ve městě se dá odhrabat na křižovatce i 1.3 Favoritem.
Myslím, že záleží hlavně na tom, kde a s čím budeš, kolik do toho chceš investovat a v jakým stavu seženeš jaký auto.
jaky kecy? to zalezi na nem,ne na tvojich zkusenostech jak si jezdil tyhanys píše:1.8 max, tady ty kecy, že když budeš opatrný atd tak nato zapomeň až ti příjde krizovka na mokru nebo sněhu tak tu 2.5 nezkrotíš.Kahn píše:Já jenom,že v autoškole bude nějaká Fabka HTP a pak mám přesednout do 170 koňové zadokolky...


jestli si při smyslech tak on chce poraditBobik píše:jaky kecy? to zalezi na nem,ne na tvojich zkusenostech jak si jezdil tyhanys píše:1.8 max, tady ty kecy, že když budeš opatrný atd tak nato zapomeň až ti příjde krizovka na mokru nebo sněhu tak tu 2.5 nezkrotíš.Kahn píše:Já jenom,že v autoškole bude nějaká Fabka HTP a pak mám přesednout do 170 koňové zadokolky...

ex 327e ostrá, akt. 325i kupe E 30, 318 touring
tak mu radim at si koupi 2.5 a? skocim nekam na plac a vyzkousim co to auto umi , no jezdit jako hovado muze jezdit i se starou stodvacou,jen tam to riziko zabiti bude vetsi i kdyz pojede jak snekhanys píše:jestli si při smyslech tak on chce poraditBobik píše:jaky kecy? to zalezi na nem,ne na tvojich zkusenostech jak si jezdil tyhanys píše: 1.8 max, tady ty kecy, že když budeš opatrný atd tak nato zapomeň až ti příjde krizovka na mokru nebo sněhu tak tu 2.5 nezkrotíš.tak pozor na to co píšeš

nebo at ho nekdo sveze v 1.8 pak 2.0 a 2.5 a ukaze mu co to auto umi a pak se rozhodne

bobiku,nechci krytyzovat,ale skouset na parkalu,to je blbost.musi se stim svyst normal.hele pokud mas nakyho znamyho,tak at ti to pujci a pokud si nejezdil snecim silnejsim,tak te i dobra 1.8 m 40 hodne prekvapi.ne jen po meste,ale i normal po silnici,at si to vyskousis a reknu ti,ze i s m40 se da jezdit prdel bokem,ikdyz nic moc.
no vetsinou s tou 1.8 nejde mluvit o driftu, na mokru pul bidy na suchu to vetsinou jak se zahreje se to kousne a cau pipi.No kup si co chces,to je asi nejlepsi rada , jelikoz 100 lidi - 100 nazorzpajaklvi píše:bobiku,nechci krytyzovat,ale skouset na parkalu,to je blbost.musi se stim svyst normal.hele pokud mas nakyho znamyho,tak at ti to pujci a pokud si nejezdil snecim silnejsim,tak te i dobra 1.8 m 40 hodne prekvapi.ne jen po meste,ale i normal po silnici,at si to vyskousis a reknu ti,ze i s m40 se da jezdit prdel bokem,ikdyz nic moc.

- [CZ]Airwolf[OC]
- Příspěvky: 1073
- Registrován: 29. 01. 2005 11:38
- Bydliště: Praha
Jestli chceš normálně jezdit a nejsi magor, tak si kup klidně 2,5.
Myslím že i 1,8 jde rozjet ke 200km/h a brzdit budou obě +/- stejně...
Akorát s 2,5kou musíš přemýšlet jaký je zrovna povrch na silnici (jestli třeba neprší a tak), abys to náhodou někde nechtíc neurval...
Pakliže jsi vůl a víš že se budeš předvádět a závodit s ostatníma ač nic neumíš, tak si kup kolo ať jsou alespoň ostatní na silnicích v bezpečí.

Myslím že i 1,8 jde rozjet ke 200km/h a brzdit budou obě +/- stejně...
Akorát s 2,5kou musíš přemýšlet jaký je zrovna povrch na silnici (jestli třeba neprší a tak), abys to náhodou někde nechtíc neurval...
Pakliže jsi vůl a víš že se budeš předvádět a závodit s ostatníma ač nic neumíš, tak si kup kolo ať jsou alespoň ostatní na silnicích v bezpečí.
ex BMW e39 528it 142kW
ex BMW e39 540iAt 210kW
ex BMW e38 730DA 135kW
ex BMW e39 530DA 142kW
ex BMW e30 335iC 155kW
ex BMW e39 523iT 125kW
ex BMW e39 540iAt 210kW
ex BMW e38 730DA 135kW
ex BMW e39 530DA 142kW
ex BMW e30 335iC 155kW
ex BMW e39 523iT 125kW