Vibijici se baterie.
Vibijici se baterie.
324td : Pred dvema dnema sem zastavil u kamose pred barakem a nastartoval az na druhej pokus. Pak v pohode a vecer uz sem sel pres kabely. Cestou domu se dobila a rano vse v poradku a celej den taky. Dneska uz jsem ale nenastaroval a to jsem trictvrte h dobijel pres 320. Nakonec sem musel poslat auto z kopce. Cim muze bejt to vybijeni prez noc? A ze se nenabiji bude pravdepodobne alternatorem_

porad 13Voltu na ACCU, to asi ne,
zkus si zmerit napeti kdyz s tim pul dne nejedes. Myslim z tech 13V ubrat tak 0.5V a je to OK. Pod 12V kdyz to stoji par dni, tak to je problem.
regulator drzi asi na 14.2V nektera auta maji korekci na okolni teplotu (asi 0.5V pro rozdil teplot 40C )
Jinak souhlasim.
Mne odesla VARTA 55Ah po nekolika letech, asi 8mi podle cisla, dost nenapadne. Proste se ji zvetsil vnitrni odpor a uz jsem behem cesty z CH dvakrat tak tak nastartoval a potreti u pumpy v Norimerku mne museli roztlacovat. Mel jsem sevrino abych pri popojizdeni do kopecka na Rozvadove mi to nechciplo
Meril jsem porad kolem 12.6V na druhy den a ani radio nezhaslo kdyz jsem startoval, jen pak uz nesepnul starter.
Cili podezrival jsem starter.
Dopadlo to dobre, ale po konzultacich jsem koupil stejnou baterku a napsal na ni lihovou fixou OCT`02. Proste po 5letech je to dobry menit.
zkus si zmerit napeti kdyz s tim pul dne nejedes. Myslim z tech 13V ubrat tak 0.5V a je to OK. Pod 12V kdyz to stoji par dni, tak to je problem.
regulator drzi asi na 14.2V nektera auta maji korekci na okolni teplotu (asi 0.5V pro rozdil teplot 40C )
Jinak souhlasim.
Mne odesla VARTA 55Ah po nekolika letech, asi 8mi podle cisla, dost nenapadne. Proste se ji zvetsil vnitrni odpor a uz jsem behem cesty z CH dvakrat tak tak nastartoval a potreti u pumpy v Norimerku mne museli roztlacovat. Mel jsem sevrino abych pri popojizdeni do kopecka na Rozvadove mi to nechciplo
Meril jsem porad kolem 12.6V na druhy den a ani radio nezhaslo kdyz jsem startoval, jen pak uz nesepnul starter.
Cili podezrival jsem starter.
Dopadlo to dobre, ale po konzultacich jsem koupil stejnou baterku a napsal na ni lihovou fixou OCT`02. Proste po 5letech je to dobry menit.
- Fido
- Velký bratr ..... Hartge
- Příspěvky: 2117
- Registrován: 12. 02. 2003 10:27
- Bydliště: Southfork aka Chateau
- Kontaktovat uživatele:
Hovadina to není, já měl problém přesně s tímhle. S Ondrou jsme pak šli pojistku po pojistce a zjistili, že to má na svědomí kabeláž kolem rádia, BC a tak. No a protože před tím někdo rádio vymontoval tzv. na prasáka, tak jak se tam kablíky různě dotýkali, tak se to zkratovalo a baterka se vesele vybíjela.
sanguis non est aqua
E24 635CSi Hartge & E34 525iXAT & E46 M3 Cabrio & E46 325Ci & G02 X4 & G12 M760Li
E24 635CSi Hartge & E34 525iXAT & E46 M3 Cabrio & E46 325Ci & G02 X4 & G12 M760Li
Napětí alternátoru
Kdysi dávno jsem v PALu nastavoval regulátory do Š120 a ty se nastavovaly na 14.4 - 14.8V. Problémy většinou způsobují:
zarezlé kontakty
volný klíňák
uhlíky
zarezlé kontakty
volný klíňák
uhlíky
Mitchel píše:Ta baterka je Delphi 92Ah kupovana v rijnu. Pochybuju ze by odesla ani ne za pul roku. Jak zjistim jestli to je alternator? Kolik by davat mel a kde zmerim kolik dava?
To víš že je to možný. Dyš je v hajzlu tak by ti měli dát novou. Je v záruce, ne?
Dyš běží motór a nemáš 14 V na batériji tak je to vobyčejně regulátor.
Vodšroubuj ty dva šrouby vzadu na armatuře a regulátor ti vyskočí.
Kartáče(uhlíky) musej bejt delší jak 5-6 mm.
Dále může bejt dioda v hajzlu. To zistíš proměřením přímo na kontaktech na armatuře.