netopi kdyz auto stoji na miste

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
Uživatelský avatar
cmelak
Příspěvky: 1137
Registrován: 01. 04. 2006 15:44
Bydliště: Praha 9

netopi kdyz auto stoji na miste

Příspěvek od cmelak » 27. 11. 2007 13:31

nevite cim by mohlo byt kdyz mi to netopi kdyz stojim? pred tejdnem jsem vymenil termostat pac jsem si myslel ze to bude tim, tim jsem jenom vyresil problem s rucickou teplomeru ktera byla porad dole ale porad to netopi kdyz stojim na miste:( a ted v zime je to nekdy opravdu treba:) aby se to zahralo tak musim na miste mit seslapnuty plyn aspon ne tech 2500 tis. otacek a pak to hreje. Napadla me vodni cerpadlo ze by mohlo mit ulomeny lopatky ale nejsem si jist?? predem dik za rady :wink:

Uživatelský avatar
Pinki
Příspěvky: 1788
Registrován: 12. 05. 2005 06:37
Bydliště: Ostrava-Bartovice

Příspěvek od Pinki » 27. 11. 2007 14:15

Možná máš ucpaný výměník topení.

Uživatelský avatar
marlin
Příspěvky: 2059
Registrován: 17. 02. 2007 22:37
Bydliště: Nový Bor/Okrouhlá
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od marlin » 27. 11. 2007 14:53

me to netopi tuplem. Topi to az jedu tak kilem. Ale asi to bude tim ze mi nefunguje funeni :)
BMW E30 318iS - Musta Kissa,
BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska

miwako
Příspěvky: 33
Registrován: 24. 11. 2007 08:36
Bydliště: Karlovarsky kraj

topeni

Příspěvek od miwako » 27. 11. 2007 14:56

a zkousel jsi to odvzdusnit?

Uživatelský avatar
cmelak
Příspěvky: 1137
Registrován: 01. 04. 2006 15:44
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od cmelak » 27. 11. 2007 16:31

Pinki píše:Možná máš ucpaný výměník topení.
jo mozna jo ale ja nevim kde to je? ale kdybych to mel ucpany tak by mi to netopilo uz vubec ne? ja fakt neviem:(

Uživatelský avatar
cmelak
Příspěvky: 1137
Registrován: 01. 04. 2006 15:44
Bydliště: Praha 9

Re: topeni

Příspěvek od cmelak » 27. 11. 2007 16:32

miwako píše:a zkousel jsi to odvzdusnit?
jj vzdyt jsem menil ten termostat tak jsem to pri tom odvzdusnil, doufam teda ze spravne :D

Uživatelský avatar
ARMAN
člen E30.cz
Příspěvky: 8549
Registrován: 24. 07. 2004 14:55
Bydliště: Praha

Příspěvek od ARMAN » 27. 11. 2007 20:45

taky jsem to dnes zjistil když jsem jel v koloně krokem z kopce asi 10 minut k andělu t.z. bez zařazene rychlosti tak postupně začal foukat lehce vlažny vzduch(teplota 90 na budiku) jak jsem zařadil a rozjel se tak se vzduch změnil ihned na teply :? měnil jsem termostat minuly tyden nebo tak asi jsem zbabral odvzdušněni? :oops:
Naposledy upravil(a) ARMAN dne 27. 11. 2007 20:49, celkem upraveno 1 x.
Obrázek

Uživatelský avatar
magiccc
Plaváček
Příspěvky: 1925
Registrován: 21. 04. 2004 10:39
Bydliště: hlavní město piva

Re: topeni

Příspěvek od magiccc » 27. 11. 2007 20:48

Underbiker píše:
miwako píše:a zkousel jsi to odvzdusnit?
jj vzdyt jsem menil ten termostat tak jsem to pri tom odvzdusnil, doufam teda ze spravne :D
Možná bych zkusil ještě pro jistotu znova to odvzdušnění.
ex BMW e39 528it 142kW
ex BMW e39 540iAt 210kW
ex BMW e38 730DA 135kW
ex BMW e39 530DA 142kW
ex BMW e30 335iC 155kW
ex BMW e39 523iT 125kW

Uživatelský avatar
Jan Kučera
Příspěvky: 1694
Registrován: 03. 01. 2006 15:49
Bydliště: Klanowitz

Příspěvek od Jan Kučera » 27. 11. 2007 20:57

malo vody
Pláťákoslužby 608528957

524TdA RULEZZ

WRX Sti

..........................asi sem se posral,ale chci TURBO ... a klid

Obrázek

Uživatelský avatar
cmelak
Příspěvky: 1137
Registrován: 01. 04. 2006 15:44
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od cmelak » 27. 11. 2007 21:41

muze mi teda v tom pripade nekdo popsat jak se spravne odvzdusnuje? postup? thx :D

Uživatelský avatar
ARMAN
člen E30.cz
Příspěvky: 8549
Registrován: 24. 07. 2004 14:55
Bydliště: Praha

Příspěvek od ARMAN » 27. 11. 2007 21:51

tak právi chytra kniha
"U motoru 316i vyrábených od data 9/88 a u motoru 318i vyrábených od data 9/87:
0dšroubujeme odvzdušnovací šrouby na telese termostatu na chladici.
Chladicí kapalinu naléváme pres vyrovnávací nádržku a to tak, aby hladina chladicí kapaliny dosahovala až k okraji hrdla vyrovnávací nádržky a začala vytékat z obou otvoru po odvzdušnovacích šroubech.
Následne odvzdušnovací šrouby i uzavíracívícko
nádržky chladicí kapaliny zašroubujeme. Spustíme motor a necháme ho zahrát. Otáčky motoru udržíme ve výši neco pres 2 500 1/min. Tím snížíme
zbytek vzduchu obsažený v chladicí kapaline, jejíž hladina tak klesne na predepsanou hodnotu. Hladina chladicí kapaliny smí dosahovat maximálne k deváté rysce shora."
ja měl šroub na koleně termostatu zarezlej takže jsem ho neodšrouboval. V anglickem navodu od Bentleye je postup trochu jiny než v "jak na to"
Obrázek

jajic
sponzor E30.cz
Příspěvky: 1852
Registrován: 18. 09. 2007 21:18
Bydliště: někde mezi Č.Těšínem a Třincem

Příspěvek od jajic » 27. 11. 2007 22:06

každopádně málo vody a zavzdušněný...........taky mi to tak dělalo....než praskla hlava uplně :oops:
Obrázek
vše na prodej

Uživatelský avatar
Lukas325e
Příspěvky: 611
Registrován: 21. 09. 2005 21:29
Bydliště: Praha

Příspěvek od Lukas325e » 27. 11. 2007 22:35

To mám podobnej problem a mije otázka zní jak pročistit chladící a topnej okruh bez rozebrání díky
STOP DREAMING START DRIFTING!!!

Vlkec
Příspěvky: 1059
Registrován: 05. 09. 2006 22:30
Bydliště: Rosice u Brna

Příspěvek od Vlkec » 27. 11. 2007 22:46

jsou na to speciální výplachový prostředky ale spousta lidí je moc nedoporučuje protože to většinou začne chcát všude kolem.
Zatáčka se dá projet pomalu, rychle a s BMW!
Ex BMW E34 Touring 525i Vanos

Odpovědět