Dojmy - samosvor

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Uživatelský avatar
Tweety
Příspěvky: 6122
Registrován: 16. 07. 2004 17:52
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Dojmy - samosvor

Příspěvek od Tweety » 21. 11. 2007 00:01

Zakládám tuto diskuzi, jelikož mě zajímají názory uživatelů, kteří vyměnili otevřený difer za samosvor. Jaká je změna v běžném provozu s občasnym zablbnutím ? Je to hodně znát ? Klady, zápory ? Zajímají mě prostě subjektivní pocity, jak je velký rozdíl v pocitu z jízdy, díky.
Naposledy upravil(a) Tweety dne 21. 11. 2007 00:50, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Helldiver
Příspěvky: 855
Registrován: 16. 01. 2007 22:43
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Helldiver » 21. 11. 2007 00:28

Pripajam sa tiez ma to hodne zaujima - a este aj ake mate skusenosti s visco sperou vs lamelovou sperou, co je lepsie v com a taaak :wink: .
E30 325i
E34 535i

Uživatelský avatar
Maranelo
Bublik a Ondrášek
Příspěvky: 3777
Registrován: 24. 02. 2003 00:52
Bydliště: někde v CZ... možná
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Maranelo » 21. 11. 2007 01:24

moje pocity
pri normalnim jezdeni zadnej rozdil
pri vsem ostanim musis pocitat s tim ze se nekona jen prohrabnuti odlehcenyho kola ale zaberou obe (mluvim o nezdechlim samosvoru :twisted: ) = zadek si jede kam uzna za vhodne :wink:
samorejme s ohledem na vykon motoru atd...
je jasny ze 325 na 5r stupen uz jen tak necim nezaskoci ale na 3 obcas umi pekne prohnat pazoury :)

v zime nevim to parkuju :)

pro me nejvetsi klad samosvoru ze mam z auta zase o neco vetsi respekt a jezdim klidneji nez bez. Ale jednou za cas jde respekt stranou a... :twisted: vecer nez usnu si rikam ze sem peknej cu.ak :lol:
Mam shnilou 325i s KO motorem :-(
Obrázek
325>kundolap/ 320>pracant/ 318>sekačka/ 316>nemám slov
Obrázek

Uživatelský avatar
marlin
Příspěvky: 2059
Registrován: 17. 02. 2007 22:37
Bydliště: Nový Bor/Okrouhlá
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od marlin » 21. 11. 2007 09:07

co je zdechly samosvor?

ja muzu dat zazitky v zime.
na snehu super, sic, to torsku lita bokem, i kdyz se hlidam, ale hlavne se mi jeste nepodarilo zahrbat a azatim jsem vse vyjel. I tam, kde ostatni nasazovaly retezy
BMW E30 318iS - Musta Kissa,
BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska

Martin Dobrodinec
Příspěvky: 361
Registrován: 04. 04. 2006 11:22
Bydliště: valmez

Příspěvek od Martin Dobrodinec » 21. 11. 2007 09:43

Při normalní jízdě nepoznáš rozdíl, ale v zatáčkach pod plynem se to líp urve z cesty a líp se jede bokem. A když se chces otocit na míste, tak bez samosvoru to proste nejde a s ním jeste musís ubírat nohu z plynu abys to neprehnal a netočil se dokola. Na sněhu super, auto nejede rovne ani metr porad bokem :lol: a jelikož bydlím v kopcích tak to poznam i tam, bez svoru se domu s autem nedostanu, ted celkem v klidu. Jo a taky na rozjezd, treba na sprinty je to hodne poznat. Na prvních metrech to auto doslova skocí.

Uživatelský avatar
marlin
Příspěvky: 2059
Registrován: 17. 02. 2007 22:37
Bydliště: Nový Bor/Okrouhlá
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od marlin » 21. 11. 2007 09:53

no lip urve, pod plynem. Ja nevim, me se stava ze citim jak zabere druhy kolo a auto se srovna. Davam jen minimalniho kontra. Musim jet opravdu hodne z ostra bych to na suchu urval. Na mokru to jde skoro samo. Spise to lepe srovna, ze to je takove vic citelnejsi
BMW E30 318iS - Musta Kissa,
BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska

Uživatelský avatar
Tweety
Příspěvky: 6122
Registrován: 16. 07. 2004 17:52
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tweety » 21. 11. 2007 12:18

marlin píše:no lip urve, pod plynem. Ja nevim, me se stava ze citim jak zabere druhy kolo a auto se srovna. Davam jen minimalniho kontra. Musim jet opravdu hodne z ostra bych to na suchu urval. Na mokru to jde skoro samo. Spise to lepe srovna, ze to je takove vic citelnejsi
A máš samosvor ? Nemyslím to zle, jen že takhle se mi chová auto i bez samosvoru :

http://www.youtube.com/watch?v=kAVl5tnBcts

Uživatelský avatar
marlin
Příspěvky: 2059
Registrován: 17. 02. 2007 22:37
Bydliště: Nový Bor/Okrouhlá
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od marlin » 21. 11. 2007 12:25

no, tak to na kruhacihc delam taky. A spera tam je, tim jsem si jisty.

proto se ptam, co je na mysli zdechly samosvor?
BMW E30 318iS - Musta Kissa,
BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska

Uživatelský avatar
MarfyE34
Příspěvky: 1144
Registrován: 01. 05. 2007 12:58
Bydliště: //MILOVICE und //MORDOR-Libeň :-)

Příspěvek od MarfyE34 » 21. 11. 2007 12:27

S normálním difem jsem to auto bral jako nekonečnej zdroj zábavy, ale potom co jsem namontoval samosvornej diff se změněnym převodem do pomala, je to úžasná mašina :lol: Díky převodu do pomala je každá rychlost pružnější, a díky samosvoru má auto i efektnější rozjezdy F1 :lol: A i s tak těžkym a ne zrovna nadupanym autem jako je E34 525i si člověk sem tam nějakej ten driftík hodí :wink: Já osobně se to učim, na mokru je to paráda a na sněhu bomba, mam teda ještě rezervy ale člověk se v provozu bojí experimentovat, potřeboval bych nějakou soukromou trať :lol: Jediná nevýhoda samosvoru, a to už tady někdo psal, je ta, že když zrovna člověk nechce tak prdel snáz ustřelý, stačí trošku víc plynu na kluzkém povrchu a zadní náprava chce bejt rychlejší než přední :P a to i když jsou přední kola v rovině. Toď moje zážitky se samosvorem, Bůh mu žehnej! :D
Má EX nejvíc nejlepší 34:
muj-milasek-e34-t46558.html
Obrázek

Uživatelský avatar
Maranelo
Bublik a Ondrášek
Příspěvky: 3777
Registrován: 24. 02. 2003 00:52
Bydliště: někde v CZ... možná
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Maranelo » 21. 11. 2007 13:54

marlin píše:proto se ptam, co je na mysli zdechly samosvor?
ta je takovej kterej uz nedela co ma :twisted:
Mam shnilou 325i s KO motorem :-(
Obrázek
325>kundolap/ 320>pracant/ 318>sekačka/ 316>nemám slov
Obrázek

Uživatelský avatar
marlin
Příspěvky: 2059
Registrován: 17. 02. 2007 22:37
Bydliště: Nový Bor/Okrouhlá
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od marlin » 21. 11. 2007 13:59

takze vubec nesvori. No me svori, tak se me to asi netyka.
BMW E30 318iS - Musta Kissa,
BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska

Uživatelský avatar
Exclusive
Příspěvky: 1056
Registrován: 27. 07. 2006 11:30
Bydliště: Břeclav

Příspěvek od Exclusive » 22. 11. 2007 13:00

Tak za normálního provozu a slušné jízdě rozdíl nepoznáš. Rozdílu si všimneš, když se potřebuješ rychle zařadit do mezery mezi auta při výjezdu z vedlejší, neplazíš se tam s trapně protáčeným jedním kolem, ale vyrazíš z místa s dvoujnásoubnou trakcí a nezdržuješ provoz. Taky jak bylo ukázané ve videu víše, tak při jízdě po kruháči bokem, s obyčejný difem jakmile ubereš plyn a kola se chytnou na asfalt tak už je přidáním plynu nebo rozhozením špatně dostaneš zpět do driftu, se svorem jen přidáš plyn a drift je zpět. A na mokru je to o hubu :twisted: , zadek si pak při nepozorném přidání plynu jezdí kam uzná za vhodné :lol:
Kdo si hraje nezlobí prestavba-635csi-na-andvideo-t34570.html
ex E36 325 TDS Touring
ex E34 2,5 Vanos 225k/300N.m 0-100km/h 6,8s e34-525-vanos-i-po-letech-krasavec-t35558.html
ex E28 525e

Uživatelský avatar
Tweety
Příspěvky: 6122
Registrován: 16. 07. 2004 17:52
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tweety » 22. 11. 2007 14:11

Exclusive píše: A na mokru je to o hubu :twisted: , zadek si pak při nepozorném přidání plynu jezdí kam uzná za vhodné :lol:
Tak je to jasné, začínám shánět samosvor :D

ales.
Příspěvky: 652
Registrován: 04. 09. 2004 17:21
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od ales. » 22. 11. 2007 16:09

Tweety píše:
Exclusive píše: A na mokru je to o hubu :twisted: , zadek si pak při nepozorném přidání plynu jezdí kam uzná za vhodné :lol:
Tak je to jasné, začínám shánět samosvor :D
to je jasná věc a do auta na povození bych to viděl jako nutnost. jak už říkali kluci nademnou, při normální jízdě nic nepoznáš, ale ve chvili kdy se chceš povozit, v první ostřejší zatáčce(nedejboře vracáku) kterou chceš projet rychle kdy se zkroutí kastle a odlehčí zadní vnitřní kolo, poznáš rozdíl a huba se ti roztáhne od ucha k uchu :twisted:
doporučuju!!!
PS:ale pravda je, že to chce být stále ve střehu a čekat to radši pokaždý když zatočíš volantem a se stoupající rychlostí a nedejbože klesající adhezí obavy nasobit.

Uživatelský avatar
adam320
Příspěvky: 4565
Registrován: 26. 08. 2004 16:28
Bydliště: mt. Blanc

Příspěvek od adam320 » 23. 11. 2007 00:31

je to odbra vec, kdyz ti nefunguje rucni brzda a potrebujes v kopci zvednout jedno zadni kolo, auto ni nikam neujede...jdi do toho
smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni

Uživatelský avatar
Tweety
Příspěvky: 6122
Registrován: 16. 07. 2004 17:52
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tweety » 23. 11. 2007 08:49

adam320 píše:je to odbra vec, kdyz ti nefunguje rucni brzda a potrebujes v kopci zvednout jedno zadni kolo, auto ni nikam neujede...jdi do toho
To je taky dobrá vlastnost :D Zvlášť s origo BMW heverem :wink:

Uživatelský avatar
Semry
Příspěvky: 2164
Registrován: 07. 04. 2007 11:19
Bydliště: Vinohrady
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Semry » 23. 11. 2007 18:08

Co gumy? Určitě trpěj více. Je to hodně znát?
Rezavějící stodvacetštyry, zinkovaná 996, W211 type RAL 1015 v astronomickym nájezdu, hrdý majitel fichtla

Uživatelský avatar
Lukas325e
Příspěvky: 611
Registrován: 21. 09. 2005 21:29
Bydliště: Praha

Příspěvek od Lukas325e » 23. 11. 2007 18:40

mě teda přijde zrádnější když si každý kolo dělá co chce než když je to zašpérovaný , se špérou je to stabilnější
STOP DREAMING START DRIFTING!!!

Uživatelský avatar
MarfyE34
Příspěvky: 1144
Registrován: 01. 05. 2007 12:58
Bydliště: //MILOVICE und //MORDOR-Libeň :-)

Příspěvek od MarfyE34 » 25. 11. 2007 14:18

Tweety píše:
adam320 píše:je to odbra vec, kdyz ti nefunguje rucni brzda a potrebujes v kopci zvednout jedno zadni kolo, auto ni nikam neujede...jdi do toho
To je taky dobrá vlastnost :D Zvlášť s origo BMW heverem :wink:
S origo BMW heverem jsem mojí E34 ještě nikdy nezvednul, vždycky mě začnou tak hnusně křupat prahy, že tohned přerušim a hurá pro hydraulickej hever na kolečkách 8) až píchnu na dálnici jsem v hajzlíku :?
Má EX nejvíc nejlepší 34:
muj-milasek-e34-t46558.html
Obrázek

Uživatelský avatar
magiccc
Plaváček
Příspěvky: 1925
Registrován: 21. 04. 2004 10:39
Bydliště: hlavní město piva

Příspěvek od magiccc » 25. 11. 2007 15:14

Marťas Schneider píše:
Tweety píše:
adam320 píše:je to odbra vec, kdyz ti nefunguje rucni brzda a potrebujes v kopci zvednout jedno zadni kolo, auto ni nikam neujede...jdi do toho
To je taky dobrá vlastnost :D Zvlášť s origo BMW heverem :wink:
S origo BMW heverem jsem mojí E34 ještě nikdy nezvednul, vždycky mě začnou tak hnusně křupat prahy, že tohned přerušim a hurá pro hydraulickej hever na kolečkách 8) až píchnu na dálnici jsem v hajzlíku :?
to křupe v tom heveru :wink:
ex BMW e39 528it 142kW
ex BMW e39 540iAt 210kW
ex BMW e38 730DA 135kW
ex BMW e39 530DA 142kW
ex BMW e30 335iC 155kW
ex BMW e39 523iT 125kW

Odpovědět