takze pokud dobre chapu tak ixo ma vzadu visku tudis na ledu a snehu by mely porad hrabat obe kola ,nikdy jen jedno zadni !!!!ze?
kdyz zvednu zadni kolo pouze jedno a mam tam rychlost tak s kolem nezatocim
v momente kdy vyradim mam stim zatocit? nebo to ma porad klast veliky odpor jako s kvaltem????
ix-mam tu orisek
melo by to klast odpor ale zatocit s tim jde(na aute zua kolo), vsak ztuha, ne jak s nesamosvorem u zadohrabu(tam to jde jak po masle)
jinak s tim hrabanim: me prijde ze ten moment toho kdy to zacne rozkladat silu na obe kola nastava az pri vetsich otackach a vysimu tahu na vstup toho diferu... prakticky ze to speruje jakoby pozdeji pri odlehceni jednoho kola nez s lamelakem(to jsem mel dojem kdyz jsem s tim palil na sotoline)...kazdopadne treba co se tyce nebmw tak u napr. nissanu a ruznejch japonskejch aut lidi co s tim jezdej dverma se viskozam vyhejbaj pokud se jim lamelak dostane...na poslednim driftchalenge bylo treba na tom 200sx dobre videt ze ta hranice kdy to hori opravdu rovnomerne je vyrazne jinde nez u lamelaku...a byl tam ten viskozni
jinak s tim hrabanim: me prijde ze ten moment toho kdy to zacne rozkladat silu na obe kola nastava az pri vetsich otackach a vysimu tahu na vstup toho diferu... prakticky ze to speruje jakoby pozdeji pri odlehceni jednoho kola nez s lamelakem(to jsem mel dojem kdyz jsem s tim palil na sotoline)...kazdopadne treba co se tyce nebmw tak u napr. nissanu a ruznejch japonskejch aut lidi co s tim jezdej dverma se viskozam vyhejbaj pokud se jim lamelak dostane...na poslednim driftchalenge bylo treba na tom 200sx dobre videt ze ta hranice kdy to hori opravdu rovnomerne je vyrazne jinde nez u lamelaku...a byl tam ten viskozni
smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni