Osvětlení palubovky

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
MartinMasat
Místní Anonym
Příspěvky: 189
Registrován: 21. 02. 2004 22:09

Osvětlení palubovky

Příspěvek od MartinMasat » 14. 03. 2004 21:21

Tak už mi to svítí bylo to vypínačem byl nějakej odpálenej.
Naposledy upravil(a) MartinMasat dne 23. 03. 2004 19:48, celkem upraveno 1 x.

athlon_137
Příspěvky: 1885
Registrován: 15. 02. 2003 12:21

Re: Osvětlení palubovky

Příspěvek od athlon_137 » 14. 03. 2004 22:05

MartinMasat píše:Ahoj z ničeho nic mi přestala svítit přístrojovka pojistkama to není nevíte někdo čím to může bejt? Má to na starosti nějaké relé? poradte díky Martin.
Nevotocil sis to tahlo na svetla? "Volume" na minimum? :D

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Re: Osvětlení palubovky

Příspěvek od Max-Max » 14. 03. 2004 23:29

athlon_137 píše:Nevotocil sis to tahlo na svetla? "Volume" na minimum? :D
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ale Mr. Athlon má pravdu, skús sa pozrieť. 8)
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Luboš
Příspěvky: 694
Registrován: 24. 10. 2003 12:16
Bydliště: Řečany n/L okr.Pardubice

Příspěvek od Luboš » 15. 03. 2004 12:07

Většinou se toto stane, když odejde ztlumování osvětlení palubky. Mě se to stalo už dvakrát. Vyměníš spínač světel a máš klid.

Uživatelský avatar
allda
Příspěvky: 337
Registrován: 18. 02. 2003 17:29

Příspěvek od allda » 15. 03. 2004 17:29

asi lama dotaz, ale...

proc je volba sytosti osvetleni budiku na palubce? proc neni nastaveno jedno osvetleni a cau :idea: :?

Uživatelský avatar
Blumen_071
member of yacht club Monaco
Příspěvky: 2422
Registrován: 11. 02. 2003 08:52

Příspěvek od Blumen_071 » 15. 03. 2004 17:37

aby kdyz jedes dlouho v noci, ti to nervalo oci z hlavy a lip jsi videl na cestu

Uživatelský avatar
Geront
Příspěvky: 316
Registrován: 08. 12. 2003 10:53
Bydliště: 30 Km od Berouna

Příspěvek od Geront » 15. 03. 2004 19:14

2 Allda

Protože BMW a ne VOLGA :roll:
BMW RULEZZZ !

Venca

Příspěvek od Venca » 15. 03. 2004 22:41

allda píše:asi lama dotaz, ale...

proc je volba sytosti osvetleni budiku na palubce? proc neni nastaveno jedno osvetleni a cau :idea: :?
Vyšší komfort nééé?

Mmch., tohle měly i Š-Octavia r.v. 1958 ->.., akorát byl potencimetr zvlášť.

Uživatelský avatar
Jirka325
Příspěvky: 2335
Registrován: 20. 06. 2003 01:36
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jirka325 » 16. 03. 2004 00:31

allda píše:proc neni nastaveno jedno osvetleni a cau :idea: :?
To je otazka... :shock: A proc nejsou sedacky nastaveny na pevno a jde si ji prisunout dal nebo bliz k volantu, sklon a dalsi uz dle typu konkretni sedacky ? A proc jdou stelovat zrcatka ? A proc si radio muzu pustit vic nebo min ?
Protoze BMW je kapitalisticky vuz, ktery ma prinaset svemu majiteli jakozto Ultimate driving machine RADOST Z JIZDY. A tudiz by se melo dat uzpusobit tak, aby vystihovalo presne pozadavky sveho vlastnika.

Uživatelský avatar
thomas_a_anderson
Příspěvky: 410
Registrován: 24. 09. 2003 08:14
Bydliště: LUŠTĚNICÉÉÉ

Příspěvek od thomas_a_anderson » 16. 03. 2004 06:20

Venca píše:Mmch., tohle měly i Š-Octavia r.v. 1958 ->.., akorát byl potencimetr zvlášť.
Měly to i Š100, pak s tím museli ve škodofce skončit, páč si to nechal někdo patentovat a oni za to nechtěli platit. Úplně to samý bylo s tím, že když jsi s vypnutým klíčkem nechal zaplej blinkr, tak svítíla obrysovka na tý straně. Taky to nechal někdo patentovat a do škodovek se to vrátilo až v ochcávce...
...modrá <b>byla</b> dobrá...

Uživatelský avatar
allda
Příspěvky: 337
Registrován: 18. 02. 2003 17:29

Příspěvek od allda » 16. 03. 2004 16:52

heej, jsou asi nejaky erupce na slunci... :? :?: :!: :?:

sice lama dotaz... ale tak kdyz neco nevim, tak se ptam
jinak diky za ty normalni odpovedi :)

Odpovědět