netopi kdyz auto stoji na miste
netopi kdyz auto stoji na miste
nevite cim by mohlo byt kdyz mi to netopi kdyz stojim? pred tejdnem jsem vymenil termostat pac jsem si myslel ze to bude tim, tim jsem jenom vyresil problem s rucickou teplomeru ktera byla porad dole ale porad to netopi kdyz stojim na miste:( a ted v zime je to nekdy opravdu treba:) aby se to zahralo tak musim na miste mit seslapnuty plyn aspon ne tech 2500 tis. otacek a pak to hreje. Napadla me vodni cerpadlo ze by mohlo mit ulomeny lopatky ale nejsem si jist?? predem dik za rady 
Re: topeni
jj vzdyt jsem menil ten termostat tak jsem to pri tom odvzdusnil, doufam teda ze spravnemiwako píše:a zkousel jsi to odvzdusnit?
taky jsem to dnes zjistil když jsem jel v koloně krokem z kopce asi 10 minut k andělu t.z. bez zařazene rychlosti tak postupně začal foukat lehce vlažny vzduch(teplota 90 na budiku) jak jsem zařadil a rozjel se tak se vzduch změnil ihned na teply
měnil jsem termostat minuly tyden nebo tak asi jsem zbabral odvzdušněni? 
Naposledy upravil(a) ARMAN dne 27. 11. 2007 20:49, celkem upraveno 1 x.

Re: topeni
Možná bych zkusil ještě pro jistotu znova to odvzdušnění.Underbiker píše:jj vzdyt jsem menil ten termostat tak jsem to pri tom odvzdusnil, doufam teda ze spravnemiwako píše:a zkousel jsi to odvzdusnit?
ex BMW e39 528it 142kW
ex BMW e39 540iAt 210kW
ex BMW e38 730DA 135kW
ex BMW e39 530DA 142kW
ex BMW e30 335iC 155kW
ex BMW e39 523iT 125kW
ex BMW e39 540iAt 210kW
ex BMW e38 730DA 135kW
ex BMW e39 530DA 142kW
ex BMW e30 335iC 155kW
ex BMW e39 523iT 125kW
- Jan Kučera
- Příspěvky: 1694
- Registrován: 03. 01. 2006 15:49
- Bydliště: Klanowitz
tak právi chytra kniha
ja měl šroub na koleně termostatu zarezlej takže jsem ho neodšrouboval. V anglickem navodu od Bentleye je postup trochu jiny než v "jak na to""U motoru 316i vyrábených od data 9/88 a u motoru 318i vyrábených od data 9/87:
0dšroubujeme odvzdušnovací šrouby na telese termostatu na chladici.
Chladicí kapalinu naléváme pres vyrovnávací nádržku a to tak, aby hladina chladicí kapaliny dosahovala až k okraji hrdla vyrovnávací nádržky a začala vytékat z obou otvoru po odvzdušnovacích šroubech.
Následne odvzdušnovací šrouby i uzavíracívícko
nádržky chladicí kapaliny zašroubujeme. Spustíme motor a necháme ho zahrát. Otáčky motoru udržíme ve výši neco pres 2 500 1/min. Tím snížíme
zbytek vzduchu obsažený v chladicí kapaline, jejíž hladina tak klesne na predepsanou hodnotu. Hladina chladicí kapaliny smí dosahovat maximálne k deváté rysce shora."



