už fakt nevím co dělat, pokud by jste se přikláněli k hlavě doporučte mi prosím nějaký slušný servis, já žádný takový neznám
natlakované hadice
natlakované hadice
2,5i r.v.1998, ujedu třeba 20km a mám natlakované hadice jako prase a obě horké, pak najedu 200km v hadicích je normální tlak jen ta delší je studená, termostat mám nový, olej neubývá, voda zhruba 1 dílek na 100km,v servisu zkoušeli těsnost chladiče i zda se tlakují hadice a tvrdí,že s tím nic není, topení topí
už fakt nevím co dělat, pokud by jste se přikláněli k hlavě doporučte mi prosím nějaký slušný servis, já žádný takový neznám
už fakt nevím co dělat, pokud by jste se přikláněli k hlavě doporučte mi prosím nějaký slušný servis, já žádný takový neznám
okroužky na víčku vypadají v pohodě, dnes jsem zase kontroloval vodu, po včerejších 100km se její hladina ani nehla, hladina oleje po cca 3tis km stále stejná, šedivá emulze na víčku oleje není
zkusím lehce povolit víčko u chladiče, mívám ho utažené dost na fest no a zítra koupím nové, kdyby někoho ještě něco napadlo budu moc vděčný za jakoukoliv radu
zkusím lehce povolit víčko u chladiče, mívám ho utažené dost na fest no a zítra koupím nové, kdyby někoho ještě něco napadlo budu moc vděčný za jakoukoliv radu
odkud ses? nejake vicko mam mozna doma ... zkusim prohledat krabice. jaky potrebujes tlak?
je to z nadrzky, ktera je u chladice, bylo na M50, ale bylo na jiny tlak, nez tam ma byt, tak jsme ho menil ...
nevim, jestli je na e30 M20 stejny system (na M40 jo)
petr
je to z nadrzky, ktera je u chladice, bylo na M50, ale bylo na jiny tlak, nez tam ma byt, tak jsme ho menil ...
nevim, jestli je na e30 M20 stejny system (na M40 jo)
petr
BMW X5 4.4i (2001)
Subaru Legacy Kombi 2.0R (služební)
ex - e30 318i, 525ix Touring ...
Subaru Legacy Kombi 2.0R (služební)
ex - e30 318i, 525ix Touring ...
víčko
Petře, moc děkuji za nabídku,ale víčko už jsem bohužel stihnul objednat před přečtením tvého příspěvku, cena je 340,- tak to snad ještě zvládnu, zítra ho namontuji a dám vědět jak jsem dopadnul, i kdyby to fungovalo sjedu si pro jistotu na test abych vyloučil, že mi nejdou do vody výfukové plyny. Taky se mi povedlo sehnat v Hodoníně čerpadlo k nádobce do ostřikovačů za 250,- všude jinde je za cca 750,- 
když příjdeš ráno ke studenýmu motoru, jsou hadice měkký nebo tam cítíš ještě zbytkový tlak? normálně by neměl být žádný. ještě zkus povolit odvzdušňovací šroub, přidej trochu plyn na cca 2000ot. a pokud ti z něj v pravidelných intervalech pujdou drobný bublinky, tak je závada na těsnění pod hlavou a v horším případě to může být i prasklá hlava.
odvzdušňovací šroub
šrouby jsou tam dva, otázka je který povolit...ten u expanzní nádoby nebo ten co je blízko termostatu?
jinak hadice po ránu jsou podle mne měkké, pokud není zima, to pak guma trochu tuhne, dneska vyzkouším nové víčko a v sobotu jedu do do bavoráka v Německu aby mi otestovali zda to je hlava
jinak hadice po ránu jsou podle mne měkké, pokud není zima, to pak guma trochu tuhne, dneska vyzkouším nové víčko a v sobotu jedu do do bavoráka v Německu aby mi otestovali zda to je hlava
stačí, když povolíš ten u expansní nádobky. Teprve podle toho bych jel na test hlavy. Jo a ten únik vody pod expanskou bývá už většinou následek takový závady. Těsnění tý expansky nemusí vydržet ten tlak a trochu povolí. Přesně to se totiž stalo mě u iSa. Nelezla ti teplota vody v poslední době lehce přes 90, třeba i jen chvílema?
pumpa
podle čeho se dá poznat špatná vodní pumpa, existují nějaké testy?
automechanik mi tvrdil,že tou to není a zkoušel to pouze tak,že se prošlápnul plyn a sledovalo se jestli tam cirkuluje voda, moc odborně to ale nevypadalo
automechanik mi tvrdil,že tou to není a zkoušel to pouze tak,že se prošlápnul plyn a sledovalo se jestli tam cirkuluje voda, moc odborně to ale nevypadalo
balda
je fakt,že únik vody pod expanskou je způsobený tlakem,protože když jsem jel s lehce povoleným víčkem tak i po 500km nebyl žádný tlak natož pak únik vody, jo a už mám víčko tak to pojedu kolem oběda otestovat 
víčko
už mám nové víčko ,po 5 km zatím dobré ještě zkusím po práci delší cestu a dám vědět
čerpadlo k ostřikovačům mi nepasovalo a originál stojí prý 1800,- tak na to kašlu a upravím si nějaký z Golfa, víc jak 300 za to prostě nedám, neví někdo proč jsou u BMW dvě nádržky na vodu do ostřikovačů? i když mám vodu jen v jedné tak se mi ostřikují světla i sklo
čerpadlo k ostřikovačům mi nepasovalo a originál stojí prý 1800,- tak na to kašlu a upravím si nějaký z Golfa, víc jak 300 za to prostě nedám, neví někdo proč jsou u BMW dvě nádržky na vodu do ostřikovačů? i když mám vodu jen v jedné tak se mi ostřikují světla i sklo